1,6 16 Vs 0,9 TCe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by stoicanu View Post
    Pai nu e rau deloc.
    Baiaita la funduletu lui 16v dupa cip tuning
    Parca esti copil sincer. Ce ti-a facut 16vul de esti asa pornit...lol? Toate Posturile tale vor sa iti demonstreze tie, ca ai facut totusi o alegere buna, chiar daca iti parea rau dup 16v. Cu cat postezi mai des si vrei sa demonstrezi ceva cu 0,9, cu atat mai mult te simti mai bine ca ai facut o alegere buna. Stai linistit ca ai facut o alegere buna. Acum maturizeaza-te, fii adult.
    Confirm. Daaaa...0,9 e cea mai tare motorizare.

    Comment


    • Originally posted by Archangel80 View Post
      Parca esti copil sincer. Ce ti-a facut 16vul de esti asa pornit...lol? Toate Posturile tale vor sa iti demonstreze tie, ca ai facut totusi o alegere buna, chiar daca iti parea rau dup 16v. Cu cat postezi mai des si vrei sa demonstrezi ceva cu 0,9, cu atat mai mult te simti mai bine ca ai facut o alegere buna. Stai linistit ca ai facut o alegere buna. Acum maturizeaza-te, fii adult.
      Confirm. Daaaa...0,9 e cea mai tare motorizare.
      Ai ceva cu mime personal?
      16v nu mia facut nimic chiar am umul pe scenic cum am mai spus.
      Dar aici comparam 0,9 cu 16v .
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by alessandro View Post
        http://www.youtube.com/watch?v=H4iDn...ature=youtu.be

        deci care trage mai bine in 2000-3000 rpm ? pai 16v cu vreo 4 secunde mai rapid pana la 100

        P.S. cu gaz si cutie lungita
        La mine a 3a arata 60km/h, a4a 80km/h, a5a 105km/h. Asta la 3000 rpm. Tu la 3000 rpm aveai putin peste fiecare. De la ce se trage? Cutia schimbata sau E4?

        Comment


        • Logan 1.4 chel remapat vs Logan 2 0.9 TCE 3 - 0 din toate pozitiile

          400m, 80 cu a 3 a, 80 cu a 5 a

          Comment


          • multumim pt raspunsul final.
            16v winner-ul topicului.

            1.4 winner

            ps.modificat la cerere
            Last edited by florin_x2004; 31 January 2013, 00:00.

            Comment


            • Originally posted by alessandro View Post
              Logan 1.4 chel remapat vs Logan 2 0.9 TCE 3 - 0 din toate pozitiile

              400m, 80 cu a 3 a, 80 cu a 5 a

              http://www.youtube.com/watch?v=mv7dB...ature=youtu.be
              Cu permisiunea posesorului, vreau si eu sa ma dau.
              Insa cand e curat pe jos, nu cum e acum, cu semi-gheata.

              Comment


              • Nu ai ce sa te dai Cezar ...motorul masini era inca nerodat avand doar 3000 km ..dupa ce se mai lasa poate sa se mai dea ...totusi e un motor sub un litru(turbo) pe o masina de 1200kg
                sigpic
                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                Comment


                • Originally posted by Cezar View Post
                  Cu permisiunea posesorului, vreau si eu sa ma dau.
                  Insa cand e curat pe jos, nu cum e acum, cu semi-gheata.
                  Eu iti zic ca nu are rost.
                  Distanta a fost mare...irecuperabila nici din sofer...nici din rodaj...nici din nimic.

                  Comment


                  • Aici Cezar are ceva dreptate. Cand pe jos este ud, ESP te poate futa destul de serios la demaraj. In plus, eu vreau sa vad masina stock contra masina stock.

                    Asa, cu 3.5 bari in anvelope, aranjez orice alt 16v la fel de stock si nimeni nu banuie nimic. Ba chiar o sa pierd putin teren la demaraj. Stock 100% nu se mai cheama, pentru ca nu respect presiunea prescrisa. De ''remapat'' nu vorbim. Pana acum am aranjat orice Logan 16v remapat.
                    sigpic

                    Comment


                    • Cel care a dat startul a spus ca 0.9 a avut prima reactie la start. Din film poate nu se vede dar va spun eu ca am vazut live...distanta a fost foarte mare.

                      80-170 din nou castigator 1.4 ...si o tin asa pana maine dimineata http://www.youtube.com/watch?v=qQaeE...ature=youtu.be

                      Logan 2 m-a impresionat placut dpdv al comfortului, silentiozitatii, etc etc. De tras trage bine pana in 4000rpm...dupa, senzatia pe care mi-a lasat-o a fost ca se gatuie rau de tot.
                      Per total mi-a placut
                      Last edited by alessandro; 31 January 2013, 00:33.

                      Comment


                      • ultimul film a dat fatality la tot topicu'

                        Multumesc si eu lui stoicanu pt ca fara el nu mai existau filmuletele, apreciez.
                        Last edited by bGy; 31 January 2013, 00:44.
                        sigpic

                        Comment


                        • Eu ii multumesc lui Stoicanu pentru ca si-a pus masina de noua la cox cu 4 tembeli.

                          Pentru mine chiar nu conteaza cine a castigat...conteaza ca ne-am distrat pe cinste.

                          Comment


                          • Originally posted by bGy View Post
                            ultimul film a dat fatality la tot topicu'

                            Comment


                            • Originally posted by alessandro View Post
                              Distanta a fost mare...irecuperabila nici din sofer...nici din rodaj...nici din nimic.
                              Poate doar din controlul tractiunii, daca va fi uscat pe jos. Cred ca la asta se referea Cezar.

                              L.E. Vad ca au observat si altii aspectul ESP-ului. Cred ca din cauza oboselii n-am observat initial, si am raspuns si eu in aceeasi maniera.
                              Last edited by balanel; 31 January 2013, 01:03.

                              Comment


                              • Ma faceti sa rad. Discutam cumva de motoare de la 150 de cai in sus? Mai da-l dreaq de feon...cat cuplu si cai sa puna jos ca sa rupa aderenta ca pe patinoar, mai ales din mers??!
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google