PS: evident ca nu exceleaza la nimic, insa este o masina buna per ansamblu. Din punctul meu de vedere (si am adus o tona de argumente) este cea mai buna masina low-cost! Nu exista alta mai buna!
Climatronic Pe Logan II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
E cea mai buna chiar, pentru unii care nici nu vor climatronic.
Eu unul stiam ca n-are climatronic si nici nu mor de dorul climatronicului, cand sunt cu Loganul.
Doar ca, un producator ca Renault stie foarte bine sa pastreze Loganul la nivel de caruta, pentru a-si proteja modelele proprii.
Comment
-
Eu cred ca ar fi mai bine sa apreciati ceea ce fac astia de la Dacia(Impreuna cu Renault), pentru ca ofera pietii o masina buna, eftina si cu cerinte de baza, si daca cineva vrea tabla mai groasa si altfel prelucrata si Climtronic si multe altele are de ales cum a spus cineva mai sus ai de unde alege numai ca acolo pretul e altul.In curind cred ca cei de la Dacia vor scoate si modele mai dotate insa si pretul va fi altul cu siguranta.
Comment
-
Costul de productie urca deosebit la caroserie galvanizata. Insa la capitolul stabilitate, pozitia volanului (cat mai drept) sa stai cat mai confort, acolo pierde mult Dacia. Eu cred ca cei 300 euro pentru Climatronic este nesemnificativ insa nu exista nici asta ca optiune. Cumperi o masina care mi se pare ca e facut ca si un Lego.
Comment
-
Originally posted by vasile78 View PostO fi dom'le cea mai buna, dar n-are climatronic nu vezi? Intotdeauna se va gasi unul dispus sa mai dea cateva sute de euro pentru ceva ce au doar masinile mult mai scumpe, dar bani pe o masina scumpa n-a dat, ca e scumpa intretinerea (sanchi)...
De unde ai ajuns tu la concluzia asta ... greu de spus.
P.S. ... sunt unul din cei care a avut o masina d-aia "scumpa" pe care am vandut-o pentru ca "sanchi" era intretinerea prea scumpa.
Respect (desi nu pentru toti).
Comment
-
Originally posted by vasile78 View PostO fi dom'le cea mai buna, dar n-are climatronic nu vezi? Intotdeauna se va gasi unul dispus sa mai dea cateva sute de euro pentru ceva ce au doar masinile mult mai scumpe, dar bani pe o masina scumpa n-a dat, ca e scumpa intretinerea (sanchi)...
Iar ies off-topic. Ideea e ca sunt situatii in care cumparatorul nu simte cei 300 de E in plus. La mine a fost vanzarea unui apartament, nu sunt plin de bani. AR FI TREBUIT SA O AVEM CA OPTIONALA. Da, o are Clio Symbol. Masina aia mie mi se pare meschina si oribila.... chestie de gust.
Originally posted by Haiduk View PostEu cred ca ar fi mai bine sa apreciati ceea ce fac astia de la Dacia(Impreuna cu Renault), pentru ca ofera pietii o masina buna, eftina si cu cerinte de baza, si daca cineva vrea tabla mai groasa si altfel prelucrata si Climtronic si multe altele are de ales cum a spus cineva mai sus ai de unde alege numai ca acolo pretul e altul.In curind cred ca cei de la Dacia vor scoate si modele mai dotate insa si pretul va fi altul cu siguranta.
Comment
-
Trebuie sa te hotarasi daca e Clio sau Symbol , sunt doua masini diferite.
Daca faci referire la acest Symbol http://www.youtube.com/watch?v=gQmmn...e_gdata_player mie mi se pare mai dragut datorita accesoriilor pe care le are in plus(cu primul drum in Turcia cred ca imi voi cumpara un set de faruri.)
In rest este Logan (facut la Mioveni pentru Turcia)sigpic
Comment
-
Statistic vorbind, cei care sunt dispusi sa plateasca o suma in plus pentru climatronic, sunt putini la numar.
Cum a fost si cazul vanzarilor loganului 1.4 vs 1.6 16v Prestige. S-au vandut asa putine Prestige, ca pe logan ph2 au introdus motorul si in alte variante.
Ponderea celor ce cumpara masina de sub 10.000 euro este mai mare decat a celor ce cumpara masini de peste 10.000.
