Pro Sau Contra Logan II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Arata-mi o poza cu portbagajul tau daca zici la la tine este vopsit tot.
    In alta ordine de idei, de exemplu Chevroletul nici macar nu are portbagajul vopsit in nuanta exterioara a caroseriei, este vopsit cu o vopsea mata, sau fara lac (asta am vazut la Noul Aveo in decembrie, in reprezentanta). Informeaza-te si mai vorbim, dar informeaza-te direct la dealeri, nu pe net. O zi buna. Nu are rost sa continuam.

    Originally posted by ROY View Post
    @ MihaiM, de ce ai pus protectiile pe aripile spate la loganul rosu? Sa dea mai bine in poza? Cati km reali avea cand l-ai vandut ? Ai circulat iarna de iarna cu el ?
    Am circulat zilnic cu masina, protectiile le-am pus de cand am cumparat masina pentru ca mi s-a parut ca da mai bine cu ele (am dat 40 lei pe ele) , iar masina avea 230000km cand am vandut-o, adica pe 15 decembrie 2012.
    Last edited by MihaiiahiM; 20 January 2013, 16:53. Reason: Automerged Doublepost
    sigpic

    Comment


    • Informeaza-te si mai vorbim, dar informeaza-te direct la dealeri, nu pe net. O zi buna. Nu are rost sa continuam
      Asa e, ai facut afirmatii pe care nu le-ai demonstrat. N-are rost sa continuam.

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        Asa e, ai facut afirmatii pe care nu le-ai demonstrat. N-are rost sa continuam.
        Asa pentru cultura ta generala nici noul logan nu are portbagajul vopsit integral.
        In alta ordine de idei, la Costesti, langa Pitesti se faceau elemente de caroserie si din tabla zincata sau din tabla de aluminiu (asa aveam eu pe dacia sport, din tabla de aluminiu), problema mare era ca nu statea vopseaua pe tabla zincata, se exfolia.

        Dar te rog frumos pune o poza cu portbagajul tau vopsit integral. Multumesc!
        sigpic

        Comment


        • Nici Renualt nu are tot portbagajul vopsit in culoarea masini.
          Maine iau parcul auto la puricat si mai caut portbagaje nevopsite.
          sigpic

          Comment


          • O sa fac poza aia.
            Pana atunci, daca cei din Costesti nu sunt furnizori Dacia, puteau face aripile spate si din aur, nu insemna ca Loganul are aripi spate din aur. Dupa cum nici de vreunul cu aripi spate din aluminiu n-am auzit, chiar de la Costesti zici ca se faceaiu si din alea.
            Cand am vorbit de rugina, consider ca am argumente.

            Comment


            • Eu stiu asta, dar e un frate aici care tot sustine o prostie.

              Originally posted by mr.K View Post
              O sa fac poza aia.
              Pana atunci, daca cei din Costesti nu sunt furnizori Dacia, puteau face aripile spate si din aur, nu insemna ca Loganul are aripi spate din aur. Dupa cum nici de vreunul cu aripi spate din aluminiu n-am auzit, chiar de la Costesti zici ca se faceaiu si din alea.
              Cand am vorbit de rugina, consider ca am argumente.
              Citeste tot, te rog. Ai vorbit ceva de o capota de 1310, eu in legatura cu aia am zis. Pune tu poza cu portbagajul vopsit tot si apoi mai vorbim. Care este argumentul cu care ai venit, care este dovada? Eu am pus poze, pune si tu poze, fa ceva in sensul asta.

              Dupa faza cu decolorarea vopselei in portbagaj, sincer cred ca n-ai avut niciodata logan. Una peste alta, pentru cultura generala, vopseaua se decoloreaza de la radiatiile UV, si cum ele ajung in portbagaj foarte usor, e clara treaba.

              ASTEPT POZA CU PORTBAGAJUL VOPSIT TOT !
              Last edited by MihaiiahiM; 20 January 2013, 17:49. Reason: Automerged Doublepost
              sigpic

              Comment


              • Ne intelegem perfect. Ca un chinez cu un japonez.

                Imi dau demisia din functia de interlocutor al tau, am incercat degeaba sa te fac sa pricepi ceva. Tot ce ai inteles e ca eu nu am Logan si ca aripile spate zincate pentru Dacia 1310 ce se produc la Costesti demonstreaza ca si cele de pe Logan sunt zincate.
                Stai pe forumul asta si o sa auzi multe despre Logan. De obicei lumea se plange cand sunt probleme.

