1,6 16 Vs 0,9 TCe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ Cezar - aprecierile cu "cucu" te rog sa le pastrezi pentru tine.

    Ti-a scris si Dr_Mke cum merge Octavia 1.2TSI fata de Logan, insa vad ca tu ignori parerile unor oameni care chiar isi cunosc foarte bine masinile:


    Cu carfolio, fara carfolio - demarajul 0-100 km/h Logan 1.6 16V este mai bun decat Octavia 1.2 TSI - de ce il ignori?

    Concluzia mea este ca nu ai mers suficient si nu cunosti ce poate cu adevarat 1.6 16V.

    Cand doresti facem un test al adevarului intre Logan si Octavia. N-are rost atata polemica.

    Comment


    • N-a evitat nimeni 0-100, insa nu 0-100 este relevant pt "confruntarile" din trafic, dupa cum ma invitai, ci cuplul si plaja pe care acesta este distribuit.
      Am mers suficient, ba chiar am scos si un timp bun pe 400 m cu un 16v. Stiu ce-i poate pielea. Tu ai facut-o? Sau cumva n-ai depasit 3500 rpm ca sa nu consume mult?

      Totusi, de ce as tine partea Skodei aici? As avea ceva de castigat?

      @iancu: ce echipare? Prestige?


      PS: m-am luat mai tare de tine, pt ca tot faceai misto ca mai bine pui "850" euro si iei un motor potent, ce atata greutate. Iar eu ti-am adus argumente pt care acei 850 - 2000 euro sunt grei. Uite de unde am plecat si unde am ajuns: care "fuge" mai tare pe soselele urbane. Obiectivitate, nu gluma...
      Last edited by Cezar; 25 December 2012, 13:41.

      Comment


      • Cezar, esti chiar simpatic. Eu in traseu extraurban (Sibiu-Brasov zona virajata) l-am facut pe unul cu VW Tuareg V6 TDI si tu crezi ca ma impiedic intr-o Octavie 1.2 TSI...

        (si masina mea este 100% stock)

        Comment


        • @ Cezar: ''Nu e rapid, nu e elastic''. Amu', daca nu-i elastic de ce poti rula cu 1500 rpm in treapta a 5-a cu aerul conditionat pornit si accelereaza fara sa protesteze, lucru pe care un 1.6 de 120 cp d-al concurentei coreene nu-l face ?
          Performantele sunt de la medie in sus pt. motoarele de asemenea factura, montat pe caroserii mai grele decat cea a Loganului.

          Vorbele tale sunt potrivite unitatii de 1600 cmc a grupului VAG. Un motor neingrijit, cu consum foarte mare in oras, fiabilitate discutabila (amintim doar de apetitul deosebit pentru sonde de oxigen), sub 2000 rpm in mare gaura de cuplu pentru un 1.6, ca sa plafoneze rapid la 5000rpm. Versiunea FSI duce si mai departe aceste neajunsuri. Consumul este comparabil cu cel al 1600-ui TwinSpark al italienilor de la Alfa sau 1.6 de pe Mazda3, dar s-avem pardon, n-are nici o secunda raspunsul si vivacitatea lor, prin care-si rascumpara din pacatele consumului mare.

          Conjugarea de 1600/1800 a acestui bloc motor a fost una din cele mai reusite de pe piata, cam din toate punctele de vedere. Pe 1.6 16v RenoSport de 136cp nu-l mai aducem in discutie.

          Blocul motor pus in Loganuri a ramas fara distributia variabila pe admisie si doar 105 cp. Dupa cum am mai spus, suspensia este uneori depasita de cei 105 cp dezvoltati de motor.

          Fiabil, elastic, cultivat, consum bun. Cam asta-i descrierea corecta a acestui bloc motor care se fabrica de pe vremea lui Asterix si Obelix.

          Motoarele cu arhitectura similara au sa dispara incet incet, normele de poluare nu vor mai putea fi atinse cu pastrarea performantelor pe care le au acum cu euro 4/5. Supraalimentarea produce aceiasi CP si Nm la cca 60-70% din cilindreea ''initiala'' a unui aspirat de 100 cp, cu avantajul unei plaje de cuplu maxim mult extinse.

          Nu pricep ce tin unii ca ....... de bâtă vis a vis de 1.6 16v. Este un motor excelent, dar ca toate aspiratele de 1.6 se vede depasit pe toate planurile de ascutitorile supraalimentate cu putere similara.

