Climatronic Pe Logan II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    De ce atata bataie de cap pentru climatronic? Racoare sa fie, ca de reglat, nu ne doare mana. Ca nu nimerim exact cate grade vrem, cumparam alta masina care are climatronic, bi-zone chiar.

    Apropo, pentru locurile din spate se monteaza tubulatura de incalzire?
    Vezi ca e de vanzare pe aici pe forum.
    mario_09 cred ca avea de vanzare, el e din Vaslui dar vine des prin Iasi, nu mai platesti si transportul.
    Last edited by mr.K; 22 January 2013, 11:37.

    Comment


    • #32
      Eu eram curios daca exista (si eventual pe ce versiuni) pe Loganul nou.
      Pe al meu am.

      Comment


      • #33
        Originally posted by mr.K View Post
        De ce atata bataie de cap pentru climatronic? Racoare sa fie, ca de reglat, nu ne doare mana. Ca nu nimerim exact cate grade vrem, cumparam alta masina care are climatronic, bi-zone chiar.
        Iti explic de ce mi-as dori eu. La MCV, vara, ca sa ajunga racoare in spate, tb sa dau pe la parbriz ac-ul. Rezultat - mie imi ingheata fruntea, in spate se transpira. Daca dau pe la aeratoarele centrale, indreptate in spate, in spate devine ok, dar ma trezesc eu cu capul cat un pepene si cu o migrena sora cu moartea a doua zi. Repet, asta e cazul meu, ca sunt foarte sensibil la curent. Deh, varsta.
        Am mers cu masina cu clima automata, si nu am avut problemele astea.
        Sunt binenteles constient ca niste guri pentru ac in spate ar ajuta mult. NU ARE.

        Comment


        • #34
          budaipmihai : diferenta o face masina cu care ai mers, nu clima automata; o climatizare are tot atatea gauri doar ca mentine o temperatura constanta, ca doar nu sufla aerul cu bolta peste fruntea soferului ))
          nu vorbim de clima "bizonica" pentru ca deja e altceva
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #35
            Mda, poate ca ai dreptate. Recunosc ca in afara de logan, singura masina cu ac manual pe care am mai condus-o a fost un ford focus, si sincer la aia nu-mi aduc aminte sa fi avut astfel de "migrene". De la ac. Deci nu pot sa combat ce ai spus.

            Comment


            • #36
              mihai, eu ca sa fac racoare sau caldura in spate, comut sa dea pe la picioare, eventual pe la picioare si parbriz, ca sa am mai mult in fata.

              Comment


              • #37
                Cam asa ara climatronicu pe moul renault symbol (care e de fapt un logan)
                Attached Files
                ...de doi lei :p

                Comment


                • #38
                  Deh, să aibă ei ceva în plus.
                  Cine crede că nu e mai bun AC automat nu ştie ce vorbeşte, nu neapărat vara cât mai ales iarna. Mai scoate o bulină e prea frig, mai bagă o bulină e prea cald, opreşte naiba ventilaţia de tot, uiţi de ea se face frig, îi dai drumul blană e prea cald în 5 minute, mai scoate o bulină, ajungi la munte se face iar frig în maşină. Mă refer deci mai ales la drumuri înafară unde temperatura exterioară se tot schimbă. Plus că având 5 oameni în maşină - s-a aburit parbrizul, dă pe parbriz, s-au aburit geamurile laterale, dă e geamuri laterale, le e frig la oameni la picioare, dă şi la picioare... .
                  Acum nu ştiu cum e clima aceasta de pe symbol dar la nissan x-trail acela mai vechi, care mai e şi diesel, face căldură în maşină peste tot, ca acasă. Dai pe auto şi te doare la başcă. Nici nu ştii de unde vine căldura, dar vine.
                  http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                  Comment


                  • #39
                    o sa se poate "comanda" din dezmembrari de pe symbol. daca nu va luati passat "sh ca nou" cu cati bizoni la clima vreti voi. se poate supravietui si cu AC manual, mai ales pe berlina.