                Comment


                • Originally posted by MihaiiahiM View Post
                  ESTE SIGUR ZINCATA ARIPA SPATE LA LOGANURILE DIN IULIE 2006 PANA IN PREZENT. Am nitel peste 32 ani, masina din poza a fost a mea, este din 2006, iar pozele sunt facute in decembrie 2012 cand am vandut-o. Ca si experienta auto pot spune ca am alergat ceva ani la VTM pe dacia sport si pe Golf 2 (asta intre anii 1998-2005) si pot spune ca ma pricep nitel la masini. De profesie sunt pilot acum (pilot de avioane si planoare), plus alte profesii libere.
                  Tu?
                  E cum draq tu la 18 ani alergai in VTM?
                  Baieti v ati incins cam tare lasati-o naibilor mai usor ca in definitiv nu sunt decat niste fiare!
                  Logan 2 merita fata de Logan 1 numai pentru directia care se intareste la viteza si ESP.
                  Cu rugina sunt probleme- dar nu cred ca e o problema generala. Masina lui tata e din 2006 si nu are dram de rugina (decat pe la motor, e o piesa care am vazut ca e ruginita la toate ligheanele)
                  Saab 9-5 Aero

                  Comment


                  • OK

                    Tu ai spus asa: "Are si un vecin de pe la tara o capota portbagaj de Dacia 1310, clar nezincata, care e de cativa ani botita, cu vopseaua sarita, si nu a prins rugina. Asta ce dovedeste?"

                    Eu am raspuns foarte clar: "... la Costesti, langa Pitesti se faceau elemente de caroserie si din tabla zincata sau din tabla de aluminiu (asa aveam eu pe dacia sport, din tabla de aluminiu), problema mare era ca nu statea vopseaua pe tabla zincata, se exfolia."

                    Am folosit trecutul,"se faceau", am vorbit de elemente de caroserie de dacia 1310.

                    ACUM VEZI LEGATURA INTRE CE AI SPUS TU SI CE AM RASPUNS EU?


                    Sa ma anunti cand este gata poza aia.

                    Originally posted by eugenmanea View Post
                    E cum draq tu la 18 ani alergai in VTM?
                    Baieti v ati incins cam tare lasati-o naibilor mai usor ca in definitiv nu sunt decat niste fiare!
                    Logan 2 merita fata de Logan 1 numai pentru directia care se intareste la viteza si ESP.
                    Cu rugina sunt probleme- dar nu cred ca e o problema generala. Masina lui tata e din 2006 si nu are dram de rugina (decat pe la motor, e o piesa care am vazut ca e ruginita la toate ligheanele)
                    Da, la 17 ani am obtinut brevet de pilot de planor si zburam singur cu planoare, iar la 18 ani mi-am luat permis si alergam la VTM. Ce te mira?

                    Aici vezi cum zboara un planor http://www.youtube.com/watch?v=SsnNrYqTW8M
                    Last edited by MihaiiahiM; 20 January 2013, 18:12. Reason: Automerged Doublepost
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by ROY View Post
                      @ Cezar ,de ce e asa trist ca sunt sofer ? Atat timp cat nu bag mana in buzunarul nimanui si nu fac nici un fel de evaziune ma simt absolut ok. Fac ceea ce-mi place cel mai mult in viata asta plus ca ,am vazut multe tari frumoase pe care altii platesc sume considerabile sa le vada.

                      @ stoicanu ,eu zic sa nu mai comentezi gratuit asupra mea,te rog ! Apropo ,stii cu ce categorie se conduce autobuzul cu 3 axe ? A cui clona esti si tu ? Din 2009 ai 22 de posturi si acum esti pe vorba. Umflaturile la aripi se numesc evazari ,sa stii pe viitor...

                      Atat timp cat platesti o suma considerabila (pentru noi romanii) pe o masina,in speta Logan ,ai oarece pretentii minime legate de tabla,tren de rulare ,consumuri de combustibil ,injectoare,etc..
                      Am spus tirist, nu trist Este o viata frumoasa, n-am spus niciodata ca ar fi altfel.

