Comparatie Pentru Achizitie Logan Nou 1.2 16v GPL Vs. 0.9 TCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    E logic sa apara cat de curand si 1.2 TCe. Ilogic ar fi sa se ramana la motorizari de sub 100 cp avand in vedere ca pe Logan 1 existau motoare de 105 cp. Normal este sa se evolueze si din acest pdv, la fel cum s-a evoluat si dpdv al sigurantei, confortului si al designului. Sper sa se fi evoluat si dpdv al protectiei anticorozive...

    Are cineva indoieli in privinta adoptarii motorului 1.2 TCe (mai devreme sau mai tarziu) pe Logan?

    Timpul ne va demonstra, sunt sigur ca se va monta cat de curand, cand se va domoli cat de cat valul de cereri pentru modelele din oferta actuala.

    Comment


    • #32
      1.2Tce va aparea intr-un final, insa peste vreo 2 ani, cand boborul isi doreste ceva nou.
      Eu as fi dispus sa dau pe un Logan 2 chiar si 15-16k euro, pe o versiune putin modificata(niste amortizoare mai de acatari si o garda la sol mai mica, plus discuri frane spate) dar cu un motor de 1,4 Tce de 130 cp.
      Last edited by Archangel80; 9 January 2013, 14:50.

      Comment


      • #33
        Si se va bate Logan 2 - Sandero 2 1,2TCe cu Clio II 1,2 TCe ? Asta e canibalizare, vrea Reno asa-ceva ?
        Poate scot Clio II 1,4 TCe mai stii ? Sa-i spuna RS TCe ?

        Comment


        • #34
          1.2 16v pentru simplitate,intretinere usoara si ieftina,plus ca este un motor cunoscut pana la momentul de fata.
          0.9tce pentru performantele ce le ofera fata de 1.2 16v,consum si cam atat.
          Eu zic sa nu te grabesti si sa analizezi bine toata treaba asta cu achizitionarea unei noi masini.
          Ca orice lucru,dupa ce o sa il ai o sa te saturi de el asa ca intoarce-o pe toate partile si vezi ce iti doresti cu adevarat.

          Comment


          • #35
            La GPL mai e de luat in calcul o "pierdere". Gazul indoit cu aer. Mi se intampla frecvent, iar cel mai nasol am patit-o cand am facut plinul la GPL (45L) si am ramas fara gaz la Cernavoda, plecand din Bucuresti. Mers constant 140km/h, A2. La gaz, din experienta mea de 4 ani, e la noroc cand vine vorba de consum. Sincer, per total am iesit mai bine decat pe benzina, dar de data asta trec pe 1.5 dci. Parere personala - la gaz se fura in draci la pompa. N-ai cum sa verifici.
            Concluzia - as merge pe benzinar turbo, si condusa decent, cred ca iesi tot pe acolo.

            Comment


            • #36
              S-a decis asupra 0.9Tce, din motivul: http://www.youtube.com/watch?v=rWtmrHa8eP4

              Se poate inchide, multumesc de gazduire.

              Comment


              • #37
                Da, intr-adevar un motiv foarte bun...

                Comment


                • #38
                  Care este viteza maxima pentru logan 2 1.2 16V?La logan 1 era 161 km/h iar pentru logan 2 am vazut intr-o brosura de la dacia 156 km/h.Sa aiba cutii diferite?

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Razvy View Post
                    Sincer eu prefer sa astept pana in toamna si sa-mi iau 1.2 TCe
                    Pana atunci ma gandesc daca o sa-mi pun si gaz sau nu.
                    Imi zici si mie de unde stii ca va aparea acest motor in toamna? un link m-ar ajuta sa ma documentez mai bine.multumesc
                    https://encrypted-tbn1.google.com/im...ypHtCgqRoOrJ3T

                    Comment


                    • #40
                      Dacia ne-a surprins frumos pana acum, cine stie ce mai apare pe viitor

                      Comment


                      • #41
                        am vazut ca pe clio se monteaza sistem start-stop pe 0.9 tce. oare nu se poate adapta acel sistem si pe dacia after-market? mai ales ca este acelasi motor.
                        http://datingsidorsingel.com/

                        Comment


                        • #42
                          Daca tot ai bani, de ce nu iei direct clio?

                          Comment


                          • #43
                            Sistem start-stop implica mai multe functii suplimentare ce trebuiesc montate pe masina.
                            Una din ele ar fi sistemul de recuperare a energiei la franare ,pe care nu cred ca ai sa gasesti asa ceva after market.
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              La 1.2 16V 75 CP GPL nu exista roata de rezerva, rezervorul GPL fiind montat in locul rotii de rezerva. Nu are nici computer de bord. Nu are functia ECO mode, pentru un consum mai mic de carburant.
                              Mi se pare foarte bun sistemul start-stop de pe 0.9 tce, dar nu in Bucuresti. Oricum se poate dezactiva oricand.

                              Comment


                              • #45
                                Dar nici un Logan nu are sistemul start-stop.
                                Acest sistem se gaseste in gama Renault.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google