1,6 16 Vs 0,9 TCe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • No_1 La demaraj nu are nici o problema sa rupa aderenta suficient de usor.

    No_2 Pe polei, zapada si alte conditii ''alunecoase'' se aplica din nou punctul 1.
    sigpic

    Comment


    • Nu discut teorie ci pe baza clipului
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Si eu asemenea. ESP/TC is baga coada la un demaraj puternic cam cu orice motor, exceptie Smart.
        Ceva tot s-a pierdut in treapta 1 la demaraj daca pe jos nu era uscat. Dupa datele oficiale, la timpul 0-100 kmh 1.4-le trebuia sa piarda.
        sigpic

        Comment


        • Daca tu reusesti sa faci faci wheel spin de la 80 km/h, cu un motor de 90 de cai, eu ma impusc cu o franghie bine ascutita. Am mers cu masini de la 45 pana la 500 de cai. NU-s picat cu pluta!
          Mai priveste clipul si incearca s-o iei logic.

          PS: Daca, inca nu e clar, e vorba despre clipul de la postul #566
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Din diagramele de putere- cuplu, 0.9TCe ar trebui sa fie aproape la fel cu 1.6 8v. Orice comparatie cu 1.6 16v nu isi are rostul.

            La cum se misca masina in realitate si ce se vede si in filmulet cred ca a contribuit mult si etajarea cutiei de viteze. Pentru cine se intreaba oare cum o fi logan cu 1.2 TCe de 115 cp, urmariti comparativ graficele:
            Attached Files

            Comment


            • Curios e cum ar sta vs 1.6 mpi laureate/ambition stock. 1.4-le din clip ce modificari are in afara de remapare? Bate 1.6 stock?

              Comment


              • La cel cu repriza de la 80 kmh prefer sa ma abtin. O pedala de acceleratie trantita la podea intr-un motor turbo, mare sau mic, mareste lag-ul.

                La cel cu demarajul nu sunt deloc convins, iar despre al doilea (pe ambele le-am vazut inainte sa ''apara'' pe forum) mi-s chiar contrariat.

                Din practica, cu privire la cele 2 motorizari, eu stiu una si buna: in 1000 m cu start de pe loc un 1.4 standard nu ia 160 pe bord veci, pe cand 0.9-le a luat 165 kmh pe ceas cu 3 indivizi la bord. Vorbim despre exact aceiasi bucata de drum. La 0-1000 m cele 2 sunt despartite sanatos de peste 1 secunda dupa cum apreciaza ochiometrul meu, care nu s-a inselat nici la reprizele contra 1.6 16v.

                Nici io nu-s dus cu sorcova, doar ca nu consider ok ce am vazut. Vreau zi, filmat din ambele masini, sa vaz bordul, sa fiu sigur ca nu sunt presuri pe sub pedale, etc.

                Eu raman la parerea mea bine fondata, ca motorul de 900 mililitri se incadreaza ca performante putin peste 1.6 8v @ 90 cp.
                sigpic

                Comment


                • Problema e alta. In clip, acel 0.9 turbo se misca ca un 1.4 stoc
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Bai da sa nu ziceti ca iesiti afara, urat din partea voastra, vroiam sa "merg" si eu cu voi.
                    Din cate vad, ia bataie grav de la 1.4. Chiar vroiam sa`l incerc si eu, dar cred ca astept 1.2 tce de 100 nu stiu cati cai sa`l vaz`.

                    Comment


                    • Loganul 2 este foarte frumos atat interior cat si exterior. L-am chemat special sa vedem cum arata, cum se aude si cum se comporta. Din filmuletele postate inainte de el am vazut ca nu are nicio sansa pe 400m sau alte accelerari lungi dar l-am chemat pe @stoicanu sa vad cum reactioneaza turbo de la 80-120 in diferite trepte si sa imi fac si eu o idee despre masina mea. Motorul lui stoican inca este in rodaj si se vede asta pe toata plaja in toate treptele. Motorul se va mai lasa cu siguranta, trebuie sa ajunga la datele din carte care nu sunt nici pe aproape.
                      Multumesc stoican, lau, alessandro si viteza. Mai inveselim si noi forumul asta trist. Poate cand se trezeste alessandro pune niste poze cu masina sa vedem ce mai zic mesterii cu ph1 sau ph2.

