Pro Sau Contra Logan II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mai putin la hyundai, unde gasesti masini nu ieftine, dar nici scumpe, la preturi bune

    Comment


    • D-fens, foarte bn punctat, pe nu stiu ce emisiune pe la tv aratau noul ford fiesta facand misto de ei ziceau ceva de genul : Suntem in 2013 iar ford inca vinde masini de 60 cp : )),
      era ceva de 1.2 parca oricum nu cred ca mai face cineva la ora actuala masini cu 60 cp
      Last edited by Allyn_y; 26 April 2013, 17:45.

      Comment


      • Originally posted by vic24 View Post
        mai putin la hyundai, unde gasesti masini nu ieftine, dar nici scumpe, la preturi bune
        Si Hyundai e cam ca Dacia. Doar ca avem noi un blocaj neuronal cand pronuntam Dacia
        Eu am luat un Hyundai vechi de 16 ani si e masina ok.

        Comment


        • Pai te cam contrazici...vreau sa vad si eu un Logan sau Solenza la 16 ani!

          Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

          Comment


          • E mult loc intre roata si aripa...foarte urat arata din lateral. Zici ca are arcuri de RABA.

            Comment


            • Din Autobild Germania Nr. 24 / 14.06.2013 (www.autobild.de):

              1. Dacia pregateste pentru Duster un facelift, cu mici modificari la partea frontala (in stil Sandero) si introducerea sistemului multimedia TomTom (ecran touch, pret ca. 400€). Preturile nu vor creste, pornirea va fi de la 10.490,- in Germania. Prezentare oficiala: IAA Frankfurt, 12-22 septembrie 2013)

              2. Rezultat surpriza la comparatia a 4 modele: Dacia Sandero TCe 90 (450 puncte) câstiga testul, in fata Peugeot 208 82 VTi (448), Renault Clio TCe 90 (446) si Ford Fiesta 1.0 (444 Puncte). Fiesta a fost tras in jos de motorul puturos la turatii mici (toate masinile au motoare in 3 cilindri, cu 90 CP, 898 cmc la Dacia si Renault - fiind acelasi motor - si 80CP, 998 cm3 / 82CP, 1199 cm3 la Ford/Peugeot). Puterea maxima a motorului Ford se dezvolta abia la 4100 rotatii (105 Nm), fata de Dacia si Renault (135 Nm la 2500 rot/min). De precizat ca motorul pentru Dacia si Renault se produce la Pitesti. Motorul Ford nu este cel produs la Craiova, de 1,0 l si 100 CP, care evident i-ar fi batut la **** pe competitori, dar pretul ar fi sarit in aer.

              Accelerarea este ca atare (in secunde):
              ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
              vehicul # timp necesar pentru a aceelera de la: 0-50 km/h # 0-100 km/h # 0-130 km/h # 80-120 km/h (in viteza a cincea)
              ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
              Dacia .... # 4,1 # 12,1 # 20,3 # 16,0
              Renault # 4,4 # 13,1 # 22,0 # 17,6 (in schimb consumul e mai mic la Renault si motorul e mai silentios, desi repet: e acelasi motor)
              Peugeot # 4,5 # 13,0 # 23,9 # 17,5
              Ford ..... # 5,1 # 15,4 # 27,1 # 23,2

              Consumul mediu de carburant in testul Autobild / km care se pot parcurge cu un plin la acest consum:
              Dacia: 5,8 litri benzina / 860 km
              Ford: 5,8 litri / 720 km
              Peugeot: 5,2 litri / 950 km
              Renault: 5,6 litri / 800 km

              Frânare: Dacia a ajuns bine, pe locul 2 dupa Ford (oprire de la 100km/h rece: Dacia 35,2m, Ford 34,7m, Peugeot 37,6m, Renault 36,6m).

              Preturi vehicule testate, inclusiv aer conditionat:
              Dacia Sandero: 10.680 €
              Peugeot 208*: 15.750 € (clima in serie, nu se poate scoate)
              Renault Clio: 16.300 € (clima in serie, nu se poate scoate)
              Ford Fiesta*: 16.540 €
              * la Ford si Peugeot in pret sunt incluse jenti de 16''
              Pretul este principalul aspect care propulseaza Dacia pe primul loc, precum si faptul ca nu a pierdut la nici o categorie importanta, si deci nu a fost depunctata (precum Peugeot pentru distanta prea mare de frânare sau Ford pentru motorul extrem de lenes)

              Text preluat de pe un alt forum fara legatura cu masinile
              Din toata treaba asta mie mi se pare fabuloasa distanta de franare mult mai mica fata de Logan1.

