1,6 16 Vs 0,9 TCe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stoicane, masina lui Melc vs 16v, pe reprize a fost mai rapida.
    Deci nu ai de ce sa-ti faci mustrari de constiinta, cum ca 0.9 e mai lent ca un 1.4 cu soft.

    Comment


    • Multumesc.
      Nu aveam.
      Am observat ca nu se inghesuie lume cu 16v sa se dea cu Melcu.
      Au disparut toti din peisaj.
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by alessandro View Post
        La Logan 2 mai exista optiunea 5 ani garantie ?
        Da mai exista - in varianta 3 ani standar plus doi extra garantie cu bani in plus.
        sigpic
        This is My Ride!
        !Visit and enjoy!

        Comment


        • Mie mi sa oferit doar 50 mii km plus
          sigpic

          Comment


          • Pt Stoican... AICI..

            Comment


            • Originally posted by M.FLORIN View Post
              Da mai exista - in varianta 3 ani standar plus doi extra garantie cu bani in plus.

              Sunt mai multe variante de ales, 3 ani + 1 an/ 2 ani cu km diferiti, maxim 200k pt. VAN si Pick Up, 100k pt Logan berlina.
              Last edited by mr.K; 2 February 2013, 13:38.

              Comment


              • Am facut un test cu motorul de 0.9 si la anumite turatii aduce ceva cu dci-u

                Comment


                • Sa sti ca impresia asta mia lasato si mie.
                  La ture joase trage ca un dci iar mai sus incepe sa se comporte ca o benzina iar si mai sus din nou ca un dci.
                  sigpic

                  Comment


                  • Turbina-i mica, are inertie mica => lag mic, merge bine in ture mici/medii, dar isi pierde din suflu la turatii mari.

                    Se intampla si la case mai mari, Subar Forrester are la motorul pe benzina turbo o turbina mica, care isi pierde suflul la ture superioare.
                    sigpic

                    Comment


                    • Daca scoatem masina lui "Melc" din acest context nu putem sa nu observam ca a reasit sa transforme un banal 1.4 intr-o masina cu performante asemanatoare cu 1.6 16v. Pt. asta tot respectul, pt. ca nu-i de ici de colo.

                      Ce mi se pare mie interesant e ca 0.9Tce a pierdut in fata DCi 85, ceea ce pare inadmisibil pt o masina cu 5CP in plus si pe benzina. Parca benzina VS diesel era castigatoare la puteri apropiate.

                      Comment


                      • Vezi ca 0,9 vs dci nu a pierdut pana la capat.
                        Si cum sa mai spus 0,9 din dotare nu a spus totul.
                        Asteptam implinirea a 10 mii si repetam isprava.
                        sigpic

                        Comment


                        • motorul lui stoican mai are de parcurs km pana cand va fi in putere. in momentul actual din filmuletele lui are o accelerare de la 0 la 100 in 13 s, cand fabrica da 11 si cv. asta inseamna destul de mult. deci sa mai asteptam.

                          Tot fabrica da un timp pe 400m care m-a facut sa ma dau cu aceasta masina 17.4 parca, eu scotand pe testele de la dynolicious in jurul acestei valori. Deci sa nu aruncam piatra pana cand motorul nu va ajunge la maturitate.

                          Comment


                          • N-are neaparat legatura cu topicul, dar m-am gandit sa nu deschid un topic nou, pentru o intrebare minora: modul ECO al 0.9 TCe.

                            Am citit pe un forum frantuzesc faptul ca la apasarea acestui buton, se reduce mult presiunea in turbina, si de aici logic si puterea masinii, insa in acest fel dispare si turbo-lag-ul specific motoarelor turbo. Astfel acest mod ECO ar fi mai indicat rularii in oras, acolo unde nu mai apare acea senzatie ca sub o anumita turatie nu trage, pentru ca apoi sa "intre" turbina si sa traga brusc. Acest comportament poate fi neplacut la mersul in coloana, unde de obicei se merge cu treapta 2 relativ subturat, fara a mai schimba treapta 1 daca masina e cat de cat in miscare, si nici a treia daca urmeaza o noua incetinire. In regimul mentionat, masina trece permenent prin zona de turatie unde este pragul intre senzatia ca nu trage, si cea ca trage brusc.
                            Eu inteleg din aceasta ca modul ECO transforma turbina intr-una de presiune joasa, care nu da un mare plus de putere dar ajuta la cuplu (care va fi mai mic dar atins la o turatie mai joasa), rezultand astfel un motor mai placut in utilizare. (Spre exemplu, dau motorul 1.2 TSI de 85 de cai, putere care este mica chiar si pentru un motor aspirat de 1.2, insa acest motor este placut in utilizare datorita cuplului maxim, care se atinge incepand cu ~1500 rpm).

                            In aceasta ordine de idei, as dori sa ii intreb pe posesorii de 0.9 TCe, care isi ruleaza masinile mai mult in oras, daca au observat acest detaliu legat de modul ECO.

                            Uitati si linkul de care vorbeam: http://www.forum-auto.com/marques/dacia/sujet5535.htm

                            Comment


                            • Eu am folosit ambele moduri de lucru ale motorului.
                              Impresia mea a fost ca turbina te ajuta pana la un momend dat adica pana in jurul valori de 3000 rot/ min
                              dupa care o lasa mai moale decat in modul de mers normal.
                              Dar nu ajuta la capacitate maxima.
                              Cum au spus si frantzuzii , te ajuta la ture joase si te lasa mai sus , dar nu am sintit cum ca te-ar ajuta la ture mai joase decat in modul normal de functionare.
                              Ei zic ca ai 90% din cuplu undeva la 1600 rot/min.
                              sigpic

                              Comment


                              • Iti propun sa faci o proba: fa 2 accelerari in treapta 3, de la 1250 (prima gradatie peste 1000) la 3000 rpm, una cu eco, cealalta fara, dar ambele cu pedala la podea. Si spune-ne daca e vreo diferenta.
                                Ce zici?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google