                      S-a dat si viteza cu dci-ul pe 400+m si a batut diesel-ul. (dci stoc 85 hp)

                      A ramas ca ne vedem cand se mai dezmorteste motorul. Frumoasa seara si sper sa nu se fi suparat @stoicanu.

                      Masina nu trage in niciun caz ca un 1.4!

                      Si in momentul asta cu siguranta 1.6 16v bate 0.9 avut de stoican.
                      Saracu stoican mai intrebati din ce cauza vrea sa bata 16v... daca toti sunt contra lui.

                      Astept si un 16v pentru teste, astept pm.
                      Last edited by o8MeLC; 31 January 2013, 02:09. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Originally posted by o8MeLC View Post
                        Poate cand se trezeste alessandro pune niste poze cu masina sa vedem ce mai zic mesterii cu ph1 sau ph2.
                        Da cine zice ca dorm ?
                        Attached Files

                        Comment


                        • Ulioooouu, acum am venit si eu acasa. Frumos rau noul Logan domne', ceva mai spatios ca Loganurile actuale iar eu si GogaieLau am avut aceeasi reactie cand am turat-o putin in 3500 rpm. "are turbooooo, turbo benzinaa)))". Nasol ca ma tine in loc cosciugu' publicitar in viteza mare (vajaie, face ca toate alea)..

                          Din perspectiva dci, la un moment dat pana sa se filmeze, eram eu, Alex si Laur in dci iar Melcu' si Stoican in fata noastra, se dadeau pe reprize. Ideea e ca Melcu' avansand usurel inainte, noi am ramas stupefiati de ideea "stai ma asa, noi suntem 3 in masina asta si in 0.9 e doar soferul si nu se departeaza deloc")). Aveam si plinul ochi de motorina.

                          Pe 0-400m l-am batut avand avantajul plecarii foarte bune a dci-ului dar dupa 140 km/h ma ajunge si ma depaseste usurel (dar asta in distanta de peste 400m, la viteze mari..).

                          Cel mai important, ne-am distrat si chiar nu au contat rezultatele. Edit: mai imbucurator, avem inca un "racer" ca noi cu Logan 2 si cel mai bun motor din gama la momentul actual. Desi nici dci 90 nu trebuie deloc trecut cu vederea.

                          @Melcu': tine minte, ne bate SuperNova stock cu A/C))... asta e mai grav.

                          edit iar: in weekend mai iesim? Care se anunta? Chiar daca poate stim din start rezultate finale, sa ne dam de amuzament ca in vremurile bune... eu cu gazu' iau bataie de la toti, zic de-acum.
                          Last edited by aleXpeed; 31 January 2013, 04:47.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • Baieti sa nu uitati ca au ramas 2 revanse.
                            Una dupa 10000 si una dupa cipuiala.
                            Eu nu sunt suparat din cauza rezultatului .
                            Ma bucur ca am intalnit 3 baieti de treaba.
                            Intalnirile voastre sumt dupa ora 9 deobicei iar pentru mine este destul de tarziu.
                            Nu mai am 20 ani fara griji si fara .....

                            La acel clip intradevar la plecarea de pe loc a intrat ASR poate confirma cine a dat startu.
                            Distanta nu ar fi fost asa mare .
                            Si sevb poate recupera.

                            Trebuie sac ma recunosc invins pentru seara trecuta
                            Last edited by stoicanu; 31 January 2013, 09:37. Reason: Automerged Doublepost
                            sigpic

                            Comment


                            • cine era 1.4-le? stiu de ce intreb. ca daca-i melcu' nu-i reprezentativ. apoi voi comparati o masina full (poate peste 1200kg) cu un logan coaja (1000kg). iar daca este lau, este complet iesit din schema.

                              Comment


                              • Pun si eu la bataie 1.6-le meu stock, doar resoftat dar nu cred ca depaseste 90 de cai pe bune, mai ales ca am si gpl.
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google