          Ia cautati voi pe net Focus 3 1.6 16v vs 1.0 turbo, sa vedeti care sta mai bine la acceleratii, reprize si consum
          sigpic

          Comment


          • ce mai comparatie .... asa pot sa zic si eu ca un ML din 2003 nu s-a tinut dupa mine eu fiind cu supernova, asta-i comparatie ? de unde stii cum conducea ala, ce potenta mai avea masina, cum dadea in ea ... am cativa prieteni cu masini mai puternice si de obicei nici nu se sinchisesc sa dea fum vreunuia, cel mult se joaca putin de-a soarecele si pisica apoi lasandu-l in plata domnului sa se duca linistit.
            Cred ca deja ai mult prea multa incredere in 16v-ul tau si-i dai cam multa apa la moara. Sa nu uitam totusi ca are 105 cai si niste NM nu foarte departe de alte masini.
            De un astra h 1.6 16v 115 cai ce zici ? Break sau sedane daca isi pune mintea iti scoate si ultimul gram de fum din capul 16v-ului tau.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Originally posted by Cezar View Post
              @iancu: ce echipare? Prestige?
              .
              Da, e masina de aici.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Este Craciunul dragi colegi, doresc sa va urez un sincer Craciun Fericit si La multi ani !

                Si azi va rog lasati discutiile in contradictorii pt alta data
                sigpic

                Comment


                • Discutiile astea sunt constructive, nu vezi ca fiecare spune cate ceva si in acelasi timp toti au dreptate in bucatica lor
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Originally posted by ion_R5 View Post
                    Din pacate, au fost induse idei false despre 1.6 16V: "consuma mult", "e o motorizare destul de scumpa", "e o motorizare foarte pretentioasa" - si asta din cauza insuficientei informari si a ignorantei celor care au propagat astfel de idei.

                    Eu am un prieten cu 1.6 MPI care cand a mers cu masina mea a ramas extrem de surprins: "Bai, clar trage mai bine, dar nu pot sa cred ca consuma mai putin ca a mea. Eu auzisem ca are consumuri destul de mari"
                    Subscriu si ma repet,,,foarte multi prieteni /vecini/neamuri m-au dojenit ca am luat cea mai proasta masina in 2008 Iunie si ca am dat 11000 de euro pe o masina cam PRAF,adica cam din aceleasi considerente spuse de Ion mai sus.
                    Ca sa numai zic ca cine avea un alt logan in afara de 1.6 16v ma intreba ""CAT CONSUMA?"" Treaba asta am patit-o pe pielea mea ca posesor de 1.6 16v,adica sa fiu intrebat/chestionat si sa le dau informatii celor ce ma intrebau de motorul asta. Am patit treaba asta de vreo doua ori si la Carrefour in parcare adica sa vina la mine alt posesor de logan sa ma intrebe de motorul asta.

                    Comment


                    • Originally posted by ion_R5 View Post
                      Cezar, esti chiar simpatic. Eu in traseu extraurban (Sibiu-Brasov zona virajata) l-am facut pe unul cu VW Tuareg V6 TDI si tu crezi ca ma impiedic intr-o Octavie 1.2 TSI...

                      (si masina mea este 100% stock)
                      Este clar unde merge discutia.
                      Daca totusi vrei sa ne alergam, o putem face pe un circuit, fiind deschis la o partida amicala de karting.


                      @dr.mike: in categoria lui, este unul dintre motoarele foarte bune, insa comparativ cu ce spuneai si tu (ex: turbo 1.0 de pe focus), nu se ridica la aceleasi performante. Am spus ca nu este elastic si rapid in comparatie cu un motor supraalimentat, ce dezvolta aceeasi putere.
                      Comparativ cu VAG-ul este net superior, la toate capitolele. Ai perfecta dreptate.

                      @ivan: pe tine cred ca te-au abordat toti taranoii... Insa printre cumparatorii de masini, mai sunt oameni care au 2 neuroni cu 2 sinapse functionale. Nu te minuna de motorul asta, ca ramai mirat de pomana


                      Inca ceva: si "prostii " aia de la Ford au facut un motor de 3 cilindrii, 1.0 eco 125 ponei. Chiar nu stiu ce-o fi in capul lor... Niste fraieri... Mai bine ne-ar intreba pe noi, ca stim cum merge treaba.
                      Last edited by Cezar; 25 December 2012, 14:44.