              Comment


              • logan 1 cu abs avea distanta de franare 42 metri, dar ia in calcul ca atunci se foloseau in special cauciucuri cu care obtineau consum redus (motoarele fiind ceva mai gurmande decat astea noi), deci o rezistenta mica la rulare (implicit franare mai proasta). daca nu ma insel, erau michelin energy. loganurile fara abs veneau cu gume si mai proaste, kormoran.
                cei care puneau pirelli sau altceva mai bun, scoteau cam la fel ca loganul 2.
                Last edited by zeegermans; 29 June 2013, 23:27.
                internal combustionizer

                Comment


                • "Frânare: Dacia a ajuns bine, pe locul 2 dupa Ford (oprire de la 100km/h rece: Dacia 35,2m, Ford 34,7m, Peugeot 37,6m, Renault 36,6m)."

                  100 km/h - 0:
                  BMW 135i - 36m
                  Porsche cayman S - 34.1m
                  Corvette c5- 37.1m
                  Multe altele aici:


                  Bravo Dacia! Bravo Ford!
                  Uite unde erau masinile de curse si noi nu stiam

                  Comment


                  • Originally posted by zeegermans View Post
                    logan 1 cu abs avea distanta de franare 42 metri, dar ia in calcul ca atunci se foloseau in special cauciucuri cu care obtineau consum redus (motoarele fiind ceva mai gurmande decat astea noi), deci o rezistenta mica la rulare (implicit franare mai proasta). daca nu ma insel, erau michelin energy. ...........................
                    cei care puneau pirelli sau altceva mai bun, scoteau cam la fel ca loganul 2.
                    E fabulatie, nu scoti 7 metri din niste anvelope mai performane.
                    Si treaba cu anvelopele alta fabulatie ref la consum.

                    Comment


                    • Astazi am aflat ca michelin energy e o anvelopa slaba....numai lucruri noi si interesante aflu pe aici!

                      Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

                      Comment


                      • Este "low-costul" clasei premium. Acum cat de proasta poate fi o anvelopa premium, nu stiu
                        Totusi, nu vede nimeni ce date de franare s-au oferit? 34.1 ford? 35 m Dacia? wtf?

                        Comment


                        • michelin energy am avut si le-am considerat proaste (scrie michelin pe ele, dar sunt cele mai ieftine de la michelin) acum depinde si la ce se raporteaza fiecare. pentru unii si kormoran erau foarte bune, ca nu se rodeau. e normal ca gumele sa influenteze si franarea si consumul.

                          Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                          For more whatcar.com news visit: http://www.whatcar.com/car-newsCheap rubber might be easy on your wallet, but is it really worth the saving? We tested a sel...
                          Last edited by zeegermans; 30 June 2013, 13:11.
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • Dar de placutele de frana nu zice nimeni? Ca si ala influenteaza franarea
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Originally posted by Cezar View Post
                              "Frânare: Dacia a ajuns bine, pe locul 2 dupa Ford (oprire de la 100km/h rece: Dacia 35,2m, Ford 34,7m, Peugeot 37,6m, Renault 36,6m)."

                              100 km/h - 0:
                              BMW 135i - 36m
                              Porsche cayman S - 34.1m
                              Corvette c5- 37.1m
                              Multe altele aici:


                              Bravo Dacia! Bravo Ford!
                              Uite unde erau masinile de curse si noi nu stiam

                              Cred ca aici a fost cam tot ce era de spus, DACIA se opreste mai repede decat BMW, in test cu siguranta au fost folosite masini stock, nu?

                              Comment


                              • A ajuns careva deja la a 2-a caseta de directie schimbata la Logan2?
                                La Logan 1 este un coleg care a schimbat nu mai putin 4 (PATRU!!) casete de directie in 40k.
                                Se pare ca traditia se respecta si la Logan 2, dar intr-o proportie mai mare ca la Logan 1.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google