Pro Sau Contra Logan II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Adica?

    Nu are voie omul sa aiba niste pretentii? Eu nici 1,2 Tce nu voi lua Logan. Pt ca vreau altceva.

    Comment


    • Raspunsul : "Atat putem" este la intrebarea " Insa ce nu inteleg eu de ce trebuie sa ne gandim atat la 0,9 cat si la 1,6 16v ca la masini de curse."

      Poti sa ai pretentii de la o savarina sa aiba gust de carne?
      Nu stiu, intreb si eu.

      PS: sa aiba pretentii cand pune cascavalul la inaintare. Pana atunci, daca vrei ieftineala, iei ieftineala. Nu exista f ieftin si f bun. Exista ieftin si aproape bun.
      Last edited by Cezar; 22 January 2013, 14:11.

      Comment


      • Originally posted by Ivan Marian View Post
        Eu stiu,,tu ce zici? Daca tu vezi altceva poti argumenta mai clar.Ii mai las si pe altii sa se pronunte vis-a-vis de acel videoclip.


        Fata de 1.6 16v euro 4,,adica al meu. Pt mine dotarile noului logan sunt foarte ok,,navigatie,,usb,,blustut,,etc,,dar motorizarea pe mine unul NU MA CONVINGE.
        Cred ca imi pot exprima opinia aici,,fara sa sarim unul la capul celuilat.
        Corect, in comparatie cu 1.6 16 v, iti dau dreptate. Dar spune-ne si ceva comparatie la consum.
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by Ivan Marian View Post
          fac pariu ca abia mai ajunge si la 130 la ora.
          Cum zice si Cezar, ai grija ca pierzi, si urat de tot. Cu 5 in masina la drive-test am ajuns in 130 lejer, iar maximul a fost de 140, ca a trebuit sa intorc.

          Comment


          • Cezar,,am fost in targhetul lor,,,acum la ora actuala nu mai pot fi.Pe viitor poate.

            Comment


            • masina fiind in rodaj nu trage la puterea maxima garantat.
              Ivan ala e consumul instant si e normal sa fie asa de mare avand in vedere ca era in wot.

              Comment


              • Pai da, ai fost. Ai vrut masina de peste 100 ponei, ai luat.
                Acum s-au reorientat. Deci, nu ramane de facut decat sa te reorientezi si tu ca pute piata de masini.

                Asa fac si eu: daca imi place una o iau, daca nu, o bag in ma-sa. Nu ma apuc sa-l cert pe ala ca de ce nu mi-a dat produs mai bun pe suma respectiva, cand stiu clar ca nu se poate.
                Si sa nu ma iei ca e prea scumpa, ca e adaosul prea mare, pt ca n-avem niciunul de unde sa stim cum se invart treburile intr-un astfel de conglomerat.
                Insa, daca intrebarea se iveste, extrapoland: "Tu ai munci la fel, dar pe mai putini bani?" Asa, ca eu consider ca tu ai avea adaos prea mare la lucrare

                Comment


                • Melcule,,las-o naibii de treaba,,Razvy mai sus te contrazice,,la el masina de drive test in RODAJ si aia cu 5 persoane in ea ajunge lejer la 130.
                  In acel videoclip ce mai este? Atunci este soferul de vina ca nu a stiut sa o calce.

                  Ps,,Cezar
                  Pai da, ai fost. Ai vrut masina de peste 100 ponei, ai luat.
                  Acum s-au reorientat. Deci, nu ramane de facut decat sa te reorientezi si tu ca pute piata de masini
                  Pai si ce am zis eu rau mai sus? Ca nu mai sunt in targhetul lor. Automat o sa iau alta masina cu alta motorizare sa ma satisfaca. Am zis eu ceva de bani,,nu cred.
                  Last edited by Ivan Marian; 22 January 2013, 14:18.

                  Comment


                  • Originally posted by 827sam View Post
                    Si cel de 105 cai e mai miez fata de 0.9 si 90 de cai ?

                    Eu nu inteleg un lucru, la modul serios, masina mea este 1.6 16v 101 cai...si urca liniar pana la 170-180 fara greata. E mai grea, are doar 11 cai in plus si totusi urca mai bine. Ca plus eu vad doar alta aerodinamica si faptul ca are 40-50 de mii de km, deci motorul lasat plus alte suspensii. Cred ca masina colegului urca greu dupa 140 si din cauza faptului ca este motorul nou, "nelasat"! Atat de mult sa conteze asta?
                    Last edited by PCH; 22 January 2013, 14:22.

