1,6 16 Vs 0,9 TCe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Postez un filmulet pentru nea R5, sa vaza ca nu-i chiar asa cum crede dansul.

    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


    Dupa cum se poate vedea in clip:
    Treapta 1 - 3000 rpm - 30 km/h
    Treapta a 2 a - 3000 rpm - 50 km/h, 5000 rpm - 80 km/h
    Treapta a 3 a - 3000 rpm - 70 km/h

    Sunt curios cum se misca un logan de 1.4 / 1.6 modificat, ce din spusele poporului nu poate pune puterea jos, cu o cutie ce are rapoarte ca un Porsche.
    Rupe, nu alta... consumul.
    Last edited by Cezar; 12 June 2013, 18:39.

    Comment


    • Usoara, putere mare, cuplu sa nu mai zic

      http://www.youtube.com/watch?v=_sM7fCUs9B0 110 bucati cu a 1 a

      Moteur : V8 CompresseurCylindrée : 6 162 cm3Puissance : 647 chevauxCouple : 83,4 mkgPoids : 1 512 kgPrix : 149 400 eurosSUBSCRIBE HERE ►https://www.youtube.c...


      cu trepte scurte nu ar face decat sa dea burn pe toate treptele.
      Last edited by alessandro; 12 June 2013, 19:06.

      Comment


      • Uite alta mai rapida ce schimba din 2 in 3 la 110
        997 Turbo S (530 hp) 0-230 km/h using launch control.A little slippery.


        2010 Porsche 911 Turbo S specs, 0-60, quarter mile, lap times, price, top speed, engine specifications, pictures, updated October 2024.

        2008 Chevrolet Corvette ZR1 specs, 0-60, quarter mile, lap times, price, top speed, engine specifications, pictures, updated September 2024.


        Care-i mai rapida?
        Aia cu treapta lunga cat o zi de post? Cu tot cu V8-ul de rigoare si supraalimentat...
        Sau basinoasa cu motor boxer?

        Si corvette-ul este mai usor: 1580 vs porsche 1585
        Corvette-ul este mai puternic: 639 hp vs porsche 523
        Corvette-ul are mai mult cuplu: 819 vs 700
        Covette-ul are motor de 6.2 fata de 3.8 al porsche-ului

        Si cu toate astea este mai rapid pe 0-100, 1/2, 1/4, 1/8.
        Pierde doar la topspeed.

        Curios, nu?

        http://www.youtube.com/watch?v=WCw88BNJAPM - vs turbo ce e mai slab ca turbo S
        Last edited by Cezar; 12 June 2013, 19:18. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Eu nu faceam comparatii.

          Ce crezi ca se intampla daca pui Vette ul sa traga cu 3 trepte pana la 100 ?

          Masinii si motorului ala ii trebuie a 1 a pana la 100...restul comentariilor si cimparatiilor sunt de prisos

          Comment


          • Eu am facut o comparatie ca sa-mi spui de ce pierde o masina cu 116 cai in plus, 80 de kg in minus, 120 Nm cuplu in plus, motor cu 2400 cm in plus...
            Ok, porsche e 4x4, insa nu ar trebui sa castige in niciun caz. Asta doar din date.

            Uite ce s-ar intampla daca ar avea 3 trepte pana la 100.
            Kurzer Sprint mit einem Turbo S unter Launch Control von 0 auf 200km/hShort sprint with a Turbo S using the Launch Control from 0 to 120mph


            "Masinii si motorului ala ii trebuie a 1 a pana la 100...restul comentariilor si cimparatiilor sunt de prisos" - pai ce-i asta bre? Dezbatem sau emitem axiome ca sa stiu si eu...
            N-am zis ca Vette-ul ar fi prost, Doamne fereste. Ci doar ca o masina mai basinoasa o bate de o zvanta.

            Comment


            • Pe mine nu ma intereseaza cum trage una sau alta. Eu sunt de parere ca regula masina usoara, putere mare cuplu mare cutie scurta nu este genaral valabila

              alt exemplu
              2011 Lamborghini Aventador LP700-4 specs, 0-60, quarter mile, lap times, price, top speed, engine specifications, pictures, updated July 2024.

              https://www.youtube.com/watch?v=hPXo3pUEqSE 91 bucati cu a 1 a si asta scoate 24 sec pana la 300

              Alt exemplu este banalul Peugeot 107 1.0 16v 70 cai 90 Nm.
              Cu masina asta am mers si treaba sta cam asa 65 cu a 1 a si 120 cu a 2 a

              Regula nu se respecta.
              In calculul unei cutii de viteze constructorul ia in calcul parametrii pe care noi nu ii cunoastem.

