1,6 16 Vs 0,9 TCe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by silviu8601 View Post
    Va rog sa specificati ce motor.1.2 16v? sau 1.2 tce? In cazul in care ii 0.9 nu mai conteaza ca stim sigur ca ii tce.
    Multumesc pentru intelegere.
    PE 1,2 16V D4F Euro 5 exista GPL. Scuze de confuzie.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • La 1.2 TSI al grupului VAG probeleme au fost raportate rapid dupa inceperea vanzarilor.

      La 1.2 si 1.4 tCe ale lui Renault, inca n-am auzit de probleme majore de fiabilitate si se vinde de cativa anisori motorul asta, chit ca nu in Romanica. Am auzit doar ca trage excelent, consuma economic daca-i condus ca atare si ca ramane decent cu sorbitul din rezervor cand ii dai talpa.

      Nimeni nu se sesizeaza de unele ''picanterii'' tehnice, cum ar fi termostatul controlat electronic, par example.

      PS > iar vis a vis de putere, cum c-ar fi fortat motorul, puterea litrica este cat se poate de mediocra vis a vis de restul suratelor supraalimentate, pe benzen, recte fiabilitate si anduranta fara dureri de cap. La motoarele pe benzina puterea litrica a urcat foarte putin in ultimii 20-30 de ani, pe cand la diesel practic s-a dublat, iar astea au un regim de functionare mult mai sever si uite ca nu crapa
      sigpic

      Comment


      • Cezar, dar nici tu nu ne aduci argumente concrete, ci tot vorbe, numai ca vin de la tine. De ce vorba ta sa fie argumentul suprem, iar vorba noastra sa nu aiba nici o valoare, sau sa fie contestata doar de vorba ta?
        Daca e vb. de posturi poti sa-mi opresti contorizarea lor, ca sincer nu ma intereseaza deloc de ele.
        Dar la rece otelul e mai dur, mai casant, iar cauciucul de la curea e mai maleabil, mai moale. De aici rezulta ca nu poti da talpa la lant, ci doar la curea cand e rece. Si e mai zgomotos lantul.

        Comment


        • Originally posted by dr_mke View Post
          Nimeni nu se sesizeaza de unele ''picanterii'' tehnice, cum ar fi termostatul controlat electronic, par example.
          stiam ca nu iti mai indica temperatura pe bord din pacate , dar nu stiam ca are termostat electronic. poti sa detaliezi ?


          cat despre curea vs lant - e mai bun lantul , dar mult mai pretentios la uleiul pus in motor.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • Originally posted by Imparatul View Post
            Dar la rece otelul e mai dur, mai casant, iar cauciucul de la curea e mai maleabil, mai moale. De aici rezulta ca nu poti da talpa la lant, ci doar la curea cand e rece. Si e mai zgomotos lantul.
            Cu posturi d-astea involuam grav de tot. La rece n-ai cum sa dai talpa la nimic, chiar si la femeie intai o incalzesti apoi dai in ea, sau tu nu faci asa ? Adica nu lasi motorul sa se incalzeasca pentru a-i da 5 mii de ture ?
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • @imparat: felicitari pt logica, si aici inchei discutia. Daca nu citesti per total ce am spus, atunci n-am ce sa mai vorbesc si nu vreau sa cramponam discutia prin faptul ca nu ai citit tot ce am spus (raspunsul, respectiv argumentele le-a adus samy).
              De acum on-topic, sau primesti cartonase.
              Sunt acceptate doar off-topicurile cu informatie de buna calitate...vezi dr.mike/costi-bc si altii ce aduc un plus de informatie. Restul ineptiilor vor fi sanctionate, daca sunt off-topic.
              Last edited by Cezar; 2 January 2013, 17:39.

              Comment


              • Originally posted by Cezar View Post
                Sunt acceptate doar off-topicurile cu informatie de buna calitate...vezi dr.mike/costi-bc si altii ce aduc un plus de informatie. Restul ineptiilor vor fi sanctionate, daca sunt off-topic.
                Promit ca nu voi mai vorbi urat de acum inainte.
                Imi este rusine de mine insumi.
                Promit ca nu voi mai face off-topic si nu voi mai induce oamenii in eroare.
                Promit ca ma voi documenta mai bine.

