Comparatie Pentru Achizitie Logan Nou 1.2 16v GPL Vs. 0.9 TCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by cristiboerica View Post
    Daca nu ar conta banii dati in plus la achizitie si riscul unui motor nou si eu as lua 0.9 TCE sau chiar 1.5 DCI .
    Ce bine ar fi sa fie asa.

    Din pacate banii conteaza, si trebuie sa ne incadram in niste limite.



    Fara diesel cu filtru de particule.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Nytro View Post
      Turbina se considera consumabil si nu este acoperita de garantie la fel ca si ambreiajul sau amortizoarele
      Eu stiu cativa de aici de pe forum la care le-au inlocuit pe garantie turbinele din diverse motive banale uneori, un motiv banal este furtunul de iesire aer turbo care din diverse motive pierde ulei, ulei ce nu prea trebuie sa fie acolo(la constatare s-a spus ca ar fi din cauza turbinei deci au inlocuit-o unui coleg chiar de 2ori parca)

      Comment


      • #18
        Din cate stiu eu de obicei problemele aparute la turbina sunt considerate urmari ale utilizarii defectuoase (turatii peste 3000 rpm inainte ca uleiul sa ajunga la temperatura optima de functionare ceea ce duce la depuneri pe palele turbinei si o descentreaza si astfel scapa ulei pe langa ax; schimbatul vitezelor inainte ca turbina sa intre in functiune care tot asa duce la colmatarea palelor turbinei)
        Adevarul e ca depinde foarte mult si de cine dai in service daca ii dai o atentie ceva...

        Comment


        • #19
          @balanel: de ce fara filtru de particule? Renault lucreaza bine in directia asta...
          Daca vrei una care sa nu se strice, cumpara o cobra. Cu 6000 lei ai masina ce te tine cel putin inca 10 ani.

          Comment


          • #20
            Chiar asa limitele ti le impui singur...
            Daca esti atent sigur gasesti vreo masina fara filtru de particule inmatriculata in tara dupa 1 ianuarie 2007

            Comment


            • #21
              Sincer eu prefer sa astept pana in toamna si sa-mi iau 1.2 TCe
              Pana atunci ma gandesc daca o sa-mi pun si gaz sau nu.

              Comment


              • #22
                La benzină nu sunt problemele aşa grave cu turbina ca la diesel pt ca dieselul e mai "afumat" din naştere.
                http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                Comment


                • #23
                  O fi mai afumat dieselul dar diferenta majora o face piesa dintre volan si scaun

                  Comment


                  • #24
                    N-are nici o treaba turbina de benzinar cu cea de diesel. Am mai spus-o de cateva ori: in primul rand la benzinar nu se produce funinginea care iese la diesel, iar in al doilea rand la benzinar turbina nu este cu geometrie variabila, ca la diesel. Sansele sa se strice o turbina la benzinar sunt extrem de mici comparativ cu un diesel. De obicei daca se intampla, se intampla datorita unui defect de fabricatie (iar asta se produce la un kilometraj foarte mic si se schimba pe garantie) sau din cauza uleiului prost/conducerii defectuoase, dar asta deja pe mine personal nu ma mai intereseaza.
                    Si turbina este acoperita de garantie, am schimbat doua bucati cand lucram la garantii.

                    Comment


                    • #25
                      Se stie deja cred, ca la 1.5dci de pe logan turbina nu e cu geometrie variaba.

                      Comment


                      • #26
                        Doar la cele de 65 de cai nu e variabila.

                        Comment


                        • #27
                          Loganul dci NU are turbina cu geometrie variabila!Dci-ul de 110 cp de pe Duster si Lodgy este echipat cu variabila.
                          ubi concordia ibi victoria

                          Comment


                          • #28
                            Pe cine bate gindul sa cumpere Logan II cu motor 1,2 16v E5 sa intre pe forumul de motorizarii respective ( chiar daca e la Logan 1, motorul 1.2 16v e acelasi si la Logan 2 ) sa vada ce probleme sint cu ele si pe urma sa se hotarasca pentru 0.9TCe.

                            Comment


                            • #29
                              Poti te rog sa imi dai un link in acest sens, pe privat?

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Razvy View Post
                                Sincer eu prefer sa astept pana in toamna si sa-mi iau 1.2 TCe
                                De unde a aparut aceasta idee? Am tot vazut pe forum astfel de presupuneri.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google