If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ce-mi plac secretele astea: " Masina pe langa soft mai are cateva modificari si poate si o greutate mica din fabrica.".
Sunt curios cum ai vorbi daca ai avea vreun Evo X.
Last edited by Cezar; 1 February 2013, 02:16.
Reason: Automerged Doublepost
Eu nu am spsu nicaieri ca in momentul acesta am doar soft. Asta a scris alessandro care nu stie nimic despre modificarile masinii. Masina pe langa soft mai are cateva modificari si poate si o greutate mica din fabrica.
Pai tu te contrazici singur ? In postul de mai sus ai spus ca ai DOAR o remapare de 150 de lei in rest in mare e cam stock...
Cezar imi pare foarte bine ca iti plac secretele astea. Dupa cum stii un 1.6 8v cu soft si ata nu bate 16v ma trebuie cel putin evacuare.
Fiecare crede ce vrea despre masina mea, ca e 1.4, 1.6 sau chiar 2.0. Stiu doar ca mi.am facut.o cu am vrut facand unele modificari pe care nimeni nu le are in club si ajungand ca masina sa traga ok pe toata plaja de turatii. Sunt in cautarea unei axe si cu siguranta in momentul acela va veni si evacuare, pana atunci un ambreiaj nou si sper sa stau egal cu16v. Asta daca o sa aflu vreodata ca lumea a "imbatranit" mult prea repede.
Cu 0,9 stock trebuie comparat alt motor stock. In niciun caz ceva remapat. Asa vine si unul cu 16v remapat si modificat la motor si da mucix la 1,4 remapat si alte modificari "superficiale".
Cu masina lui Stoicanu trebuie facut comparatie cu 1,6 mpi sau 1,6 16v, indiferent de norma euro. La cum trage 0,9, din ce am vazut in filmulete e peste 1,4 de 75 cp, bineteles ca daca era de 100 ca la Renault era alta poveste, din orice pozitie.
Recomandare pentru Stoicanu: nu-ti mai rupe masina aiurea, sa nu schimbi ambreiajul pe la vreo 10k km, stiu ca vrei sa demnostrezi ca e o masina buna insa nu acum e momentul. Las-o sa se aseze, invata-te cu ea, baga-i niste ulei de calitate la vreo 12k km, un filtru sport si apoi fa niste liniute. Ai grija de turbina, ca inca nu se stie care-i treaba cu ea.
Acum dupa atatea SECRETE nestiute si stiute ale Melcului,,eu nu ma mai dau cu el imi este frica dupa ce am citit posturile lui
Melcule,,zii tata ce ai mai facut la masina in afara de un soft de 150 de lei!
Ce atata tura vura ca stai dupa 1.6 8 v si ca stai la egal cu 16v,,zii odata ce i-ai facut,,ai cumparat cumva motorul lui MCD cu axe si alte nenorociri de pe 1.4 al lui?
Daca altele sunt modificarile in afara de softul ala amarat de 150 de lei,,de ce l-ai mai chemat pe Stoican sa se dea cu tine? Ca sa ii spui ca este doar remapat al tau 1.4 si pe urma sa vii sa spui ca ai mai multe!
Care este adevarul pana la urma?
O avea vreun V8 si n-a zis nimic
Erau 2 sau 3 inși in 1.4, asa ca diferentele de soft sau modificarile, erau aproape anulate de greutatea suplimentara. E la mintea cocosului.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
E, specific varstei.
Melcule hai sa ne dam si noi, ca eu am motor de 1.5.
@dark: din moment ce singur a spus ca nu este doar o modificare de soft, ce mai dezbatem aici 0.9 vs 1.4? Cand in antecedente si-a schimbat motorul, acum de ce n-ar face-o?
Nu a fost corect fata de stoicanu, ce l-a pacalit ca are doar 1.4 cu soft. Pt asta RUsine! Barbatii adevarati nu se ascund dupa deget!