                Deasemenea promit ca dupa ce ma voi intoarce din aceasta pauza de 2 saptamani voi fi mai bun cu voi, dragi colegi.
                Un an nou mai bun.
                Last edited by Cezar; 2 January 2013, 18:26.

                Comment


                • Inca nu inteleg cum unii pot lauda motorul 0.9tce fara sa-l fi exploatat macar 10.000 de km.

                  Comment


                  • Vorba aia: Altii isi permit!

                    Comment


                    • Originally posted by Costi-bc View Post
                      stiam ca nu iti mai indica temperatura pe bord din pacate , dar nu stiam ca are termostat electronic. poti sa detaliezi ?


                      cat despre curea vs lant - e mai bun lantul , dar mult mai pretentios la uleiul pus in motor.
                      D4F turbo are un element electric (rezistenta) in capsul termostatului. Calculatorul baga curent si se deschide termostatul mai devreme... ajuta la consum din cate se pare. Nu cred ca o sa-l vedem pe Logan 2
                      H5F turbo are si injectie directa si poate va fi si pe Logan 2.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Pai atunci hai sa inchidem tot forumul si sa lasam revistele de specialitate sa-si spuna cuvantul.
                        Nu iti sunt necesari 10.000 km sa-ti faci o idee despre un anumit motor.

                        Totusi chiar nu inteleg reticenta unora de a accepta atuurile acestuia. Ce v-a facut fratilor? Concureaza cu voi pe un podium de frumusete? Va mananca motoarele actuale? Sau care-i treaba?

                        Aceeasi atitudine a fost si cand a aparut 1.6 16v: ca e prost, ca are multe valve, ca se strica mai repede, ca-i motor de turatie si implicit consum si uzura ridicata, si cu toate astea s-a dovedit a fi un motor excelent.
                        La fel si cu 1.2 16v: ca e lenes, ca e prost, ca nu se misca, care multe valve si implicit se strica mai repede.
                        Iar apoi realitatea a aratat cu totul altceva.
                        Si da, toti cei ce au comentat atunci, comenteaza si acum. Curios, nu?

                        Pt cei cu mentalitatea aceasta, sa-si cumpere un w123 2.0 D. Ala nu moare si poti sa-i dai inclusiv pacura ca oricum merge.

                        Comment


                        • 1.6 16v la momentul cand a fost montat pe Logan, echipa de o buna perioada modelele Renault. Erau 2 variante si isi dovedise calitatile.
                          0.9tce pe ce masini a mai fost montat?
                          Sa nu sariti cu 1.2tce, ca e alt motor.

                          Comment


                          • Prin calitati cred ca te referi la fiabilitate.

                            Pentru elasticitate, acceleratie, nivel de zgomot, consum nu ai nevoie de 10.000Km ca sa-ti faci o parere.

                            Insa acum pe toate forumurile este ridicat un mare semn de intrebare cu privire la fiabilitatea acestor motoare mici si supra-alimentate.
                            Mazda 2 SkyActiv-G 90
                            ex: Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI

                            Comment


                            • La o masina de 3 parale cum e Loganul , fiabilitatea e cel mai important aspect.
                              Daca la 10k pica turbina (sau altceva), uite ca e important si numarul de km.

                              Comment


                              • Au picat la diesel la 30.000-80.000 si toti au chitait, insa vanzarea lor era in continuare mare.
                                Totusi, nu cred ca la 10.000 va cadea turbina. Chiar nu cred asta.
                                Pana acum n-au avut probleme la turbina, de ce ar avea acum?
                                La fiabilitate Renault chiar sta foarte bine, nu vad de ce acum ar da-o cu stangul in dreptul, mai ales cand toata lumea se asteapta ca motorul asta mic sa cada mai repede.
                                Eu chiar cred ca va merge mult si bine motorasul asta, istoria aratandu-ne asta, cel putin in cazul motorizarilor pe benzina.
                                Acum vad ca si-au rezolvat problemele si pe partea de diesel.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google