Pro Sau Contra Logan II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu a mers nimeni cu noul logan de 1.2?
    A zis noul Logan de 1.2. Nu noul 1.2.

    Comment


    • Originally posted by valimarele View Post
      Nu a mers nimeni cu noul logan de 1.2?As vrea sa-mi cumpar unu si vroiam sa stiu daca se merita.
      ...............
      internal combustionizer

      Comment


      • Am inteles gresit eu inseamna.
        am mers si cu 1.2 16v , este la fel ca 1.4mpi.
        depinde la ce se refere cand zice "daca se merita" .

        Comment


        • si eu am condus unul de 1,2 putin prin oras si mi sa parut ok,orcum eu as merge pe 0.9 pentru ca nu mai trebuie schimbata distributia.

          Comment


          • Ma cam deranjeaza cel de 0.9 ca are turbina care este un motiv de ingrijorare in timp ca si fiabilitate.Azi am facut drive test cu un Sandero cu motorul de 0.9 si mi s-a parut ca vibreaza cam tare,seamana cu diesel-ul.Cred ca motorul de 1.2 m-ar satisface tinand cont ca am mers si cu 1.4 si nu e rau iar motorul de 1.2 beneficiaza de o cutie mai scurta cel putin pe Logan 1.Nu stiam daca au pastrat aceeasi cutie pe Logan 2 care face masina putin mai fasneata decat 1.4,de aceea am intrebat daca a facut cineva drive test cu noul logan de 1.2(nu tce)!)

            Comment


            • Nu se poate compara turbina de pe un benzinar cu cea de pe un diesel.
              Am toata increderea in "turbatele" benzinare. Urmatorul motor pe care il voi cumpara cu siguranta va folosi tehnologia asta.

              Comment


              • S-ar putea ca 1,2 16v sa nu fie asa fasnetz ca 1,4 .
                Am comparat motoarele de pe symbol si sincer ma cam dezamagit 1,2 16v

                Stie cineva cat costa o turbina de logan 0,9?
                Last edited by stoicanu; 13 February 2013, 22:52. Reason: Automerged Doublepost
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by mariusnicolae View Post
                  Am toata increderea in "turbatele" benzinare. Urmatorul motor pe care il voi cumpara cu siguranta va folosi tehnologia asta.
                  Spune-le asta şi celor de la VAG cu motorizări de 1,2 TSI !

                  Comment


                  • Alea au fost boli ale copilariei.
                    Si oricum, concernul VAG este deja de destula vreme un contra-exemplu de fiabilitate, deci nu ne putem mira de asta.
                    Francezii, in schimb, au facut mereu motoare cel putin decente, mai ales pe benzina.

                    Comment


                    • O sa aflu in curand mai multe detalii despre turbina .
                      Am pe cineva care furnizeaza aceste turbine pentru dacia.
                      Nu a apucat sa imi spuna decat ca are nustiu ce reglaj eletronic.
                      Era pe fuga.
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by mariusnicolae View Post
                        1.Alea au fost boli ale copilariei.

                        2.Francezii, in schimb, au facut mereu motoare cel putin decente, mai ales pe benzina.
                        1. Au probleme şi acum, chiar îşi pun problema să reproiecteze motorul de la zero !

                        2. De acord, dar este prima dată şi pentru francezi când vor comercializa motoare turbo pe benzină în volume de vânzări foarte mari !

                        Comment


                        • Mda, ce sa spun.....
                          In ce priveste VAG-urile eu imi mentin parerea. Consider ca in goana lor dupa volume mari de vanzari (e stiut ca au ambitia sa detroneze Toyota si GM pe plan mondial) au omis sa puna accent pe partea de calitate/fiabilitate. De asta se pare ca tot mai multe modele din concern pica in topurile fiabilitatii an de an.
                          In ce priveste fiabilitatea motoarelor TCE nu ne ramane deocamdata decat sa dam cu presupusul. Totusi avand in vedere numarul redus de turbine picate pe motoarele DCI comparativ cu TDI-urile, tind totusi sa cred ca poate si turbinele de benzinare vor ramane "cuminti".
                          Noua, oricum, in calitate de potentiali clienti ai modelelor TCE nu ne ramane decat sa speram ca va fi bine

                          Comment


                          • Şi eu îmi doresc să fie bine cu TCe-urile, dar un semn de întrebare îmi ridică tocmai varianta cea mai aşteptată, adică 1,2 TCe de 115 Cp, motor care se tot lasă aşteptat şi care nu echipează nici măcar noul Renault Clio 4 !

                            Comment


                            • Originally posted by Ampt View Post
                              1. Au probleme şi acum, chiar îşi pun problema să reproiecteze motorul de la zero !
                              Motoarele 1,2 si 1,4 TSI de la VAG au fost reproiectate dar nu chiar de la zero, acum folosesc distributie pe curea in baie de ulei si se monteaza incepand cu Golf 7.

                              Comment


                              • @Cromatic : La câte probleme le-a creat întinzătorul de lanţ, nici nu este de mirare că au revenit la curea !

                                On Topic : Are cineva situaţia vânzărilor Dacia pe luna Ianuarie în România ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google