Shakar, nu esti corect. Trebuie sa comparam motoare euro 5, ca sa avem un reper comun. exact in aceeasi masura, "marele" 1.6 8v euro 5 ia bataie de la 1.4 8v euro4. De ce nu poti suporta ideea ca un mic supraalimentat creat special (motor nou), poate fi mai capabil, sau identic la performante ca un motor arhaic, 16v, "gatuit" cu euro5?.
Si ca sa invart putin cutitul in rana, tu ai resoftare. Daca resoftezi 0,9 TCE, ajungi usor la 110-120cp, din cauza turbinei. 1.6 16v euro 3 resoftat tot nu face 120 de cai. deci care motor e mai performant?
prin performant trebuie sa ne referim la performanta cai/cilindree, consum, reprize, cuplu. Adica ceea ce conteaza la un sufer normal. Ca putini stiu sa schimbe fix la 5600 de ture, sa aiba demarajul perfect.
Si ca sa fiu corect d.p.d.v al greutatii masinii, comparam 16v euro 5 doua persoana in masina (1300kg) cu
noul logan 0.9tce doar cu soferul (1300kg).
Dar eu, Gheorghe din Pocreaca, daca vreau sa demarez de la 60 la 100 in tr. 4 (depasire pe dn22, sa zicem), vreau sa stiu care motorizare mi-ar usura depasirea, 16v euro 5 sau 0.9 TCE. Daca ma duc la Doc si fac resoftare, care motorizare va fugi mai tare?
Si ca sa invart putin cutitul in rana, tu ai resoftare. Daca resoftezi 0,9 TCE, ajungi usor la 110-120cp, din cauza turbinei. 1.6 16v euro 3 resoftat tot nu face 120 de cai. deci care motor e mai performant?
prin performant trebuie sa ne referim la performanta cai/cilindree, consum, reprize, cuplu. Adica ceea ce conteaza la un sufer normal. Ca putini stiu sa schimbe fix la 5600 de ture, sa aiba demarajul perfect.
Si ca sa fiu corect d.p.d.v al greutatii masinii, comparam 16v euro 5 doua persoana in masina (1300kg) cu
noul logan 0.9tce doar cu soferul (1300kg).
Dar eu, Gheorghe din Pocreaca, daca vreau sa demarez de la 60 la 100 in tr. 4 (depasire pe dn22, sa zicem), vreau sa stiu care motorizare mi-ar usura depasirea, 16v euro 5 sau 0.9 TCE. Daca ma duc la Doc si fac resoftare, care motorizare va fugi mai tare?
Comment