PS: dar ce-am mintit? Am zis ca are 1.5, insa doar pe-o parte. Acum daca nu m-ai intrebat cat are pe ambele parti, eu ce sa-ti fac. Corect, nu? ))) Mentalitate de roman smecher, secretos, desi nu e cazul cand e vorba de 80 de cai.
Daca e vorba sa dezbatem probleme de adanca morala pe thread de masini cu motor de feon, ar trebui facut un topic special pe cafenea.
Pun pariu ca melcul nu are mai mult de 90 de cai. Cat timp erau si mai multi insi in masina lui, lucrurile nu erau deloc dezechilibrate.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Spun pentru cei care nu imi stiu masina ca ea nu este stoc si trage destul de bine.....La masina mea am muncit destul de mult in aceasta iarna si dupa preconizarile mele
in stadiul actual este peste 1.6 8v si aproape de 16v.
Mai am cateva chestii de reglat si cu siguranta voi trece si peste 16v....
Pai eu unul nu ii stiu masina,o fi vreun V8,adica i-a taiat pistoanele in doua cu flexu"...
Dar daca ma iau dupa declaratiile lui ca este peste unul si aproape de altul si ca mai apoi dupa cetava reglaje fine trece lejer si de 16V,,ce rost mai are sa ne dam cu el noi cu restul motorizarilor STOCK.
Ps,,asta cu denaturarea adevarului..nici mie nu imi place. Ori spui omului din start de ce il chemi din casa la ""PESTE"" pe Dambovita,,ori il lasi in canapeaua lui acasa in fata TV-ului!?
Last edited by Ivan Marian; 1 February 2013, 11:38.
Daca e vorba sa dezbatem probleme de adanca morala pe thread de masini cu motor de feon, ar trebui facut un topic special pe cafenea.
Pun pariu ca melcul nu are mai mult de 90 de cai. Cat timp erau si mai multi insi in masina lui, lucrurile nu erau deloc dezechilibrate.
Cum putem masura dezechilibrul, cand nu stim de la bun inceput care era echilibrul?
Eu vreau doar sa subliniez faptul ca s-a indus in eroare "auditoriul" vorbindu-se pe tema 0.9 vs 1.4 resoftat.
Toti stim ce performante are un 1.4 resoftat, adica o basina in plus fata de un 1.4 stock. Evident ca atunci cand se vine cu afirmatii de genul 1.4 resoftat vs 0.9 castigand 1.4, se creeaza contradictii.
Si surpriza: 1.4 de fapt nu e 1.4, si resoftatul nu e doar resoftat.
Atunci, ce pana mea vorbim aici?
Vorbim de 0.9 vs 1.4?
Pai hai sa vorbim si despre 1.4 vs. 1.5 al meu, doar ca omit sa spun ce motor am. Doar asa, de amorul secretului si artei. Sa fiu mai chizdos putin
PS: da intunecatule, ai perfecta dreptate: tot basini sinistre sunt toate, ca sunt cu 2-3 cai in plus una fata de alta, insa nu e ok sa denaturam adevarul, dupa care sa tragem concluzii false, ba si mai rau sa le prezentam ca fiind reale.
0.9, conform datelor trebuia sa bata 1.4 pana ii sareau mucii pe astfalt.
Pana acum toate datele oferite de Dacia au fost adevarate (cele legate de performanta dinamica).
Uite alt exemplu: vine unul cu un E90, teoretic motorizare inferioara, si te devanseaza din toate pozitiile, acolo unde teoretic nu se poate nici prin mama resoftarii!
Daca tu il devansai nu era nici o buba, pt ca asa era normal. Insa daca el se prezinta ca avand motor de 1.0 si te articuleaza din toate pozitiile, nu ai fi putin contrariat?
Adica mai frate, fii barbat si spune ce ai, ca sa ne masuram de la egal la egal (cel putin ca atitudine), nu sa mi-o tragi pe la spate, dupa care sa te lauzi.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment