1,6 16 Vs 0,9 TCe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Amu' sa nu exageram. Viteza maxima este sensibil mai mica, acceleratia 0-1000 m in mod sigur mai slaba, la fel si 0-100 kmh.
    Am fi vorbit de egalitate daca avea vre-o 10 cp in plus. Cu exceptia 0-100 si acceleratiilor dupa 140 kmh, dCi de 90 cp este la egalitate, am probat asta de prea multe ori deja.

    Chestiunea o ia pe urmele 1.2 16v contra 1.4 8v.
    Last edited by dr_mke; 29 January 2013, 23:39.
    sigpic

    Comment


    • Originally posted by stoicanu View Post
      Concluzia este ca 0,9 se ridica la nivelul lui 16v.
      Asa vrei tu dar totusi 1.6 > 0.9....105>90...4 pistoane > 3,,si tot asa. Unde este nivelul?
      Poti spune ca faci fata cat de cat pana in suta de km,, intre 100 si 120 mai greu,,,dar dupa 130 in sus greu de tot.
      Cand o fi frumos afara si soare si uscat o sa iesim pe undeva amandoi si o sa te lamuresti definitiv.
      Last edited by Ivan Marian; 29 January 2013, 23:43.

      Comment


      • Eu as vrea sa vad pe cineva cu 1.6 16 v, in afara de alessandro, adica cineva cu cutia standard, sa incerce acceleratia cu treapta 5, de la relanti.
        Eu am incercat in seara asta la dci de 85 de cai resoftat, si nu am reusit.

        Comment


        • Ma repet, cu 3 persoane la bord, masina cu doar cateva zeci de kilometri rulati, a urcat curat in treapta a 4-a pana la 165 kmh pe ceas.

          De la ralanti de la mine nu ai sa vezi, nici de la 1250 rpm. Eventual de la 1500 rpm ai sa vezi pedala la podea in treapta a 5-a. Figura asta nici in a 4-a nu ai s-o vezi decat de la 1500 rpm.

          Posibil maine, daca mai am timp si chef dupa ce imi montez franele noi
          Last edited by dr_mke; 30 January 2013, 01:43. Reason: Automerged Doublepost
          sigpic

          Comment


          • Originally posted by balanel View Post
            Eu as vrea sa vad pe cineva cu 1.6 16 v, in afara de alessandro, adica cineva cu cutia standard, sa incerce acceleratia cu treapta 5, de la relanti.
            Eu am incercat in seara asta la dci de 85 de cai resoftat, si nu am reusit.
            Am sa fac eu treaba asta, cand gasesc niste timp, daca o sa mearga.

            Comment


            • Originally posted by Ivan Marian View Post
              Asa vrei tu dar totusi 1.6 > 0.9....105>90...4 pistoane > 3,,si tot asa. Unde este nivelul?
              Poti spune ca faci fata cat de cat pana in suta de km,, intre 100 si 120 mai greu,,,dar dupa 130 in sus greu de tot.
              Cand o fi frumos afara si soare si uscat o sa iesim pe undeva amandoi si o sa te lamuresti definitiv.
              In cazul n care nu ai observat la ultimul test asta am si vrut sa evidentiez.
              Pana in 130 este pe acolo dar sunt prea multe diferente intre cele douo motoare pentru a fi comparate. Cum ai spus si tu , un piton in plus 15 cai in plus cateva zeci de kg in minus rapoarte le cutie mai scurte toate aste in avantajul lui 16 v.
              Singurul avantaj la 0,9 este turbina.
              As dori sa vad o comparatie a lui 16 v cu un 1,2 Tce, ar fi mai corect.

              Azi o sa dau cateva telefoane pentru un upgrade la motor sa vad pana unde poate urca .
              Last edited by stoicanu; 30 January 2013, 11:00. Reason: Automerged Doublepost
              sigpic

              Comment


              • Daca nu faceti un test in paralel 0.9 vs 16v (pe o distanta anume si demaraj din mers in paralel) tot degeaba. Pt. ca nu e neaparat ca masina care ajunge prima la 100km/h pe bord sa fie in fata, poate fi si in spate cu 3m.

                Comment


                • Cel mai elocvent test este cel de reprize. Asta foloseste omul in mod obisnuit. Liniute, mai putin. Capat de linie a turatiei, la fel...

                  Comment


                  • Cea ce am vrut sa subliniez este ca 16 v pleaca cu un avantaj iar daca 0,9 este sub el nu e o rusine mai grav este egal sau castig.
                    Ori cum 0,9 este clar peste celelalte motoare benzina de la dacia.

                    Am incercat sa gasesc codul cutiei de viteze dar nu prea am acces acolo.
                    Singurul lucru pe care l-am putu citi pe dansa este SPAIN.
                    Last edited by stoicanu; 30 January 2013, 12:21. Reason: Automerged Doublepost
                    sigpic

                    Comment


                    • Nu stiu daca exista resoft asa repede pentru 0.9 turbo. Cresterea va fi de maxim 20% din puterea initiala asa cum e la orice motor cu turbina.
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • Originally posted by stoicanu View Post
                        Azi o sa dau cateva telefoane pentru un upgrade la motor sa vad pana unde poate urca.
                        Sa ne tii la curent.
                        Uite cam la ce ar trebui sa te astepti: http://www.vtune.nl/chiptuning-renault/renault-clio/

                        Comment


                        • Pai nu e rau deloc.
                          Baiaita la funduletu lui 16v dupa cip tuning
                          sigpic

                          Comment




                          • deci care trage mai bine in 2000-3000 rpm ? pai 16v cu vreo 4 secunde mai rapid pana la 100

                            P.S. cu gaz si cutie lungita

                            Comment


                            • Originally posted by stoicanu View Post
                              Cea ce am vrut sa subliniez este ca 16 v pleaca cu un avantaj iar daca 0,9 este sub el nu e o rusine mai grav este egal sau castig.
                              Ori cum 0,9 este clar peste celelalte motoare benzina de la dacia.

                              Am incercat sa gasesc codul cutiei de viteze dar nu prea am acces acolo.
                              Singurul lucru pe care l-am putu citi pe dansa este SPAIN.
                              "VS"-ul asta o sa tina mult si bine, ramane totusi de vazut si comparatiile intre costurile de intretinere. Eu nu am nici un pic de cultura in domeniul auto, cunoaste cineva motorizarea asta pe Renault inainte de a fi montata pe Dacia, stie cineva cat de fiabila este turbina motorasului asta, cam ce pica la el?

                              Comment


                              • cel mai simpli este sa-i punem in paralel pe Alessandro si un 0.9tce laureat si sa vedem rzultatul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google