1,6 16 Vs 0,9 TCe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hai rezolva cu memoria, poate ai un clip sa vedem.
    Ca 5.5 e cam putin, pana si dupa standardul lui Shakar:P

    Comment


    • La ora 5 trebuie sa fiu la mecanic pentru rulmentii fata. La intoarcere fac un clip, dar atat ia. Reprizele au diferente foarte simetrice intre ele, cca 4 sec intre fiecare treapta. 80-120 in a 5-a reclama undeva pe sub 16 sec, daca iar nu ma inseala memoria. La SupeRNova lua 20 sec repriza asta in a 5-a.
      sigpic

      Comment


      • se poate sa fi gresit si eu cu repriza mea 80-120 tr 3 8 sec. E cam mica diferenta intre 3 si 4

        in 4 cam atat imi ia si mie : 9,5-10 sec

        Comment


        • Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


          N-am cronometrat.
          sigpic

          Comment


          • 7,5-8 secunde...deci nu m-am inselat. Cam atat imi iesea si mie

            Comment


            • Asta cand pleci direct din 80. In restul filmelor se accelera de la viteze mai mici si se "cronometra" cand acul atingea 80. Timpul e mai mic in situatia aia. Cand o tii constant la viteza X si o calci pierzi ~ o secunda vs cand pleci de la o viteza mai mica si incepi cronometrarea cand masina atinge viteza X. Plus ca eu pe intervalul 80-90 mergeam in treapta 2. Treapta 3 s-a schimbat exact inainte sa dea in limitare, fiind aproape insesizabil pe ac, perfect shift cum s-ar spune. In celalalt film cu 16V masina da in limitare de 2-3 ori, fail shift.
              Last edited by Shakar; 28 January 2013, 19:11.
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • cu plecare din 60 cu a 3 a imi scotea 7-7.5 sec...7.2-7.3

                Comment


                • Originally posted by Cezar View Post
                  Poate 60-100 in treapta .... si a 3 a.
                  Cam asta ar fi relevant.
                  Cam asta am gasit eu,,un ph2 care a facut 60-100 in vreo 6,40 sec.
                  Eu cam atat am cronometrat,,,restul e CanCan.

                  Comment


                  • Mama, ce NFS pe aici: perfect shift, fail shift, mai urmeaza over rev si engine blown
                    Cine intra pe aici zice ca avem toti macar vreun nissan gtr.....

                    Comment


                    • Masoara timpi pe dealul in jos, vantul din spate si adauga si nr. la picior cat de mare ai sau eventual poti taia podeaua autoturismului ca sa apesi mai mult pe pedala de acceleratie. Mai punem teoria relativitatii si gasim ecuatia indoita si mai lunga :-))))) hmmm 5, ba nu 6 sec.

                      Comment


                      • Am mai facut un filmulet.
                        Am dat cu mai mult tupeu in ea.
                        A fost in pic umed pe jos si la trepta 1 a patinat un pic la plecare.

                        Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                        Sa nu mai zica nimeni ca nu trage bine mtorul de 900 Tce

                        Si aici mai am unu cu tr3 .
                        La cutia de Logan 2 la 3000 rot ai 65km/h.
                        Un mic dezavantaj.
                        Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
                        Last edited by stoicanu; 28 January 2013, 23:23. Reason: Automerged Doublepost
                        sigpic

                        Comment


                        • Trage el dar si sa schimbi numa-n 6000 de ture parca e prea mult. Nu stiu daca m-as putea obisnui cu un astfel de motor.

                          OT
                          Sa vezi ce "ma rad" daca si-o ia 1,6 16v E5 de la 0,9 TCe - putin probabil dar ... zic si eu.

                          Comment


                          • Este clar:
                            1.6 16v 80-120 in treapta a 3 a aproximativ 8 secunde
                            0.9 80-120 in treapta a 3 a aproximativ 9 secunde
                            Acum poate un clip cu treapta a 4 a si a 5 a.

                            Bv baieti, asa ajungem la un consens.

                            Merge bine stoicane, relax
                            E mic, dar ridica.
                            Last edited by Cezar; 29 January 2013, 00:00. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Nu e chiar asa.
                              Din ce mi se pare mie trage mai bine in ture joase decat pe sus pe acolo.
                              Mai am un filmulet in care am plecat cu ea din relanti in treapta 5 si nu a facut nazuri.
                              Sa chinuit un pic pana a ajuns in 2000 de ture dar dupa aceea nu a mai avut probleme.
                              Daca sunt amatori pot posta si acel filmulet.

                              Pun si treapta 4
                              Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                              Si treapta 5 plecata din relanti
                              Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                              Si am terminat cu filmuletele.
                              Last edited by stoicanu; 29 January 2013, 00:24. Reason: Automerged Doublepost
                              sigpic

                              Comment


                              • Eu cred ca sunt cel mai mare amator sa vad acel filmulet, pentru ca ar constitui exact argumentul care sa ma faca sa renunt la ideea preconceputa pe care o am, de a nu agrea motoarele turbo. Daca acest motor este atat de bine facut incat sa fie elastic de la relanti, si sa nu deranjeze inertia turbinei, alegerea mea este definitivata. (Exista un topic pe care l-am deschis, unde incercam sa trag o concluzie la alegerea masinii mele noi, intre motorul acesta si cel de 1.2 16v, cu gaz).
                                Deja sunt din ce in ce mai incantat de cum merge acest motor, si pot spune ca ultimele doua filmulete postate m-au lasat aproape cu gura cascata.
                                Am urmarit de la aparitie acest motor, atat pe Clio 4 cat si pe Logan/ Sandero 2. Observ in acest sens o diferenta mare intre clipurile postate pe youtube si ultimele postate aici de tine. Tinand cont ca primele tale clipuri erau relativ similare cu restul postate, pot sa trag o singura concluzie: rodajul chiar are un efect important asupra acestui motor. Se pare ca ce e postat pe youtube pana acum, sunt teste facute cu motoare foarte noi, nerodate.
                                Cati km ai acum?

                                L.E. La al doilea filmulet, atingi cumva limitarea de turatie, la 5900 rpm, sau de unde este acea oscilatie a turometrului? (incepand cu 0.15)
                                Last edited by balanel; 29 January 2013, 00:38.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google