1,6 16 Vs 0,9 TCe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1,6 16 Vs 0,9 TCe

    In materie de motoare pe benzina, din punct de vedere al puterii, cuplului si al fiabilitatii, care credeti ca s-ar potrivi pe Logan ?
    1,6 16V 105 cp, 148 Nm - 0,9 TCe 90 cp, 135 Nm.

  • #2
    1,6 16v pentru putere si cuplu, probabil 1,6 16v pentru fiabilitate, 0,9 pentru consum.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #3
      Mie nu mi se pare ca-si are rost topicul in cadrul thread-ului Logan 2 atata timp cat motorul de 1.6 16v nu mai este in lista de motoare care se pot comanda pe noul logan.

      Comment


      • #4
        cel mai probabil n-o sa mai vrea nimeni sa puna motoare de 2.0 de laguna pe logan, ci o sa si ia logan 2 sa puna 1.6 16v pe el..al dracu downsizing )
        sigpic

        Comment


        • #5
          Ma gandeam eu ca va apare un thread din asta!

          1,6 16V 105 cp, 148 Nm - 0,9 TCe 90 cp, 135 Nm
          Vezi si tu care valori sunt mai mari si afli raspunsul singur. La consum poate bate 0,9 , 1.6 16V.
          In sensul asta asteptam un nou topic pe forum cu...Consum Mediu Logan 0,9 Tce

          Comment


          • #6
            De acord cu bogmotorsport.E o comparatie inutila avand in vedere ca motorul asta nu mai e disponibil pe noul Logan.
            sigpic

            Comment


            • #7
              o comparatie buna era intre 1.2 TCe vs 0.9 TCe. Si clar cel de 0.9 castiga la consum si taxe

              Comment


              • #8
                Plus ca 0,9 are mai multe lipsuri:
                -- un piston
                -- 700 de cm cubi
                -- 13 Nm
                -- 15 cai

                Pe plus: O turbina,,iar turbinei i se va vedea fiabilitatea in timp.
                Pana atunci singurul avantaj poate va fi consumul,,,dar sigur nu va fi mai mare de 1,5 % fata de 1.6 16V

                Ps,,cate valve are per piston 0,9 tce? Doua sau patru ca 1.6 16 v?

                Comment


                • #9
                  e DOHC...4 valve pe cilindru
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Comparam mere cu pere. 1.6 8V era mai aproape de cei 90 de cai ai lui 0,9 Tce.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #11
                      cum spunea si mai sus alt coleg de forum... de ce comparati cu o motorizare care nu va mai fi disponibila pe noul logan?
                      Ivane, pe plus puteai pune si faptul ca motorul e nou.

                      Comment


                      • #12
                        1.6 16v Aspirat VS. 0.9 12v Turbo

                        4 Cilindri VS. 3 Cilindri

                        148 Nm / 3750 RPM VS. 135 Nm / 2500 RPM

                        105 CP / 5750 RPM VS. 90 CP / 5250 RPM


                        Chiar ca e un fel de comparatie intre mere cu pere
                        Stock is boring...
                        My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

                        Comment


                        • #13
                          sa vezi cearta intre Loganisti cand o sa apara 1.2 TCe 115 pe Logan...daca apare.

                          1.2 ul daca este softat chiar o sa traga frumos rau

                          Comment


                          • #14
                            As prefera pe cel de 1.6 aspirat, de 85 de cai, deci care mai este inca in productie.
                            Pentru raspunsul imediat specific unui motor aspirat, si pentru cutia de viteze etajata mai scurt.

                            Comment


                            • #15
                              Unde sunt datele spuse de Dacia despre motorul de 0.9, ca eu sunt bou si nu le vad.

                              Am gasit, insa nu vad vit max si 0-100 km/h.
                              Si as alege 0.9 in defavoarea 1.6.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google