1,6 16 Vs 0,9 TCe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai pana la urma sunt 100 si ceva de cai, nu prea au cum sa te impresioneze. Plus ca sunt sanse mari sa fi fost 1.2 100CP nu 115CP, diferenta de 15CP e mare la nivelul asta.

    Sunt convins ca 1.2 TCE o sa fie ceva mai performant decat 1.6 16V. O parte din avantajul puterii si cuplului sunt anihilate de greutatea in plus fata de prima generatie de Logan si de cutia care probabil o sa fie mai lunga. Pus pe aceeasi caroserie si aceeasi cutie, diferentele s-ar mari. Chiar si asa, o sa fie cel putin la fel de performant ca 16V dar mai economic, mai ieftin de intretinut pe termen scurt/mediu si probabil mai placut la condus.

    Sper sa fie introdus pe noul Logan si sper sa imi cumpar si eu unul, in viitorul nu foarte indepartat .
    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

    Comment


    • Mult succes.
      sigpic

      Comment


      • un ultim filmulet postat din primul test 0-160. Din pacate a cazut inainte sa ajung la start. Ca sa va faceti o idee cum trage masina mea am schimbat in 5600 2 si 3, adica 80 respectiv 120 pe ceas. La final am terminat in a 4-a la 160 km/h.

        Ps ambreiajul plange grav .
        https://www.youtube.com/watch?v=H175SQ5sZaI
        Last edited by o8MeLC; 31 January 2013, 23:01.

        Comment


        • Originally posted by alessandro View Post

          Logan 2 m-a impresionat placut dpdv al comfortului, silentiozitatii, etc etc. De tras trage bine pana in 4000rpm...dupa, senzatia pe care mi-a lasat-o a fost ca se gatuie rau de tot.
          Per total mi-a placut

          Exact asa patesc si la a mea- daca ii dau cox maxim cu ESP ul activat pe la 4,000 se gatuie putin, apoi isi revine. Daca pe 400 m asta iti poate fi fatal, totusi e clara treaba ce poate 0.9 - ca si de la 80 la 170 si-a luat-o rau.(poate dupa rodaj va mai recupera ceva)

          Testul asta a demonstrat un singur lucru: Logan nu e facut pentru viteze mari si liniute, niciuna din motorizari (poate doar 16v pe 400 m ca e usor).
          La randul lui Loganul 1.4 tunat care a participat la cursa si-a luat-o de la un amarat de Pug 206 75 cai 90,000 km, cu un sofer care nu se daduse in viata lui.
          Oricum parerea mea e ca Logan 2 e un mare pas inainte- bordul ala e fain rau de tot
          Last edited by eugenmanea; 31 January 2013, 23:47.
          Saab 9-5 Aero

          Comment


          • Nu am inteles de unde ai dedus din filmuletele astea ca loganul nu e de curse?
            Cand o sa intelegeti ca liniutele nu se fac doar cu masini care au 400 de cai. La curse se fac grupe in functie de cilindree si pleaca de la 0.
            Mai aud jmecheri de bucuresti ca ce sa faci cu rabla asta.. ca aduc nu stiu ce BEMVEU de 2.0 2.5 3.0 si te rupe... asa pot sa le zic si eu ca aduc un avion si il fac...

            Spun pentru cei care nu imi stiu masina ca ea nu este stoc si trage destul de bine. Momentan nu stiu cat de bine trage ca nu am mai testat-o de mult. De aceea am si vrut sa incerc cu acest 0.9. Astept alte motoriazari sa vad exact unde se situeaza masina.

            Comment


            • pai din faptul ca tu ai batut clar 0.9 le.
              Si stiu ca tu ti-ai luat bataie de la un amarat de pug 206 75 cai cu sofer incepator si cauciucuri varza.
              Concluzia: ambele loganuri sunt la categoria... musca sau cocos care e mai mica?
              Dar sunt sigur ca inginerii de la dacia cand au proiectat logan 2 ultimul lor gand a fost ca pe 400 m o sa si=o ia de la 1.4 cu soft.
              Au reusit cu alte chestii mult mai stresante gen antifonare, rafinament etc.
              Astept cu nerabdare vanzarile pe ian 2013 sa vedem cum sta logan 2
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • depinde aici de punctul de vedere al fiecaruia. pentru unii, nici karturile nu sunt de curse ca nu au putere de ajuns. pentru altii si loganul e ok pt asa ceva:



                Ein paar wenige Aufnahmen des Abschlußrennens vom Dacia Logan Cup 2011. Leider war für uns das Rennen bereits in der 3 Kurve vorbei.
                internal combustionizer

                Comment


                • Fiecare are zile mai proaste si mai bune. Recunosc ca m-a batut acel 1.4 cu 75 de cai amarati (ca si cum eu aveam vreo 200) dar a doua oara nu garantez ca se intampla. Eu cand ma duc sa ma dau ma duc de fun. Nu am fost niciodata sa ma dau si sa am portbagajul gol (poti intreba ca aveam in masina uneori scaune si gratar, doar carnea ne mai lipsea).
                  Cand spui sofer incepator... era incepator in ceea ce priveste cursele ca era prima data cand se dadea.. in rest era un sofer ca oricare altul.
                  dupa cum am spus masina mea trage bine si astept oricand 1.6 8v si chiar 1.6 16v pentru aceleasi teste sa vedem exact daca diferenta a fost asa mare.

                  Eu nu m-am intalnit cu 0.9 sa scriu aici sau sa termin acest topic ci doar am cautat un posesor de motor cu o putere mai mare ca a mea care sa doreasca putin actiune si sa imi dau seama de cum merge masina. Fiind singurul care a acceptat cu el m-am intalnit.

                  0.9 de aseara bate 1.4 8v si poate si 1.6 8v cand vor mai trece cativa km peste motor la 400m. Pe reprize garantez ca bate si 1.6 8v si 1.4 8v.

                  Categoria este musca de S1 care uneori bate masini din grupe mai mari cu steme cu renume. Mie imi place de minune masina mea de categorie musca.

                  Comment


                  • Da bine asa exista si
                    Después de varios modelos como el Alpine A110, A310, etc Alpine desarrollo una auténtica máquina de carreras. Partiendo de un Renault 5 modificó la posición ...

                    Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.

                    Onboard rally video (+ crash) of a young Switzerland team on Peugeot 206 Cup, Rally Critérium Jurassien 2007.Koala Rally Team - www.koalarallyteam.ch

                    dar asta nu inseamna ca trebuie sa compari 0.9 cu 16 v din prisma in cat timp face 401 m sau cum accelereaza de la 130 in sus, cum vad ca acest vs a devenit.
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • Daca ai fi citit ce a zis alessandro la primul filmulet ai fi observat ca pe langa acel 400m. A fost teste de a3-a la 80, 4-a 80, 5-a 80, 2-a 40, adica un mers normal, ca la final se ajungea la viteze de peste 130...

                      Si acest topic e deschis special pentru motor, daca ai fi citit numele lui ai fi vazut ca scriu motoarele nu ca e ph1, ph2 logan 2 sau nava spatiala. Ce poti sa vorbeste despre 2 motoare decat consum accelerare si poate taxe.
                      Alessandro are toate filmuletele de la toate testele doar ca sunt filmate din masina care ne urmarea si nu se vad foarte ok.

                      Comment


                      • Da am vazut ca i-ai dat-o din toate pozitiile asa si? Asta iti tine frig vara cand sunt 40 de grade afara?
                        Dc vrei masina de curse nu iei logan ca te faci de rusine cu un Pj 206 cu toate softurile si modificarile; iei un BMW de 2,000 EUR si ai terminat povestea.
                        Iei Logan pentru spatiu, fiabilitate, si mai nou la Logan 2 cu acest 0.9 silentiozitate, consum f bun, distributie pe lant, turbo.
                        Saab 9-5 Aero

                        Comment


                        • Fiecare are prioritatile lui in materie de ce vrea de la masina. Nu stiu daca m-ai vazut pe mine pe forum undeva unde sa ma plang ca nu am ac sau sa caut modalitati de a face frig vara. In orice moment as fi putu sa pun instalatie de AC pe masina doar ca pentru mine nu este neaparat sa il am. Adica eu nu am avut ac si inca traiesc.


