Motorul de 0.9 tce nu prea m-a dat pe spate sincer si daca tot nu se merita sa-l cumpar(nu vad mare economie de carburant 1l/100km) o sa-l iau pe cel de 1.2 care mai mult ca sigur ca are sanse mai mari sa fie si mai fiabil.Nu ma deranjeaza daca o sa fie mai lesinata masina,cu diesel-ul sunt patit(mi-au picat injectoarele si pompa de motorina),vreau un motor care sa nu fie asa sensibil.
Pro Sau Contra Logan II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Esti patit cu vechiul dCI. Cate motoare dCI 110CP de pe Duster ai vazut picate pana acum? Motoarele diesel care se monteaza pe Logan2 folosesc exact aceeasi tehnologie(inj. sunt piezoelectrice).
Eu zic sa nu te grabesti, mai asteapta cateva luni daca vrei benzinar.
Comment
-
De pe un alt forum, posesor de Volkswagen Polo 2012, 1,2 TSI cu DSG !
"A trecut ceva vreme de cand n-am mai scris nimic pe-aici...
Intre timp, s-au intamplat urmatoarele:
- avem 31.500 km.;
- s-au schimbat pe garantie lantul de distributie (a carait de vreo 2 sau 3 ori in Iulie sau August, asa ca am fost la Schwaba in Augsburg sa-l verifice si mi l-au schimbat pe garantie). 3 sau 4 zile, cat am avut masina la ei, mi-au dat la schimb un VW up!;
- prin Decembrie, cu putin inainte sa vin acasa de sarbatori, mi s-a aprins EPC in bord intr-o dimineata cand mergeam la servici. Am dus-o la service la Linder & Gerstmayer in Donauworth s-o verifice--si cu ocazia asta, sa-i faca si revizia de 30.000 km.--si mi-au spus ca mi-au schimbat turbina, ca alea de generatie veche dadeau uneori erori. Revizia a costat 150 Euro cu tot cu ulei, urmatoarea e programata la 60.000 km.
- in afara de astea doua "probleme", masina merge OK, n-am de ce sa ma plang. Consumul e undeva pe la 6,8%, calculat de la plin la plin. Asa am alimentat si calculat de cand am luat-o, si asa intentionez sa continui sa-l masor, pana cand o sa dau masina.
- probabil ca lucrul asta o sa se intample fie anul asta mai pe la sfarsit, fie cel mai probabil, anul viitor; n-o dau fiindca am ceva sa-i reprosez, ci fiindca as avea nevoie de ceva cu spatiu de depozitare mai mare, respectiv un combi."
Pe cât posibil, îmi doresc ca la motoarele TCe să nu apară astfel de situaţii !
Comment
-
Originally posted by Ampt View PostŞi eu îmi doresc să fie bine cu TCe-urile, dar un semn de întrebare îmi ridică tocmai varianta cea mai aşteptată, adică 1,2 TCe de 115 Cp, motor care se tot lasă aşteptat şi care nu echipează nici măcar noul Renault Clio 4 !
Initial am fost pornit pe un Lodgy 1,2 tce dar mi-au spus ca sunt disponibile din saptamana 13.
Nu am mai avut rabdare sa astep(sunt anti diesel)sigpic
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostEchipeaza Lodgy si Dokkeru.
Initial am fost pornit pe un Lodgy 1,2 tce dar mi-au spus ca sunt disponibile din saptamana 13.
Nu am mai avut rabdare sa astep(sunt anti diesel)
Lăsând la o parte Marketing-ul, ţie ce îţi spune asta ?
Comment
-
Daca motorul de 1,2 tce va fi pus vreo data pe Logan va bate multe masini la poponet.
190 nm cuplu maxim la 2000 rot/min
Nu mai vorbin de ce 115cp
Originally posted by Ampt View Post...Adică la aproape 1 an de zile de la lansarea modelului Lodgy, deşi în pliantul maşinii apărea disponibil încă din prima zi !
Lăsând la o parte Marketing-ul, ţie ce îţi spune asta ?
Cand am cerut oferta de pret pentru Lodgy benzina mi sa spus ca nu e diponibila in 2012.
O sa ma duc in saptamana 13 sa vad daca au sosit mult asteptatele motoare.sigpic
Comment
-
Simplu, pentru că 0,9 TCe există şi te-ai convins cel mai bine de asta, pe când 1,2 TCe este în continuare doar pe hârtie !
Ca să închidem subiectul 1,2 TCe sunt doar un pic nedumerit de faptul că ar fi pentru prima oară când Renault-ul ar pune în premieră un motor de ultimă generaţie pe o Dacie şi nu pe o maşină de-a lor, cu romb !
Oare chiar atât de mult să ţină la noi ?
Comment
Comment