1,6 16 Vs 0,9 TCe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Cezar: exista mai multe topicuri unde s-au facut Versus-uri intre Melc si diferite masini de pe forum. In functie de cine, cum a castigat, e lesne de inteles cum stau lucrurile. Mi-e greu sa cred ca aveam pe forum un 1.4 atat de supercalifragilistic si abia acum doua zile s-a aflat (prin omisiune)
    Una e sa ai un soft si cateva lucruri in plus, care, repet, nu cred ca i-au adus mai mult de 15 cai in plus, REALI si alta sa intram in discutii ipotetice ca vine Trabantul cu motor de Viper si bate la curul gol, M5-ul.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Tocmai, e lesne de inteles cum stau treburile

      Comment


      • Originally posted by Cezar View Post
        Eu vreau doar sa subliniez faptul ca s-a indus in eroare "auditoriul" vorbindu-se pe tema 0.9 vs 1.4 resoftat.

        .
        Subscriu,,rau de tot a indus in eroare toti cititorii forumului si cei inscrisi si neinscrisi. Sau care se mai uita pe YouTube,i-au de bune filmele alea postate acolo
        Sincer..asa ceva NU SE FACE Melcule. Sper sa nu te superi pe noi,dar nu este Fair Play.

        Comment


        • Cum necum, 0.9tce a ramas in urma.
          Doar masina ailalta n-avea 2.0T sub capota.
          Last edited by mr.K; 1 February 2013, 12:19.

          Comment


          • daca batea 0,9 si melcu avea 1.6 era extraordinar de bine, fantastic as spune

            daca pierdea 0,9 si melcu avea 1.6 :

            a intrat ESP u, era ud pe jos, a fost un pres sub covor, are lag turbina, nu este concludent pentru ca s-a filmat noaptea, eu nu am atestat de cameraman profesionist, 0.9 e in rodaj, e mai greu cu 100 kg, melcu a furat startul, si nu in ultimul rand melcu a furat finishul...samd

            din punctul meu de vedere e mai clar ca lumina zilei

            Logan 2 0,9 vs Logan 1 motorizare unknown 0-3 ...pam pam

            P.S. a nu se intelege ca am ceva cu 0.9...daca maine ar trebui sa aleg intre 16v, 0,9 sau 1,2 as alege 0,9 din prima
            Last edited by alessandro; 1 February 2013, 12:35.

            Comment


            • Asta e ultimul meu post aici sa clarific. Repet ca nu m.am dat cu stoican pentru a arata ca 16v bate 0.9 sau altceva. I.am spus exact ca masina este resoftata si mai are niste modificari, care pentru mine erau putin sesizabile dar pe sosea se observa mai bine. Modificarile au fost facute in iarna aceasta si acum a fost primul test. Nu am crezut ca voi bate in halul acesta 0.9. Stoican din cate am vazut a inteles despre ce e vorba nevorbind despre acest topic sau depre 16 v cand ne.am intalnit. Pentru toti sa stiti ca era alessandro cu masina care era 16 v dar nicistoican nu a zis sa se dea si nici alessandro deoace nu venisem pentru a demonta un mit ci doar pentru a vedea cum imi merge mie masina in comparatie cu un motor cu o putere mai mare.

              Tot se vorbeste de 1 an ca masina este 1.6 din ce cauza sa nu alimentez acest zvon? Alessandro a postat filmuletele pe acest topic pentru ca e primul 0.9 filmat. Nu cred ca ar trebui nimeni sa ma condamne ca mi.am modificat masina si nu am dat lor raportul. Nu am mintit niciodata despre modificarile mele si de fiecare data cand m.am dat am explicat "adversarului" ca masina are modificari, are aproximativ n cai sau ca trage ca o masina data exemplu.

              Pentru mine masina nu trage foarte tare si nu mi.am dat seama ca este o schimbare atat de mare. Singurul test este dat de tablema, acele run-uri pe care imi era greu sa le cred avand o crestere atat de mare. Acesta a fost primul test pe sosea cu o masina si m.a impresionat total si sunt super multumit de banii investiti.