Eu sunt de acord cu Vasile! Are dreptate! Ca exista si exceptii, asta-i partea a 2 a....
Comment
-
Uite, mishule, ca eu as fi dat acei bani pe climatronic. Aveam 15K Euro disponibili penru masina, am dat 12800, deci inca 300-500 E nu ma rupeau in doua. Atentie, pe langa faptul ca nu ai dreptate, risti sa jignesti. Am avut de ales intre Logan 2 nou, Skoda Octavia 2012 sh, golf 5 sh, si alte masini care se incadrau in 13000 E, pentru a mai ramane 2000 pt inmatriculare, distributie, etc. Am ales Logan datorita preturilor mici de intretinere, si fiabilitatii cunoscute. Tu stii cat e o distributie la Octavia 3 ?? TE RUPE !!!!
Comment
-
Orice producator serios ofera optiunile dorite de clienti, chiar de clientii potentiali sunt relativ putini.
Dupa 8 ani de la primul model, Logan trebuia sa evolueze in sensul asta. Nu s-a vrut.
Poti alege alta masina de 15 mii cu climatronic. Dar poate unul hotarat vrea Logan de 12 mii si e dispus sa plateasca inca 500 de euro pe climatronic.
Lipsa de interes pentru clienti e de cand lumea, in cazul Dacia. Si persista. E o boala incurabila.
Iar treaba cu scutul de plastic, o fi valabil ala Audi si altii, deoarece nu au gropi in tarile lor cat avem noi aici. Aici sigur o sa atingi odata si odata scutul de ceva. Si kaput scut. Eventual si altele.
Dupa spusele unor, cei care isi monteaza scut de metale aftermarket, o fac de prosti.
Fie! Prosti, prosti, dar cu baia de ulei intreaga.
Cei care au scut de metal la masina montat din fabrica dar comenteaza ca e bun si scutul de plastic, le sugerez un schimb cu cineva care vrea sa scape de scutul ala panarama din plastic.Last edited by mr.K; 19 March 2013, 12:11.
Comment
-
@Mr.K: nu e vorba de lipsa de interes a vanzatorului, ci fix a cumparatorului. Spunea undeva mai sus Cezar ca:
Cine vrea mai bun, sa scoata mai multi bani din buzunar!
Vrei confort si sa nu te sece, ia un Ford Focus.
Vrei confort si sa te sece, ia un Mercedes.
Vrei sportivitate si sa nu te sece, ia un VW GTI
Vrei sportivitate si sa te sece, ia un Porsche.
Nu zic ca nu mi-ar place si mie un climatronic, un esp, o calitate mai buna a materialelor masinii, o tabla ceva mai groasa la caroserie, insa toate acestea costa bani, pe care poate nu i-as fi dat pe Logan fiindca ar fi fost mai scump decat as fi avut la dispozitie sa dau pe masina.
Vezi toate masinile sh aduse la noi in tara, lumea le prefera tocmai pentru optionale. Insa sunt masini sh, care nu au de ce sa fie comparate cu o masina noua, in price-range-ul Loganului.
Per total, cei de la Reno sunt chiar destepti, ne dau putin cate putin ca sa nu facem rascoala (un abs standard, un pilot automat, janta de 16 standard pe sandero) si ne cam tin relativ multumiti."Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@
Comment
-
Si daca unul chiar vrea Logan cu climatronic, nu alta marca? Stiu, sa se spele pe bot.
Poti alege alta masina de 15 mii cu climatronic. Dar poate unul hotarat vrea Logan de 12 mii si e dispus sa plateasca inca 500 de euro pe climatronic.Last edited by mr.K; 19 March 2013, 13:23.
Comment
-
Nu am zis ca nu ii cred, insa cati sunt? Procentual, sunt demni de luat in seama? Reprezinta macar 5% din cumparatori/utilizatori fideli Dacia?
Referitor la prima ta afirmatie cu spalatul pe bot, asa pot si eu spune ca imi doresc un Lastun cu dotari standard ale Polu-ului, insa cam greu cu asta, nu? Macar la Dacia stim ca incet, incet, dotarile vor fi aduse, trebuie doar ceva dotare si in sondajele Dacia/Reno exprimata dorinta de a avea aceste dotari in plus."Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@
Comment
Comment