              Comment


              • alessandro, Pejeu' 107 nu sare de 55 km/h in tr. I nici tras de ZR1...
                If it ain't broke, don't fix it!

                Comment


                • Lambo are 8000 rpm!
                  Din 2 in 3 schimba la 125 (cam ca peugeotul, nu?)



                  Nu prea atinge 120 in treapta a 2 a, ori 62 in prima

                  Totusi, arata-mi o masina normala la cap, nu supercaruri, ce are trepte lungi ca o zi de post cu performante dinamice normale.

                  PS: da-mi acum exemplu si Venomul ca sa fie tacamul complet.

                  Comment


                  • Parca ziceai de masini cu putere mare nu normale.

                    Am incheiat subiectul aici. Nu are rost.

                    Comment


                    • Voici ce que donne un départ arrêté dans la nouvelle Ferrari F12berlinetta en utilisant le launch control. Moteur : V12Cylindrée 6 262 cm3Puissance maxi : 74...

                      80 km/h in treapta 1 la 8000 rpm.

                      "Parca ziceai de masini cu putere mare nu normale." - tu n-ai vazut ca eu am dat o replica lui nea Ion, ca raspuns la povestile lui nemuritoare despre cum o masina Porsche schimba normal din 1 in 2 la 50, din 2 in 3 la 80-90...
                      I-am aratat ca la 3000 rpm ai alte valori. Nu stiu om ce merge uzual cu 5000 rpm in oras, doar asa, ca n-are nevoie. Cand ai nevoie, ok.

                      Totodata am contracarat ideea cum ca o cutie lunga aduce un plus de performanta, chiar si la puteri mari (insa nu asta era topicul).

                      Tu mi-ai aratat masini ce au multe "bucati" pe prima treapta.
                      Eu ti-am aratat ca o masina cu mai putine "bucati" pe prima treapta castiga, chiar daca are 100 si ceva de cai in minus, 100 si ceva cuplu in minus si 80 de kg in plus.

                      Si da, n-are rost daca nu suntem obiectivi si doar vb "lucruri".
                      Last edited by Cezar; 12 June 2013, 19:47. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • @ Cezar - eu m-am referit la Porsche din anii '70 - '80 (motoare in jur de 200 - 300 PS) care aveau cutii in 4 trepte. Tu te referi la Porsche-ul tau care pentru aceeasi plaja de turatie are 6 trepte. Motivul pentru 6 trepte in loc de 4 este strict reducerea consumului si a noxelor. Nu cred ca isi cumpara nimeni Porsche ca sa schimbe 1 -> 2 la 25 (30) km/h, respectiv 2 -> 3 la 40 (45) km/h

                        Stiu care este parerea ta Cezar - si nu doresc sa fac polemica cu tine. Vad ca ai ajuns la discutii cu Alessandro. Trebuie sa intelegi ca Alessandro are o pe 1.6 16V euro4 o cutie de viteze de supernova - cu raportul diferential semnificativ mai lung fata de cutia stock, iar treptele sunt identice ca la cutia stock. Ar trebui sa vezi cum se misca masina lui cand e goala - si motorul e exploatat mult mai bine cu cutia de supernova. (dinamica foarte buna, peste cutia stock). Daca incarca masina la maxim (cu circa 500 kg) se schimba lucrurile. Probabil ca ar trebui sa mergi cu o astfel de masina, ca sa vezi "pe viu" (in practica) acest aspect.

                        Singurul lucru care l-as mai avea de adaugat este ca in anii '80, multe masini de serie aveau special (numai) pentru piata italiana treapta 1 a cutiei de viteze mai lunga, pentru a mari demarajul (timp mai mic 1-100 km/h). De asemenea, aceasta era o caracteristica (treapta 1 mai lunga) la Afla Romeo si Lancea pentru toate masinile produse (pt toate pietele, nu doar cea italiana)
                        Last edited by ion_R5; 13 June 2013, 00:19. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Mai omule, am mers si cu porsche din 197x, de la 911 la 912. Lasa-ma naiba, ca le stiu povestea. Porsche in 197x avea si motor de 2000 si 100 de cai? iar masina se misca ca o cizma? Treptele ca un cur, ba mai mult cutia se mai si strica des.