                    Comment


                    • #40
                      Automatizarea aerului conditionat s-ar putea face pt o suma cam mare zic eu, deja ar trece in concurenta de pret cu alte masini care dinamic si tehnic sunt superioare...
                      DAR tubulatura, felul si zonele in care ajunge aerul din ventilatie trebuia facuta cu CAP, mai ales ca AC nu e 1-200 euro ci aproape 1000 euro, macar problemele astea puteau sa le faca serios daca in rest nu se poate din cauza costurilor.
                      Sunt curios daca o sa faca cineva o adaptare a AC-ului manual ca sa fie automatizat: niste senzori de temp, cablaje, mini calc capabil sa proceseze valorile si sa schimbe temp si viteza ventilatie dupa cum e programat. Simplu de zis/scris

                      Comment


                      • #41
                        Climatronicul nu iti modifica viteza ventilatorului ci doar prin senzorii la care este conectat (temp interioara, temp exterioara, temp motor, umiditae interioara etc) iti modifica valoarea indicelui de temeperatura la gurile de suflare.
                        De asemenea climatronicul nu lucreaza numai cu AC ci lucreaza plecand de la temperatura interioara solicitata de utilizator - gradele celsius stabilite de utilizator.
                        Directionarea si viteza ventilatorului o face utilizatorul nu climaticul / climatronicul.
                        Si pentru a preciza care este diferenta intre climatic si climatronic; climaticul are butonele pe "manual" - comanda pentru modalitatea de distribuire a aerului in habitaclu se face prin comanda manuala a palelor de distribuire din ventilator iar climatronicul face toate aceste modificari ale palelor prin motorase electrice; in rest calculul de temperatura o fac ambele la fel asa cum am spus mai sus.
                        Revenind la topic pentru a putea instala un climatronic este necesar in primul rand un ventilator cu pale electrice, calculator de clima etc - costurile astfel ar creste semnificativ.
                        Merci
                        Last edited by M.FLORIN; 2 February 2013, 17:27.
                        sigpic
                        This is My Ride!
                        !Visit and enjoy!

                        Comment


                        • #42
                          Am rugamintea, in general vorbind, ca atunci cand mai afirmati un lucru, sa fiti siguri de ce spuneti, altfel dezinformati.
                          Climatronicul poate sa regleze si turatia aerotermei si modalitatea propagarii fluxului de aer. Pe BMW (si nu numai), dimpotriva, daca lasi clima pe Auto si te apuci sa umbli la turatia aerotermei, acesta se decupleaza din modul Auto, in Manual.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #43
                            Ok ... si climaticul care are si el functie de auto ... el ce face? ... intreb si eu ca necunoscatorul?
                            Merci

                            Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                            Si inca ceva ... am pomenit eu ceva de modul AUTO?
                            Eu doar descriam modul de functionate. Modulul AUTO este altceva ... nu toate climatronicele au acest mod de functionare.

                            Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                            Last edited by M.FLORIN; 2 February 2013, 18:06. Reason: Automerged Doublepost
                            sigpic
                            This is My Ride!
                            !Visit and enjoy!

                            Comment


                            • #44
                              Principala problema la AC manual e munca pe care o depui ca sa pastrezi un confort climatic decent, asta e clar.
                              Ideea era ca se poate face din AC manual un AC semi automat fara sa bagi mii de euro in componente de S class seria 7 etc. problema nu este proiectarea ci implementarea si costul total (ore de munca, piese etc.).
                              Incerc sa fiu si mai clar: PROBLEMA: canti la roata de temperatura si/sau viteza ventilatie. REZOLVARE: roata de temperatura si/sau cea de viteza ventilatie sa se schimbe/plimbe/cante singura dirijata de un controller/cip/calculatoras in functie de ce seteaza utilizatorul si ce simte prin senzorii de temperatura din habitaclu.
                              Sa ma anuntati daca devin off topic, nu prea imi dau seama...
                              Cine se pricepe, cine se apuca? As fi interesat de o asemenea chestie.

                              Comment


                              • #45
                                tu vrei un fel de aer conditionat semi-automat. sa mentina doar temperatura. restul reglajelor fiind manuale.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google