Motorasul ala de 0,9 ma surprins foarte placut! Din punctul meu de vedere este principalul plus la noua generatie. Trage clar mai bine decat 1.2, 1.4 si 1.6 8v. Spatiul interior si garda la sol, sunt alte doua avantaje, in rest....
Pro Sau Contra Logan II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Din cauza unor mentalitati de genu' geme parcul Tiriac Auto Rulate de masini recuperate ;) Am Logan PH1 din 2005. Cand am trecut la o masina putin mai potenta mi-am dat seama ca am avut costuri de intretinere la Logan, infime si probleme care tind spre 0.
Noi discutam aici pe un forum si nemtii ( ptr ca nu-i duce mintea si nici nu stiu cum e sa mearga cu alte masini mai sofisticate ) ne cumpara Loganurile ( indiferent de motorizare sau varianta) intr-o veselie.sigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
Comment
-
Originally posted by Archangel80 View PostExagerezi din plin. Fordul e chiar o masina scumpa. Arata-mi te rog un Focus 2013 la 12k euro. Jesus....ce va mai place sa vb aiurea.
Cel mai ieftin Focus 2013 cu motor de 1,0 si 100 cp este 17200 euro cu tVA. WTF....unde vezi tu la 12k euro un Focus, respectiv 16k dolari...???????????????
TIPIC romaneste, atitudinea ta. Vb fara sa te informezi, fara sa cunosti.
Cu 17k euro iti iei Skoda Octavia cu motor de 1,8 160 cp. Ii da cu flegma Focusului de 1,0 LOL.
2. Personal, acum mai putin de 2 ani cand am analizat piata auto pentru achizitionarea unei masini noi, am obtinut un discount de ~ 2200Euro la Ford Focus Sport 1.6 EcoBoost 180CP ( pretul de lista era de ~20.000Euro si mie mi-au facut oferta cu 17.800E )
Octavia din semnatura a avut un pret de lista de ~19.500E si am avut discount 700E.
Din cautarile mele de la momentul respectiv, la Ford s-au oferit cele mai mari discounturi, urmat de VW.
Am vrut doar sa zic ca preturile de lista nu sunt batute in cuie, mai ales la Ford.
Asta e ce mi-au ofertat ei mie, atunci.Mazda 2 SkyActiv-G 90
ex: Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI
Comment
-
Originally posted by wolffy View Post1. Sunt utilizatori pe ClubFord (am avut Ford ~ 3 an isi sunt membru acolo) ce au prins anumite reduceri pentru motorul 1.6 TI-VCT de 105CP pe Focus3 de pana la 4500Euro, ajungand la un pret final de ~13.500Euro
2. Personal, acum mai putin de 2 ani cand am analizat piata auto pentru achizitionarea unei masini noi, am obtinut un discount de ~ 2200Euro la Ford Focus Sport 1.6 EcoBoost 180CP ( pretul de lista era de ~20.000Euro si mie mi-au facut oferta cu 17.800E )
Octavia din semnatura a avut un pret de lista de ~19.500E si am avut discount 700E.
Din cautarile mele de la momentul respectiv, la Ford s-au oferit cele mai mari discounturi, urmat de VW.
Am vrut doar sa zic ca preturile de lista nu sunt batute in cuie, mai ales la Ford.
Asta e ce mi-au ofertat ei mie, atunci.
Nu ti se pare ca esti furat? Ce discounturi sunt astea de mii de ieuro? daca nu erai tare in gura, dadeai banii intregi si ei radeau de tine ca ai muscat momeala?
ps. discounturile mai puteau fi si ca a fost masina de test drive, scapata de pe platforma sau inundata...deci, nu trebuie sa te bucuri neaparat de miile de ieuro pe care i-ai economisit in prima faza, ptr ca e posibil sa ii pierzi ulterior ;)sigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
Comment
-
Un Chrysler C300 diesel, cumparat din State, nou la zero km, ajungea cu tot cu transport, taxe si inamtriculare, cu cel putin 7000 euro mai ieftin decat cumparat din Bucuresti.
Ca fapt divers, ca oricum thread-ul asta e facut varza, la Dodge-ul adus in discutie, exista motorizari de 1.4 Turbo si 2.0 ambele cu putere de 160 de cai si motor de 2.4, cu putere de 184 de cai. La motoarele astea, taxele nu sunt asa mari. Probabil ca ajungi la pretul unei Octavia dotate.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Pai si noi traim in tara spalatoare de creier sau in Congo-Romania? Daca traiam acolo sigur nu imi luam logan cum de altfel daca stateam in japonia nu imi luam Dodge cu motor de autobuz si performante de carucior de butelii si consum cat un camion.
Pt 1.4T ala este un pret de pornire la care care nu are rost sa mai discutam.sigpic
Comment
-
Originally posted by wolffy View Post1. Sunt utilizatori pe clubford (am avut ford ~ 3 an isi sunt membru acolo) ce au prins anumite reduceri pentru motorul 1.6 ti-vct de 105cp pe focus3 de pana la 4500euro, ajungand la un pret final de ~13.500euro
2. Personal, acum mai putin de 2 ani cand am analizat piata auto pentru achizitionarea unei masini noi, am obtinut un discount de ~ 2200euro la ford focus sport 1.6 ecoboost 180cp ( pretul de lista era de ~20.000euro si mie mi-au facut oferta cu 17.800e )
octavia din semnatura a avut un pret de lista de ~19.500e si am avut discount 700e.
Din cautarile mele de la momentul respectiv, la ford s-au oferit cele mai mari discounturi, urmat de vw.
Am vrut doar sa zic ca preturile de lista nu sunt batute in cuie, mai ales la ford.
Asta e ce mi-au ofertat ei mie, atunci.sigpic
Comment
-
@Jokere Vor sa spuna ca intr-o tara cu apa calda si salarii de x-ori mai mari ca aici exista masini la pret de Logan.
Am rude in Germania, mi-au spus ca un mare procent dintre cei ce cumpara Dacia sunt someri, pensionari sau emigranti.
Exista motorul de 1.0 pe Focus. Il vor pune si pe noul Mondeo....
Comment
-
Originally posted by Thejock3r View PostNu ti se pare ca esti furat? Ce discounturi sunt astea de mii de ieuro? daca nu erai tare in gura, dadeai banii intregi si ei radeau de tine ca ai muscat momeala?
ps. discounturile mai puteau fi si ca a fost masina de test drive, scapata de pe platforma sau inundata...deci, nu trebuie sa te bucuri neaparat de miile de ieuro pe care i-ai economisit in prima faza, ptr ca e posibil sa ii pierzi ulterior ;)
Nu este cazul din 2 motive:
1. abia se lansase
2. era o masina pe comanda si nu livrata din stoc (personalizata de mine)
Aveam termen de livrare de ~3 luni de zile.
Pai la multe marci se negociaza si nu, nu sunt tare in gura, ba chiar nici nu prea ma pricep la negocieri.Last edited by wolffy; 21 January 2013, 13:43.Mazda 2 SkyActiv-G 90
ex: Skoda Octavia 2 FL 1.8 TSI
Comment
Comment