1,6 16 Vs 0,9 TCe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @yogi: pentru diferenta de 1 mil pe luna, cred ca se merita varianta de 0.9. Sigur vei avea satisfactii mai mari.
    Totusi, pana la urma cel mai bine o testezi si abia apoi te decizi.

    @bog: hai bre ca mananci bors, no offence. Cum sa cada? Cum sa spui ca se testeaza fiabilitatea pe clienti...Da-o-n ma-sa de treaba ca nu e chiar asa. Eu chiar cred ca motorul asta este ce trebuie, pt cine are pana-n 10.000 euro pt o masina. Totusi, diferenta de 1100 se merita, mai ales daca iei masina in rate. Daca o iei cu banii jos, parca as opta pt 1.2, insa asa in rate se cam schimba povestea...
    Last edited by Cezar; 1 January 2013, 19:43.

    Comment


    • Originally posted by bogmotorsport View Post
      Diferenta de 1100 de euro la motorul 0,9Tce fata de cel standard de 1,2 16v nu se merita...In primul rand ca este un motor nou si n-are rost sa suferi tu ca si cumparator deoarece motorul nu este inca testat ca si fiabilitate si va fi testat pe posesorii ce-si achizitioneaza acest motor urmand sa fie imbunatatit pe parcurs iar in al doilea rand diferenta de 1100 de euro o amortizezi in aproximativ 100.000 km ca sa nu mai spun ca stai si cu grija turbinei care sigur nu te va tine o viata fata de motorul aspirat care nu are aceasta grija.
      Pe aceleași considerente am mers și eu desi la chestia cu fiabilitatea tind sa-i dau dreptate si lui CEZAR

      Originally posted by Dan_Ionut
      ... 1.2, e de ajuns pentru caroseria de 1t.Toata jmecheria e ca trebuie turat ... Sau daca vrei consumuri medii de 4l iti iei noul 1.5-75cp.
      După cum spuneam am avut un ph1 si am un ph2, ambele cu motor de 1.4. Stiu ce pot și ce nu pot cei 75 și banuiesc ca motorul de 1,2 se comporta cam la fel. Oricum merg frecvent in oras, iar in afară, viteze de 110 - 120 (cum merg în medie), nu cred ca constituie vreun obiectiv de neatins.
      Cat despre diesel iar apare problema cu amortizatul prețului. Eu țin mașinile cam 4 ani, pana apare următorul model - am și eu damblaua mea.
      Last edited by YOGI81; 1 January 2013, 20:01.

      Comment


      • Originally posted by mitosu View Post

        aveti cu totii rabdare, cam peste 3/4 anii se va stii sigur despre fiabilitate motorului de 0,9 tce , iar comparatia cu 1,6 16 v este inutila.
        Eu cel mai curios sunt in legatura cu furtunele care intra, ies si ce mai fac ele pe acolo pe la turbina si motor, furtunele de plastic sub presiune cum vor rezista si ce probleme vor da ca la diesel multe cam incep sa picure. Si gandindu-ma la diesel si stiind ca motorul pe benzina este tot Renault sunt curios daca vor mai fi probleme in 3-4ani de acum in colo. Cine stie poate urmatorul logan va fi Tce, si nu as vrea sa mai experimentez aceleasi situatii ca la DCi.

        Comment


        • Cezar@ Ce sigur esti pe ce afirmi.Totul este comert in ziua de azi.Eu nu pot sa am atata incredere in niste firme care urmaresc doar profitul si atat.
          Pana sa cumperi toti dealerii te pupa si dupaia cand vi cu o problema toti te paseaza.
          Last edited by silviu8601; 1 January 2013, 20:18.

          Comment


          • Asa cum nu se avea incredere in 1.6 16v ca are prea multe valve si ca se strica?
            Ca poate prea multe rpm, si implicit uzura mai mare?
            Cam aceeasi siguranta in afirmatie am avut si atunci cand am spus ca sunteti dusi cu pluta (cu ghilimele si zambetul de rigoare).

            Comment


            • Originally posted by Cezar View Post
              @yogi: pentru diferenta de 1 mil pe luna, cred ca se merita varianta de 0.9. Sigur vei avea satisfactii mai mari.
              Totusi, pana la urma cel mai bine o testezi si abia apoi te decizi.

              @bog: hai bre ca mananci bors, no offence. Cum sa cada? Cum sa spui ca se testeaza fiabilitatea pe clienti...Da-o-n ma-sa de treaba ca nu e chiar asa. Eu chiar cred ca motorul asta este ce trebuie, pt cine are pana-n 10.000 euro pt o masina. Totusi, diferenta de 1100 se merita, mai ales daca iei masina in rate. Daca o iei cu banii jos, parca as opta pt 1.2, insa asa in rate se cam schimba povestea...
              Turbina poate sa-ti pice si dupa cateva zeci de mii de km.Prea mult ai incredere in comercianti.Ei urmaresc profit maxim cu costuri cat mai mici si defecte cat mai mari dar in asa fel incat clientul sa fie oarecum multumit de ce ofera compania si sa nu bata la ochi.La ce tehnologie exista, nu s-ar mai strica nimic in ziua de azi dar nu uita ca suntem o societate de consum si se urmareste profitul maxim nu calitatea!
              Legat de motorul de 0.9 Tce, este un motor nou, n-am dreptate? Cat crezi tu dupa tine ca a fost testat? Una este sa testezi un motor pe bancul de probe si alta este sa-l dai in circulatie intr-un exemplar de macar 50.000 de masini si sa il uzezi 200.000km, dupa care numai atunci poti trage o concluzie.
              Eu n-am spus ca motorul de 0.9 tce este un motor prost dar inca nu a demonstrat ce poate fata de alte motoare si eu nu l-as lua din punctul meu de vedere. Dupa ce se arata capabil mai discutam, insa pana sa-si demonstreze fiabilitatea as lua una de 1.2 16v as face 100.000km si as vinde-o si dupa as vedea daca merita 0.9tce sau nu.