                    Comment


                    • Dece nu luti in considerare si rapoartele cutie de viteze.
                      Treapta 2 3000rot 40km
                      Treapta 3 3000rot 70km
                      Treapta 4 3000rot 90km
                      Treapta 5 2500rot 100km
                      Treapta 5 3000rot 120km
                      As vrea sa vad cum se descurca si 1,6 cu aceasi cutie.

                      Nu e nimeni din Bucuresti cu un 16v sa facem un test?

                      Originally posted by PCH View Post
                      Eu nu inteleg un lucru, la modul serios, masina mea este 1.6 16v 101 cai...si urca liniar pana la 170-180 fara greata. E mai grea, are doar 11 cai in plus si totusi urca mai bine. Ca plus eu vad doar alta aerodinamica si faptul ca are 40-50 de mii de km, deci motorul lasat plus alte suspensii. Cred ca masina colegului urca greu dupa 140 si din cauza faptului ca este motorul nou, "nelasat"! Atat de mult sa conteze asta?
                      Connteaza foarte mult un motor lasat mai ales la viteze mari in ulti,a treapta de viteza.
                      Last edited by stoicanu; 22 January 2013, 14:27. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic

                      Comment


                      • Mie nu mi se pare ca e lenta acceleratia la 0.9 TCE.
                        Se vede din videoclip ca soferul nu bruscheaza masina, aceasta fiind in rodaj.
                        Sunt convins ca, dupa rodaj, cineva care ar schimba vitezele foarte rapid, ar cupla un pic mai agresiv ambreiajul, si ar mentine o treapta inainte de schimbare, pana cat mai aproape de turatia de limitare, va scoate un timp destul de bun de la 0 la 100 km/h.
                        Avand in vedere ca Dacia nu comunica acest timp oficial 0-100, nu putem decat sa ne dam cu parerea. Eu zic ca ar fi undeva intre 11 si 12 secunde.
                        Fiind motor turbo, conteaza destul de mult si benzina folosita. Deci daca s-ar face incercarea cu o benzina cu cifra octanica cat mai mare, cred ca acest lucru ar influenta in bine rezultatul.

                        Comment


                        • Originally posted by PCH View Post
                          Eu nu inteleg un lucru, la modul serios, masina mea este 1.6 16v 101 cai...si urca liniar pana la 170-180 fara greata. E mai grea, are doar 11 cai in plus si totusi urca mai bine. Ca plus eu vad doar alta aerodinamica si faptul ca are 40-50 de mii de km, deci motorul lasat plus alte suspensii. Cred ca masina colegului urca greu dupa 140 si din cauza faptului ca este motorul nou, "nelasat"! Atat de mult sa conteze asta?

                          Eu cred ca da, conteaza destul de mult daca motorul e lasat sau nu. Si a mea urca liniar pana la 170-180, viteza la care am 6500 ture in treapta 4, cand dau a5a cade in cap.
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • Stoicanu,,pe mine m-a interesat ce am vazut in acel videoclip..Presupun ca este loganul tau. In rest nu ma intereseaza cutiile,rapoartele,,etc,,,ma intereseaza ce poate acel motor.
                            Am vazut ca de la 130 la 150 se misca teribil de greu.
                            Cu prima ocazie ma duc si eu pe cheiul Dambovitei ca tine sa filmez ce poate un 1.6 16 v si mai ales de la 130 la 150.

                            Am zis si o repet,,,motorul asta din ce am vazut este bun numai pt oras si mers linistit in afara. Ce naibii am zis rau in asta?

                            Comment


                            • Inca odata, eu am fost placut impresionat de motorul asta la test. Dar in limita mersului prin oras. Tragea foarte bine, comparativ cu 1.4.

                              Comment


                              • "motorul asta din ce am vazut este bun numai pt oras si mers linistit in afara. Ce naibii am zis rau in asta "


                                Ai zis rau Ivane, daca atat poate 0.9 atunci 1.2 nu mai este bun decat sa dai drumul la AC si sa ramai pe loc ?

                                PCH : si mie mi-a placut, sub 2500 de ture nu zicea nimic, apoi avea viata in el.
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google