                          "Nu cred ca isi cumpara nimeni Porsche ca sa schimbe 1 -> 2 la 25 (30) km/h, respectiv 2 -> 3 la 40 (45) km/h" - lasa ca nu-i prima data cand nu crezi, insa realitatea este una.


                          Ce rapoarte are cutia masinii asteia?

                          Eu chiar sunt curios de unde scoti povestioarele astea, pe cuvant.

                          Eu n-am ce sa simt despre o anomalie a fizicii. Eu nu o cred, decat cand se arata cronometrul

                          Asta ce rapoarte are?
                          Si e un carrera ceva mai contemporan, de prin 80:


                          Prima treapta, 3000 rpm, 20 mph!!!!!

                          un 964: la fel - http://www.youtube.com/watch?v=wPU8U00laQQ

                          "Singurul lucru care l-as mai avea de adaugat este ca in anii '80, multe masini de serie aveau special (numai) pentru piata italiana treapta 1 a cutiei de viteze mai lunga, pentru a mari demarajul (timp mai mic 1-100 km/h). De asemenea, aceasta era o caracteristica (treapta 1 mai lunga) la Afla Romeo si Lancea pentru toate masinile produse (pt toate pietele, nu doar cea italiana)"
                          Ce vorbesti dumneata.... De unde le scoti domnule?

                          1. Alfa Romeo 75 - http://www.youtube.com/watch?v=7h64n6D0qdQ:
                          Treapta 1: 6000 rpm 50 km/h!!!, 5000 rpm 40 km/h
                          2. Alfa Romeo GTV6 - http://www.youtube.com/watch?v=7In090qYDE4
                          Treapta 1: 6000 rpm - 40 km/h!!!
                          3. Lancia Delta - http://www.youtube.com/watch?v=ytr1PAS9DtM
                          Treapta 1: 6500 rpm - 65 km/h

                          Ma tot insitigi sa vad in practica acest lucru: Hai tata la practica sa vad si eu cum se sfideaza legile fizicii.

                          Totusi, as vrea sa insist putin pe asta : "Nu cred ca isi cumpara nimeni Porsche ca sa schimbe 1 -> 2 la 25 (30) km/h, respectiv 2 -> 3 la 40 (45) km/h"" - Dar care e motivul pentru care cineva isi cumpara Porsche? Sau oare ce o inseamna masina rapida pentru dumneata? Cea care are treptele cele mai lungi?
                          Sau ce defineste o masina sport?
                          Fara intentie de jignire, doar cei de scoala spun :" Mooaaamaaaa, tati a schimbat la 100 din 2 in 3. Ce fuge...."
                          O masina sport se defineste prin ce spune cronometrul si simturile!!!! Nu la ce turatie schimbi treptele, pt ca este total irelevant.

                          Trebuie sa mut toate posturile intr-o locatie adecvata, ca am facut albie de porci topicul asta.
                          Last edited by Cezar; 13 June 2013, 01:00. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Cat face logan 0.9 tce de la 0-100 se cam stie.
                            La fel cat face si 1.6 16v.
                            Dar cat face 1.6 16v 0-100 fara a depasi 2000 rot/min nu stim.
                            Eu am facut acest test la 0.9 din dotare si au iesint cam 31-32 sec.
                            Tarziu mi-am dat seama ca aveam eco activ dar a mers bine si asa.
                            A sa refac si faca eco.
                            Daca poate face acest test si un 16 v sa vedem cum sta acest motor si in ture joase.
                            Practic aici lucreaza masina de zi cu zi si cred ca este important si acest aspect.


                            Acesta este si fimuletul.
                            sigpic

                            Comment


                            • Nu te-ai plictisit ca 0,9 e mai bun decat 16v? Pe bune. Nimeni nu mai zice nimic. Numai tu o dai ca e asa si asa. Atat timp cat are mai mult cuplu, cai, si un piston in plus, degeaba.

                              Comment


                              • Pentru ce ai face un test 0-100 fara sa depasesi 2000 rpm. Cine nu depaseste in viata de zi cu zi 2000 rpm. Masina e foarte subturata.Fa test sa nu depasesti 3000 rpm.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google