              Comment


              • @ Cristi xp ,la cate sute de mii se schimba lantul la Audi ? Cei care cumpara Audi de la 0 km si le vand dupa 150-180.000 km nici nu apuca sa "umble " la distributie ,deci scapa de o cheltuiala destul de mare .
                Vom vedea pe viitor ce pret va avea kitul complet de distributie(lant) la unitatile service din reteaua Dacia.

                Comment


                • Renault revolutioneaza industria auto ! Un singur exemplar al tricilindrului 0.9 tCe este suficient sa motorizeze 50.000 de automobile Dacia, garantat pentru 200.000 km ! ! !


                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by ROY View Post
                    @ Cristi xp ,la cate sute de mii se schimba lantul la Audi ? Cei care cumpara Audi de la 0 km si le vand dupa 150-180.000 km nici nu apuca sa "umble " la distributie ,deci scapa de o cheltuiala destul de mare .
                    Vom vedea pe viitor ce pret va avea kitul complet de distributie(lant) la unitatile service din reteaua Dacia.
                    la 120 mii se schimba cureaua ... asa ca lantul ar trebui garantat pe viata )
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • In privinta durabilitatii distributiei pe lant sunt 2 factori:

                      1. Fabricantul - cat de robust a proiectat lantul si componentele (pinioane, patine, intinzator)

                      2. Soferul masinii - la distributia pe lant este esential ca pana la ajungerea motorului la temperatura de regim (si implicit a uleiului) sa nu fie turat excesiv motorul - fiindca asta conduce la uzura prematura a patinelor lantului, uzura prematura a lantului si functionarea defectuasa a intinzatorului de lant - care conduce de asemenea la uzura prematura a tuturor componentelor mentionate.

                      Asa ca cine porneste motorul si da talpa imediat ar fi mai avantajat de cureaua de distributie in locul lantului de distributie.
                      Last edited by ion_R5; 2 January 2013, 00:16. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Ce zici tu ioane este general valabil pentru orice om normal ce foloseste in mod corect un autoturism. Nu numai distributia are de suferit cand motorul este rece ci si supapele care nu inchid perfect.
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Ioane sa ma scuzi dar debitezi niste povesti...
                          Hai on-topic ca deduci porcarii, si deja cred ca trebuie sa-ti inchidem robinetul. A fost suficient.

                          Comment


                          • Originally posted by Cezar View Post
                            ................................. Nu stiu cum pot face totusi diferenta altii ce conduc masini cu puteri apropiate, caci mie, ce am si masina de 55 cai si alta de 240, 1.2 a fost super ok.
                            .........................................
                            O fac pt ca nu se pot detasa nicicum de motorizarea avuta in posesie si uite asa se ajunge la afirmatii de genu 0.9 e bun exclusiv oras si nu suporta bine 3-4 pers in masina.
                            Si vorbim de 15 cp dif la aceeasi masina, nu 30-40.

                            Comment


                            • Originally posted by ion_R5 View Post
                              In privinta durabilitatii distributiei pe lant sunt 2 factori:

                              1. Fabricantul - cat de robust a proiectat lantul si componentele (pinioane, patine, intinzator)

                              2. Soferul masinii - la distributia pe lant este esential ca pana la ajungerea motorului la temperatura de regim (si implicit a uleiului) sa nu fie turat excesiv motorul - fiindca asta conduce la uzura prematura a patinelor lantului, uzura prematura a lantului si functionarea defectuasa a intinzatorului de lant - care conduce de asemenea la uzura prematura a tuturor componentelor mentionate.

                              Asa ca cine porneste motorul si da talpa imediat ar fi mai avantajat de cureaua de distributie in locul lantului de distributie.


                              Ii dau dreptate lui ion pentru ca asa este. Cezar nu e asa cum spui tu ca ion nu are dreptate.

                              Comment


                              • @imparat: tu impreuna cu Ion nu vedeti mai departe de nas. Discutati niste povesti despre "fiabilitatea lantului", in conditiile in care se aduce aduce ca argument pentru curea urmatoare poveste nemuritoare: "Asa ca cine porneste motorul si da talpa imediat ar fi mai avantajat de cureaua de distributie in locul lantului de distributie." - pai cum mama dracului sa spui asta? Voi vorbiti despre cum a proiectat unul lantul, in conditiile in care habar n-avem majoritatea despre procesul de productie, dar hai sa discutam despre asta.
                                Incredibil, nu?

                                Voi nu vedeti imaginea per ansamblu si va cramponati in detalii mici, de aceea si discutiile tampite si interminabile. Dar fie cum vreti voi, daca vreti sa discutati despre balarii si sa ajungeti la concluzii tampite, apoi sa va dati dreptate ca in situ acel lucru este corect, deci implicit si macro este, atunci vorbiti, insa nu aici.
                                Prea o frecati la rece si e momentul sa mai punem si frana.

                                Mai pe romaneste, ori argumente clare si cat de cat corect (vezi dr.mike, octavian -chiar daca o mai ia pe aratura uneori-, seba, si multi multi altii) ori bye bye.
                                Nu se puncteaza numarul de posturi, si dupa cum vezi sunt oameni ce s-au revoltat de inutilitatea posturilor, ci cat de cat calitatea postului.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google