                      Comment


                      • Originally posted by Cezar View Post
                        @ivan: pe tine cred ca te-au abordat toti taranoii... Insa printre cumparatorii de masini, mai sunt oameni care au 2 neuroni cu 2 sinapse functionale. Nu te minuna de motorul asta, ca ramai mirat de pomana
                        Cezar,,nu vreau sa dau nume si de "taranoi" din LCB care m-au intrebat aceiasi treaba. Oricum noi cei cu logane suntem niste taranoi in ochii celor cu alte masini ,fie ele si de Bulgaria. Asa ca nu ma agit absolut deloc.
                        Cat despre fiabilitatea acestui motor am avut timp in 4 ani juma" sa ma conving daca am luat teapa sau nu. Eu zic ca NU. Daca altii zic ca DA este strict problema lor.

                        Hai ..Sarbatori Fericite tuturor loganistilor si nu numai lor!!!

                        Comment


                        • Dezbati o non-problema, aceea a fiabilitatii. Renault stie sa faca motoare pe benzina ce sunt extrem de fiabile, nimeni nu cred ca a constestat asta vreodata.
                          Nu inteleg care-i problema cu consumul acestei masini... In masa, aceasta nu cred ca a fost o problema.
                          Problema achizitiei e simpla: monetar lipsa sau redistributie a lui catre alte scopuri. (ex: eu lipsa, IonR5 - redistributie) Si nu povesti despre consum, valve mai multe, fiabilitate scazuta. Astea sunt povesti nemuritoare spuse de cei ce nu am de gand sa cumpere produsul, insa in discutii povestesc despre o posibila achizitie, aducand ca si contraargumente non achizitiei, ca are mai multe valve, ca s-a fabricat in ziua in care luna s-a aliniat cu Pluto, ca ploua afara si n-au mai apucat sa depuna actele, ca nu poti lua logan 1.6 16v daca esti in zodia Pesti, ca are consum mare, ca bunica e virgina si popa credincios

                          Comment


                          • Originally posted by Cezar View Post
                            Este clar unde merge discutia.
                            Daca totusi vrei sa ne alergam, o putem face pe un circuit, fiind deschis la o partida amicala de karting.
                            Daca "kartingul" cu care ma dau eu este Logan 1.6 16V, iar cel in care te dai tu e Octavia 1.2 TSI - oricand cu placere

                            @dr.mike: in categoria lui, este unul dintre motoarele foarte bune, insa comparativ cu ce spuneai si tu (ex: turbo 1.0 de pe focus), nu se ridica la aceleasi performante. Am spus ca nu este elastic si rapid in comparatie cu un motor supraalimentat, ce dezvolta aceeasi putere.
                            Comparativ cu VAG-ul este net superior, la toate capitolele. Ai perfecta dreptate.
                            Ma bucur ca ii dai dreptate lui Dr_Mke - omul are un Logan 1.6 16V la peste 150.000 km, care merge IMPECABIL si care a mers pe toate tipurile de trasee posibilie. Crede-l ca nu l-a menajat deloc, dar masina a fost si intretinuta ca la carte.

                            PS: Skoda e si ea tot din grupul VAG
                            Sarbatori fericite!
                            Last edited by ion_R5; 25 December 2012, 16:30.

                            Comment


                            • Atunci vs Mercedes vrei? Ca altfel vad ca n-o scoatem la cap...

                              Mai omule, daca Skoda face parte din grupul VAG, iar grupul VAG a scos un motor pe prost, asta inseamna ca Skoda e proasta nu?
                              Atunci, daca Dacia face parte din grupul Renault, iar grupul Renault a scos un motor prost, inseamna ca Dacia e proasta nu?

                              Sau asa nu se mai pune?

                              Lasa dublu standardul asta deoparte, ca nu asa se face treaba.

                              Si nu ii dau dreptate lui dr. Mike ca-l are de 150.000 km, ca el n-a scos untul din masina asta. Vezi ce facea mareom din Timisoara cu loganul lui. Sau mai bine nu, ca atunci n-o sa te mai opresti din vorbit))

                              PS: si Dacia face parte din grupul Renault-Nissan.

                              Comment


                              • Pai vs. Mercedes sa fie. Dar vin si eu tot cu un Mercedes-Benz. Nu stiu daca reusesc sa imprumut un 63 AMG, dar poate ma descurc de un 500. Ce zici?

                                PS: Evident benzina
                                Last edited by ion_R5; 25 December 2012, 16:39. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google