                      Originally posted by Cromatic View Post
                      Aoleooo, "bre" da' n-o mai repeta mereu p-asta cu navigatia - macar de-ar fi asa dar chestia e ca nu ai deloc dreptate. Invata si tu odata ca pretul afisat in configurator pentru optionalele care au corespondent in dotarea standard reprezinta diferenta dintre pretul dotarii standard si pretul real al dotarii optionale, in cazul de fata acelasi lucru e valabil si pentru jantele de aliaj.

                      In rest ce sa zic - numai de bine de Logan 2 pentru segmentul sau, e o evolutie vizibila fata de vechea generatie care se incadreaza pe trendul actual din industria de profil - sunt curios totusi care va fi fiabilitatea noilor motoare introduse in gama disponibila.

                      Si jantele originale nu intra in pretul masinii?
                      Mp3 playerul normal nu intra in pretul masinii?
                      AI posibilitatea sa cumperi laureate fara mp3, sau fara jante?
                      Daca atunci, atunci pretul ar fi altul, insa cum nu este, si produsul vine cu mp3, inlocuirea lui cu navigatie costa 300 euro.

                      Deci, eu ca potential cumparator de logan laureate, trebuie sa scot din buzunar 9800 euro si 10200 euro cu navigatie. Diferenta este de 10200 - 9800, deci 400 euro.

                      La celelalte marci auto nu e tot la fel?
                      Vine in standard cu un cipic pe post de cd-player, iar daca vrei navigatie trebuie sa scoti cam 1000 euro din buzunar, pentru diferenta de schimb.
                      Nu-i asa?


                      @mr.k: ai perfecta dreptate. Pana acum cea mai mare problema a Daciei a fost rugina si motorul diesel. Cu motorasul se pare ca au mai scaldat-o, insa la partea de caroserie vom trai si vom vedea. Tare cred ca o va prinde rugina iar, dar aia este: si cu sula in fund si cu sufletul in Rai, nu se poate.

                      Comment


                      • Tot nu vad legatura cu aripa spate de la Logan, cum ca ar fi zincata.

                        Comment


                        • Eu nu prea cred ca ar fi vreun super tratament. Cel putin istoria cam asta a aratat.
                          Dacia mai are de lucrat la partea de rugina. Cam asta ar fi singurul impediment important.

                          Originally posted by MihaiiahiM View Post
                          mr.K : O fi ieftina, dar la pret sa adaugati inca 1500 de euro revopsirea in scurt timp de la expirarea garantiei pentru tabla.

                          Ei na, ce sa zic! Frate am avut logan din noiembrie 2006 (de nou) si pana in decembrie anul trecut cand am luat-o pe-asta si nu a avut pic de rugina. Rugina intra acolo unde s-a lucrat la masina (adica daca a fost lovita si sudata, chituita, taiata...).
                          Au fost mereu probleme la caroserie, de la pietre si altele.
                          Daca pastrezi masina in vid, da, nu o ia rugina.
                          Insa daca mergi normal si iarna si pe drumuri accidentate si pe drumuri cu pietris, tot o ia rugina.
                          Cam asta e adevarul, n-ai ce-i face.
                          Last edited by Cezar; 20 January 2013, 18:20. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Si nu mai bine iei un laureate standard (adica cu radio=cd) si apoi iti iei navigatie dedicata separat pe care dai maxim 450 euro, iar apoi iti recuperezi ceva din bani vanzand cd-ul cu care a venit masina? Sa nu uitam ca navigatia originala nu are cd.
                            sigpic

                            Comment


                            • Cum prezinta un producator ce vrea se se impuna, tratamentul caroseriei. Minutul 1' 25''.

                              http://www.youtube.com/watch?feature...v=qSd91e5ANNg#!
                              Last edited by mr.K; 20 January 2013, 18:25.

                              Comment


                              • Originally posted by Cezar View Post
                                Eu nu prea cred ca ar fi vreun super tratament. Cel putin istoria cam asta a aratat.
                                Dacia mai are de lucrat la partea de rugina. Cam asta ar fi singurul impediment important.



                                Au fost mereu probleme la caroserie, de la pietre si altele.
                                Daca pastrezi masina in vid, da, nu o ia rugina.
                                Insa daca mergi normal si iarna si pe drumuri accidentate si pe drumuri cu pietris, tot o ia rugina.
                                Cam asta e adevarul, n-ai ce-i face.
                                Am pus poze cu masina mea cu care am mers zilnic din 2006 pana acum o luna, am facut 230000km cu ea. Ti se pare ca arata rau?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google