                          Masina nu am luat-o eu ci au cumparat-o parintii pentru ca voiau masina noua si le multumesc. Imi place loganul si spun sincer ca nu as vinde masina actuala chiar daca ar fi dublu pretul pietii. Masina mea a fost in mare stoc (nu am avut jante usoar, cauciucuri mai mici, evacuari, axa sau alte modificari) doar o repare pe care am dat 150 lei (care nu o face nici pe departe avion ci da un mic surplus de cuplu in ture joase foarte folositor in oras) Masina nu este de curse, daca ar fi fost cu siguranta nu vedeai interior in ea, chestii inutile in portbagaj, suspensie stoc. Masina este pentru a ma plimba cu ea ( de cand am luat carnetul mai mult de 90% din drumurile facute in bucuresti au fost cu masina). Imi place sa merg atat linistit cat si agresiv cand este necesar. Masinile sunt un hobby pentru mine uneori foarte scump (vezi cand am spart 1000 euro pe o modificare pe care multi mesteri spuneau ca nici nu exista sa faci asa ceva, din pacate am avut si anumite probleme si am renuntat, doar ca am aratat ca se poate si s-au intamplat si alte modifcari dupa ale mele, vezi razvanamza)
                          Nu o sa imi iau niciodata o masina de 2000 Euro pentru ca nu imi trebuie. In acest moment loganul pentru mine este masina pe care o cunosc foarte bine, ii stiu toate probleme si le rezolv singur.

                          O a doua masina (cand va fi necesar) va fi sigur una care ofera un grad de conform si siguranta peste medie.

                          Iti repet ca acest vs nu este pe baza unui model de masina, noi vorbim de 2 motoare.

                          La masina mea am muncit destul de mult in aceasta iarna si dupa preconizarile mele in stadiul actual este peste 1.6 8v si aproape de 16v. Mai am cateva chestii de reglat si cu siguranta voi trece si peste 16v.

                          A si sa nu aud aia cu strugurii sunt acrii, in orice moment as putea sa imi cumpar o masina destul de buna cu bani castigati de mine. (toate modificarile aduse la masina au fost facute pe cheltuiala mea cu bani munciti de mine)

                          A si pentru mine a pierde la curse nu inseamna a lua umilinta ci pur si simplu a pierde. La orice concurs exista un castigator si un pierzator. Daca tu traiesti intr-o lume perfecta imi pare rau ca te iproscam cu problemele noastre.
                          Attached Files
                          Last edited by o8MeLC; 1 February 2013, 01:28.

                          Comment


                          • @ melc - din ce citesc mai sus, spui ca ai doar soft. In cursa vs 0.9 masina a fost de altfel prezentata 1.4 cu soft. La un soft nu ai cat sa reglezi ca sa depasesti 1.6 8V sau chiar 1.6 16V deci ori ai mai multe modificari ori target-ul sa depasesti 16V este o utopie. Care din ele este ?
                            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                            Comment


                            • Eu nu am spsu nicaieri ca in momentul acesta am doar soft. Asta a scris alessandro care nu stie nimic despre modificarile masinii. Masina pe langa soft mai are cateva modificari si poate si o greutate mica din fabrica.

                              Repet ca inca nu s.a inteles. Eu nu am facut acest test cu 0.9 pentru a posta aici ci doar pentru a vedea cum merge masina. Ca a fost alessandro care a filmat si a postat filmuletele este alta poveste. Am spsu in fiecare post ca masina mea trage mai tare ca 1.4.

                              As fi facut aceste teste cu ori motorizare doar ca de o luna acut pe cienva si nu vad pe nimeni interesat.

                              Comment


                              • Eu asta am inteles din fragmentul asta.

                                Masina mea a fost in mare stoc (nu am avut jante usoar, cauciucuri mai mici, evacuari, axa sau alte modificari) doar o remapare pe care am dat 150 lei (care nu o face nici pe departe avion ci da un mic surplus de cuplu in ture joase foarte folositor in oras)
                                Chiar sunt curios care sunt celelalte modificari si cum o sa stai cu 16V dupa ce termini ce ai planificat. M-as da eu cu tine dar suntem prea departe.
                                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google