              Comment


              • Am tot citi ce sa discutat pe aici si am tras concluzia.
                Am o masina beton.
                Daca e asa cum se spune ca Melcu are o super masina si eu m-am dat cu el ,si sa fim seriosi ca diferenta nu a fost zdrobitoare, chia sunt mandru.
                Da , mi sa spus ca a facut modificari si vrea sa vada cum trage masina si am acceptat la ora propusa de mine,
                De ce nu m-am dat cu 16 v, ca nu mi sa propus.
                M-am dat cu dci care era la fata locului , m-a intrebat daca vreau si daca tot era mtorul incins dece nu.
                Dar ramne revansa dupa 10k
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by alessandro View Post
                  daca batea 0,9 si melcu avea 1.6 era extraordinar de bine, fantastic as spune

                  daca pierdea 0,9 si melcu avea 1.6 :

                  a intrat ESP u, era ud pe jos, a fost un pres sub covor, are lag turbina, nu este concludent pentru ca s-a filmat noaptea, eu nu am atestat de cameraman profesionist, 0.9 e in rodaj, e mai greu cu 100 kg, melcu a furat startul, si nu in ultimul rand melcu a furat finishul...samd

                  din punctul meu de vedere e mai clar ca lumina zilei

                  Logan 2 0,9 vs Logan 1 motorizare unknown 0-3 ...pam pam

                  P.S. a nu se intelege ca am ceva cu 0.9...daca maine ar trebui sa aleg intre 16v, 0,9 sau 1,2 as alege 0,9 din prima
                  Asa da, este corect.
                  S-a tot promovat ideea de 0.9 vs 1.4 cu soft, ceea ce este eronat!!!!
                  0.9 vs ceva logan 0-3.

                  Insa daca imi este permis, platesc uzura si benzina (dupa rodaj) si dau si eu o tura cu 1.4 resoftat (nu melc, pt ca nu stiu ce are si nici nu vrea sa prezinte).

                  Comment


                  • Melcule, te rog frumos sa nu mai umpli forumurile aiurea ca am copiat eu "ideile" tale cu 1.6. Cine te-a dus la Dan sa faci transplantul? Problema ta au fost piesele "dubioase". Acelasi transplant (Dan ti-ar fi spus ca il bazaim la cap de peste un an inainte sa apari tu) vroiam sa-l fac demult, doar ca ocazia mea s-a ivit mai tarziu, si, cu toate ca am avut si eu greseli, motorul meu a mers de la prima cheie si n-a batut nimic prin el. Prima oara am schimbat doar ansablul piston-biela (si daca punem atunci un compresor o faceam avion, dar nu mi-am permis), apoi si arborele cotit. Ametitul meu de mecanic (cu care am si avut ceva divergente ulterior) nici acum nu stie ce axa am, de aia spun "la misto" ca este 1.5.

                    Si eu cred ca bat 0,9-le, dar nu asa rau ca in film. eu n-am "schelete in dulap" si stie tot forumul tot ce e in motorul meu, asa cum se stie si la MCD, si la CGK, si la Dsign si la mai cine vreti voi.

                    Daca dupa toate modificarile ramane cuiva o axa de 1.6 de izbeliste, aveti un cumparator

                    Comment


                    • deci melc are un 1.4 cu interne de 1.6 8v, soft, posibil o axa sport, plus altele mici, fara evacuare. cam asta s-ar intelege. corect ar fi 0.9 vs 1.6 8v soft.
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • Adica se apropie de un 0,9 - 16v ambele standard.
                        sigpic

                        Comment


                        • cam asa ceva. melcu uita ca toti si-au expus aici modificarile. daca vrea sa lucreze "undercover" atunci nu poate fi membru al unei comunitati ca Logan Club. Poate avea dreptate Cezar cu "bisericutele".

                          Raman la parerea ca 09.tce-logan 1.6 trebuie refacut, cu un logan 1.6 stock de aceeasi echipare cu 0.9-le. asa este corect. aaa, si new-logan-ul sa aiba rodajul finalizat

                          Comment


                          • Sper ca in maxim 2 luni sa fie finalizat rodaju.
                            sigpic

                            Comment


                            • dupa 2 luni ne pomenim ca vine si colegul stoicanu undercover...0,9 softat la 108 cai
                              sa vezi bocete de jale

                              Comment


                              • Nu inteleg atata dorinta din partea lui stoicanu de a arata.........nu stiu ce.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google