1,6 16 Vs 0,9 TCe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Imi pare rau ca sunt off-topic si ca o sa va dezamagesc cu, ceea ce o sa zic!
    Dar despre ce vorbim noi aici? Ce progres, ce consum, ce inovatie.....

    Uitati-va doar putin, peste prezentarea noului DCi, al colegului MihaiiahiM http://www.loganclub.ro/forum/noul_l...cp-t46515.html

    Asta va fi miezul Dacia, noul DCi! Au pus o cutie de viteze care a absolut fantastica, la 2000rmp ai ~112km/h in tr. a5a unde CB-ul arata 3.3% consum!!!(pagina4)
    La 2500rmp ai 140km/h, turatie de passat in 6 trepte.
    Plus semnal luminos de avertizare schimbare treapta in f. de turatie.
    Mie asta mi se pare fabulos, noul DCi unde 3% consum va fi ceva concret nu doar vis. Si 0.9Tce e beton dar cu noul diesel vor da lovitura!

    Comment


    • lord_wader, tu mai crezi in mos craciun? Spune-mi te rog ca a fost doar o ironie

      Comment


      • Uita-te pe jurnalul omului, o sa te convingi singur! Sunt si poze cu 3.3% consum la 110km/h

        Comment


        • si eu iti arat la benzinarul meu la 140 consum de 2,8. asta inseamna ca e real? Tu crezi ca e greu sa iau piciorul de pe acceleratie si sa fac o poza? Ca e cutia buna ok, nimic de ontestat, dar consumul ala... hai sa fim seriosi e motor de 1.5 nu polizor de aixam

          Comment


          • Daca el a mintit atunci va mint si eu
            Eu insa sincer il cred, desi in Mos Craciun nu mai cred.

            Uite ce scrie pe net: "Motorul 1.5 dCi este disponibil în versiunea 55 kW (75 CP) şi 66 kW (90 CP). Oferind un cuplu în creştere cu 20Nm, adică 200Nm la 1750 rot/min pentru versiunea 75 CP şi 220 Nm la 1750 rot/min pentru versiunea 90 CP, motorul 1.5 dCi este energic încă de la turaţii joase şi asigură reprize şi acceleraţii optime. ÃŽn plus, motorul se dovedeşte a fi unul dintre cele mai economice din segment: 3,9 l/100 km, adică 103 g/km de CO2 în ciclu mixt.

            3.9% mixt asta poate insemna un 3.3 extra si 4.5 urban, corect? avand in vedere si cutia noua eu zic ca e posibil.

            Comment


            • Daca scotea sub 100 g/km de CO2, putea sa circule fara grija prin centrul Londrei.


              @lord: consum mixt nu reprezinta media aritmetica intre consumul urban si cel extraurban.
              If it ain't broke, don't fix it!

              Comment


              • ati vazut ca deja e promotie si pt logan si pt sandero de 1000 de euro? de fapt piata auto nu si a revenit si nu se stie daca va reveni in 2013

                Comment


                • Cu cat mai ieftin ,cu atat mai bine
                  Lasa sa faca si ei pachete promotionale si reduceri ca doar nu o sa faca doar strainii.

                  Comment


                  • Reducerile sunt la Logan, Logan MCV si sandero. Nicidecum Noul Logan si Noul Sandero.
                    Si mi se pare normal sa vrei sa scapi cat mai rapid de marfa veche

                    Comment


                    • Originally posted by silviu8601 View Post
                      .....................................
                      0.9 7,2l/100km , pe bord 7,4l/100km.
                      .................................................. .......................................
                      Concluzia finala:Asteptati 1.2tce!Sau 0.9 pentru 1-2 persoane sau merge si 4 persoane ,dar sa fie tailandezi
                      Cu toate turbinele si ultimele tehnologii (defapt nimic nou) vorbim totusi de un benzinar si daca unii viseaza la un motor benzinar de 90 cp consum de dizal se inseala. Inca nu s-a reusit treaba asta cu toate turbinele si cilindreele de motocicleta.

                      Concluzia las-o te rog sa fie numai a ta )
                      Pana ieri-alaltaieri un 1.6 mpi 87 cp se comporta decent cu 2-3 pers la bord, acum un alt benzinar de 90 cp si cuplu simtitor mai mare gafaie cu aceeasi sarcina...si banuiesc ca nu tu ai condus 0.9 la acest traseu, deci si subiectiva afirmatia, si frate sa fii cu celalalt sofer si tot difera intr-o oarecare masura stilul de condus.

                      Sincer nici pe mine nu m-a convins motorul 0.9, am comentat negativ de el dar ma abtin de la alte comentarii pt ca e cam greu sa-ti faci o parere obiectiva dupa doua-trei ture date.

                      Ca o paranteza, cand am condus prima data 1.6 16V m-a impresionat din start comportamentul motorului, cuplul bun si elasticitatea lui, cica prima impresie conteaza ))
                      Cand am condus prima data 0.9 n-a fost o impresie buna, am mai incercat o data, la fel. Dar cum spuneam absolut subiectiva treaba, tine de fiecare.
                      Imi place mai mult un cuplu mai mic si liniar pe o plaja mare de turatii, daca se poate pana in 9-10000 rpm )))

                      Comment


                      • Octavian tie ti-a placut la nebunie 1.2 16v care e un hoit, la fel ca si 1.4, dar nu-ti place 0.9T care face pipi usor pe amandoua din toate privintele, si dinamica, si consum, si reprize.
                        Motoarele cu cilindree mica supraalimentate sunt viitorul, sincer sa fiu nu prea inteleg pasiunea pentru "polizoare", mai ales la Logan unde insonorizarea e mirobolanta, si puterea e uriasa. Daca discutam de vreun Civic mai intelegeam pasiunea pentru motoare aspirate de turatie, dar asa o turez de-o ia dracu ca sa am 75, 90 sau 105 cp, e de vis.
                        E frumos s-o duci pana in 6000 rpm, o data, de 2 ori, de 100 de ori... dar mai ai nevoie si de o masina care sa traga bine fara sa para ca sar pistoanele prin capota, ca-ti vine motorul in brate, pasagerii nu se mai aud si se uita ciudat cum turezi tu polizorul ca sa te misti decent .

                        In concluzie, oricand as prefera un 0.9 in favoarea unui 1.6 8v si un 1.2tce in favoarea unui 1.6 16v, tocmai pentru "confortul" la drum oferit de supraalimentare.

                        Comment


                        • De ce bagi in discutie 1.2 si 1.4 ? Ce treaba are 1.2 aspirat si 1.4 cu subiectu asta?
                          1.2 am comparat la subiectul resp cu 1.4 si mie mi se pare mai ok din toate pdv, nu voi face comparatie cu 0.9 pt ca nici nu e la subiect si nici nu ai ce sa compari.

                          Am spus ca e subiectiva afirmatia mea, daca pe mine nu ma incanta ascutitoarea asta 0.9 vizavi de un 1.6 nu poti sa ma fortezi sa-mi schimb peste noapte parerea.
                          Lasa-ma sa ma mai dau cu 0.9 si la drum lung si mai discutam.

                          Comment


                          • Originally posted by Octavian View Post

                            Concluzia las-o te rog sa fie numai a ta )
                            Pana ieri-alaltaieri un 1.6 mpi 87 cp se comporta decent cu 2-3 pers la bord, acum un alt benzinar de 90 cp si cuplu simtitor mai mare gafaie cu aceeasi sarcina...si banuiesc ca nu tu ai condus 0.9 la acest traseu, deci si subiectiva afirmatia, si frate sa fii cu celalalt sofer si tot difera intr-o oarecare masura stilul de ...
                            Colegule te rog sa citesi tot si dupaia sa raspunzi.Nu ii nimic grav,dar daca citeai un pic mai atent scapai sa mai scri cateva randuri degeaba
                            Am zis ca am schimbat masinile cand ne-am intors.Am mers cu 1.6 16v pana la deva si cu 0.9 inapoi in timisoara.Tocmai ca sa fie 50/50 condus de ambii soferi (adik 2 stiluri de condus)si tot odata sa vedem fiecare cum merge 0.9-le.
                            Am deja cateva drumuri cu ea prin tara si luni merg la bucuresti cu ea.Ii cel mai lung drum al ei si is curios cum o sa se comporte Seful o zis sa dau verdictul daca o tine sau nu.Cred ca stiu deja raspunsul si anume ca poate sa stea linistita pe oras.

                            Originally posted by silviu8601 View Post
                            Pe mine ma intereseaza o masina care sa consume putin pentru ca v-a face foarte multi km/an.Vreau sa fie si fiabila ca altfel nu ma intereseaza consumul.
                            Daca nu apare 1.2tce si sa se dovedeasca a fi cat de cat si fiabil,voi renunta la Logan.
                            Fiecare motor ii bun pentru ceva!Eu nu zic ca nu ii bun 0.9,dar pentru mine nu ii ok.Sunt sigur ca sunt destui oamenii carora o sa le placa 0.9-le.
                            Si este adevarat ca mai conteaza si soferul pentru mai multe motive decat consumul,dar nu a fost cazul aici.Plus ca de la Deva inapoi am schimbat masinile ca sa vedem amandoi cum se comporta 0.9-le.
                            Facem pe saptamana peste 3500 de km cu diferite masini.
                            Recomand sincer 0.9 pentru oameni care nu isi vor ocupa fiecare loc din masina si pentru un regim exclusiv pe oras cu iesiri foarte rare prin tara.[/COLOR]
                            Uite-l postul care s-o ascuns de tine
                            Last edited by silviu8601; 29 December 2012, 16:26. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Cer scuze ca mi-a scapat intr-adevar treaba cu schimbul de soferi.

                              Faptul ca vi de pe motorizare mai puternica te face probabil sa dai un verdict categoric, e socoteala ta la firma ce verdict ai dat (exclusiv oras), nu cred ca ar trebui generalizat.

                              Dupa cum ai vazut in posturile mele, nici pe mine nu m-a convins 0.9 ca prima impresie (vizavi de 1.6 16V care mi-a placut de cum am dat tr II).

                              Comment


                              • Asa cum am mai spus, o sa mai spun o data.
                                Eu tot nu inteleg de ce comparati 1.6 16v cu 0.9 Tce cand 1.6 16v nu exista pe noul Logan.
                                Ar trebui comparat cu 1.2 16v.

                                Si ca sa nu fac doar off-topic: eu prefer 0.9 Tce decat 1.6 16v pentru ca odata cu motorul 0.9 Tce vine si Logan-ul NOU, iar cu 1.6 16v vine doar vechiul Logan.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google