1,6 16 Vs 0,9 TCe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • te`ai trezit archangele ?

    Comment


    • Mai baieti,,partea cea mai nasoala aici este ca NU este bine sa ne mintim unii pe altii.
      Sincer nu este deloc OK ca cineva sa ne spuna ca el este stock si de fapt este ALTCEVA++.
      Asa oricare dintre noi isi poate resofta motorul sau sa isi puna alte axe si sa taca ca C...in iarba. Dar cand se va afla de asta odata si odata nimeni nu ar mai privi cu incredere acel individ si va fi privit ca un mincinos.
      Deci..asa dar si prin urmare...asa ceva pur si simplu nu se face.

      dupa 2 luni ne pomenim ca vine si colegul stoicanu undercover...0,9 softat la 108 cai
      sa vezi bocete de jale
      Alex..poate sa vina UNDERCOVER,nimeni nu-l opreste,dar isi va fura caciula singur
      Daca el cu 0.9 ar bate un 16 V stock toti vor intra la idei ca mai are ceva sub capota. Daca tine secretul doar pt el,repet,isi va fura caciula singur si toti il vor ocoli pe viitor.
      Asa ca Melcu din partea mea poate sa astepte mult si bine un 16Vstock Fac si eu ca Dany Dny,,pt el nici numai pornesc motorul
      Last edited by Ivan Marian; 1 February 2013, 18:46.

      Comment


      • Eu nu am nimic de ascuns.
        Care este problema ca vreau sa scot tot ce poate acest motor.
        Nu vreu sa arat nimic.
        Daca spui ce vrei sa faci , ce vrei sa demonstrezi, daca faci fara sa spui iti furi caciula.
        Ajungeti la un consens.
        Din cate am inteles ar fi vorba chiar de 115 cp.
        Nu e nimic sigur.
        O sa va tin la curent.
        sigpic

        Comment


        • stau foarte linistit ivane ca nici nu ma asteptam sa vii sa te dai. Fiecare are piticul lui pe creier. Daca voua va place sa va laudati cu ceva inainte sa terminati definitiv si sa fiti sigur ca a iesit perfect e problema voastra. Nu sunt genul care sa ma laud inainte de a termina ceva si a iesi perfect. In momentul actual masina mai are cateva probleme la relanti pe care nu am reusit sa le rezolv, baia de ulei sparta si o problema de soft/sonde.

          Ce rost avea sa va povestesc ca am facut si am dres si ca trage de rupe si peste o saptamana sa gasesc o problema mai grava si sa renunt la tot (cum s-a intamplat si prima data cu internele).

          Am spus ca masina este inca in reparatii si momentan fac anumite incercari. Nu m-am dat stoc dar nici nu am spus exact modificarile pentru a nu afla tot forumul si a imi strica superstitia. Oricine putea sa vada ca am de vanzare motor 1.4 pe 4 tuning unde am user cu numele meu si explicat exact cum a stat treaba cu motorul (este unic), deci secretul nu a fost asa de secret...
          Last edited by o8MeLC; 1 February 2013, 20:07.

          Comment


          • Originally posted by stoicanu View Post
            Eu nu am nimic de ascuns.
            Care este problema ca vreau sa scot tot ce poate acest motor.
            Nu vreu sa arat nimic.
            Daca spui ce vrei sa faci , ce vrei sa demonstrezi, daca faci fara sa spui iti furi caciula.
            Ajungeti la un consens.
            Din cate am inteles ar fi vorba chiar de 115 cp.
            Nu e nimic sigur.
            O sa va tin la curent.
            Te sustin! Dupa ce iesi din rodaj poate vei incepe sa modifici la motoras ca o sa bati 16v euro 4 fara probleme dupa aceea. Un soft, un intercooler mai mare si un traseu de evacuare mai mare fara catalizator apoi ai sa vezi ce bine o sa se miste asta micu' de inceput... eventual un turbo pentru benzinar de dimensiuni mai mari decat cel actual. Idei sunt si sunt piese relativ ieftine.

            Ce are de demonstrat? Nimic important, e o pasiune, daca ii plac si lui liniutele facem "demonstratii" intre noi. Fiecare cu pasiunile sale. Are si motorasul asta un anumit potential de putere si nu e de neglijat. Poate ca are 3 cilindri si rade lumea dar poate fi modificat, sunt destui maniaci ca exemplu... 1.4 TDI de la VW, cel in 3 cilindri si au ajuns la puteri deloc de neglijat.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • Daca el va face modificari normal ar fi sa se alerge cu un 16v care are modificari. Regula este stock vs stock, modificat vs modificat. Astfel degeaba au fost 3-4 pagini cu povestea forumistului melc.
              Si nu neaparat E4. Eu am E5 si am scos cca 10,5 sec. Se pot scoate si timpi mai mici fata de datele oficiale Dacia. Cei drept era alimentata numai cu Alto 101, nu cred sa fi facut benzina diferenta.

              Comment


              • Nu o sa am nimic de ascuns.
                Cand iese din rodaj mai fac o liniuta si pe urma incep modificarile.
                Cred pe un motor turbo il poti urca mai mult decat unul aspirat.
                sigpic

                Comment


                • Logic. In formula 1 vor fi motoare de 1,5 litri turbo de 1000 cp. Fa diferenta....
                  Eu unul daca asa da 11k euro pe un Logan si as mai face modificari de vreo 2k euroi, clar ca ma orientam la alta masina care avea motor mai puternic din start.
                  Oricum visul meu umed e o Jetta de 2,0 tsi 200 cp. Numai ca ajunge la 20k euro....
                  Last edited by Archangel80; 1 February 2013, 23:42.

                  Comment


                  • Una peste alta astept un 16v dupa rodaj sa vedem cat de mare este diferenta intre cele 2.
                    sigpic

                    Comment


                    • Nu va fi foarte mare. Asa cum nu e nici intre 16v si 8v, la 1,6 ma refer. O masina diferenta chestii minore.
                      Eu daca eram din Bucuresti ma bagam la o liniuta. Am facut o liniuta cu un kia ceed de 1,6 115 cp parca, l-am facut dar probabil am fost ajutat de caroseria mai usoara si de soferul din Ceed. Tin minte ca pana pe la 100 era in fata, insa am recuperat si pe la 160 am trecut de el.

                      Comment


                      • De la 1.4 turbo (poate si 1.2 daca ma manca rau) in sus, m-as apuca sa il resoftez si sa il modific,dar la un motor cu 3 cilindrii si capacitate de 0.9 pus pe o caroserie ca si loganul,am retineri.Dar fiecare ii liber sa faca ce doreste.

                        Comment


                        • Pai tocmai asta e si ideea.
                          Cum a spus colegul nostu, viitorul este motorul cu cc mic si cp mare.
                          sigpic

                          Comment


                          • Orice s-ar spune, motorul asta de 900 de mililitri trage bine.
                            sigpic

                            Comment


                            • La Logan 2 mai exista optiunea 5 ani garantie ?

                              Comment


                              • Numai 150 mii km.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google