Originally posted by Cezar
View Post
Pro Sau Contra Logan II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Octavian View PostSi treaba cu anvelopele alta fabulatie ref la consum.
The rolling test of Nokian Tyres rolling resistance event compared an eco-oriented summer tyre that represents a good current level with the Nokian Hakkapeli...
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
diferente exista.internal combustionizer
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostA ajuns careva deja la a 2-a caseta de directie schimbata la Logan2?
La Logan 1 este un coleg care a schimbat nu mai putin 4 (PATRU!!) casete de directie in 40k.
Se pare ca traditia se respecta si la Logan 2, dar intr-o proportie mai mare ca la Logan 1.
Au gresit aia ceva cand l-au produs.......
Fara sa stau pe ganduri,as fi cumparat logan II numai din umbra fiabilitatii primului.Insa am avut nevoie de o masina mai mare si am ales dokker.
Comparatia ca X a schimbat nu stiu ce reper de Y ori nu este plauzibila.Tata a avut 40 de soferi in subordine la garaj.Unii duceau autobuzul la casat in starea originala,altele aveau 2-3 reparatii capitale.
Masina tine in functie de manivela ce ii da peste ochi.
Cine stie sa aprecieze o masina noua,usor si ieftin de intretinut,care poate produce in 200-300.000 km de 10 ori valoarea ei,va cumpara negresit o astfel de masina.Cine cumpara masina doar sa vada vecinul ce scula tare si-a luat(in esenta un deseu SH plina de basinile europenilor) sa-si stapaneasca investitia sanatos !
Oricum este greu sa ne educam.Multi prieteni de ai mei imi zeceau prin 2009:
"Ba ce dracu ti-ai luat Logan ?Ai trecut de la ford la logan ?Trebuia sa-ti iei marca X SH, la banii astia,ca sunt cele mai bune,uite ca a mea".Acum dupa 4 ani de bilant ,ei umbla dupa toale si chiloti de "firma" SH pentru ca sunt invatati la SH ,iar datorita intretinerii la rabla nu mai prea au bani de magazin.Au dat 3000 euro pe rabla au bagat 7000 euro in intretinere.Afacere !
Pentru o masina low cost ,dacia franeaza foarte bine.Nu este masina de curse.Last edited by Rac; 6 July 2013, 09:11.
Comment
-
Cum dracu' o fi mers loganul meu din 2009 ,300.000 km si nu am schimbat mai nimic la partea mecanica ?
Si al meu are 98k fara probleme.
Eu am tras paiul scurt la rugina.
La Logan 2 troncane casetele de directei intr-o veselie, unii deja le-au schimbat, altii le vor schimba.
Nu doresc si Logan 2, e doar o masina cu reclama agresiva care iti inoculeaza ideea ca ai cumpara o masina aproape gratis.
Masina tine in functie de manivela ce ii da peste ochi.
Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
Si inca nu s-a rezolvat, acum scartaie volanul in viraje.
Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
Sper ca radoo_21 sau alti useri in situatii asemanatoare nu se supare pe mine, nu rad de problemele lui, ci de situatia hilara in care esti pus cand detii o masina ce nu are decat 40k la bord.
Caseta de Logan 2 picata in primii 10k.
Mai sunt destule probleme pe aici.
Concluzia: Logan II-o masina nascuta cu probleme.
Comment
-
Originally posted by zeegermans View Postsper sa te convinga link-urile astea:
....................
diferente exista.
Sunt peste multe alte anvelope de aceeasi clasa.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostNu ai tras paiul scurt.
Si al meu are 98k fara probleme.
Eu am tras paiul scurt la rugina.
La Logan 2 troncane casetele de directei intr-o veselie, unii deja le-au schimbat, altii le vor schimba.
Nu doresc si Logan 2, e doar o masina cu reclama agresiva care iti inoculeaza ideea ca ai cumpara o masina aproape gratis.
Da, da. Nu spun ca nu ai intr-un procent dreptate. Dar tine si de material. Cand ai 4 casete in 40k, ce concluzie tragi?
Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
Si inca nu s-a rezolvat, acum scartaie volanul in viraje.
Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
Sper ca radoo_21 sau alti useri in situatii asemanatoare nu se supare pe mine, nu rad de problemele lui, ci de situatia hilara in care esti pus cand detii o masina ce nu are decat 40k la bord.
Caseta de Logan 2 picata in primii 10k.
Mai sunt destule probleme pe aici.
Concluzia: Logan II-o masina nascuta cu probleme.
Rugina....chestie relativa ! In manualaul de intretinere se recomanda a se reface protectia anticoroziva la fiecare 60.000 km rulati.Cati au injectat ceara din nou la acei numar de kilometrii ?
Oare s-a gandit proprietarul de logan II ca dupa 4 casete schimbate problema poate fi in alta parte ?Daca pui urechea la vorbele mecanicilor din reprezentante ,nu mai tii masina !
Nu stiu ce material deosebit sa fie la o caseta de directie.
Este probabil sa scoata 36 m,dar franarea sa fie facuta de un sofer experimentat.Oricum gama dacia franeaza bine !
Comment
-
Eu dece nu am problema cu caseta de direct?
Am 29000 km si inca nu am schimbat niciuna si nici nu spune ca ar trebui schimbata.
Sa nu generalizam treaba cu caseta.
Nu peste mult tim am sa fac revizia de 40000km si va garantez ca nici atunci nu voi schimba nimic la ea.
Pana acum masina a mers impecabil din toate punctele de vedere.sigpic
Comment
-
Incercati pe o piatra cubica cu rotile virate spre stanga si vreo 40-50km/h sa vedeti ce fel se aude fier pe fier in volan. Aia e caseta, nu zgomot tehnologic. Sunt sigur 100% ca multi nici nu stiu ca au prbl asta. Sau altfel, luati o curba de cca 60 grade de drum deneivelat peticit, cu o viteza maricica si tineti dreapta/stanga de volan, in functie de curba, sanatos sa vedeti ce fel face fierul pe fier. Tinand de volan se creeaza acea patinare a rotilor fata de asfalt, zgaltaind astfel caseta stanga dreapta. Zici ca-ti clantane dintii. Cumnatul meu are un PH2 motor 1,2 si cica el nu are nicio prbl. L-am luat in masina si cand a auzit zgometele el a crezut ca vin de la piesele de directie, arcuri poate, nicidecum de la caseta. Multi cred ca zgomotele din habitaclu trebuie sa existe la o masina noua. Ei uite ca nu. La mine in afara de caseta fier pe fier, alte zgomote metalice nu am. Si sunt la a doua caseta. Problema casetelor a ramas. Sunt aceleasi ca la Logan 1. Cine are impresia ca Logan 2 e o alta masina, greseste. Eu ma gandesc serios sa o dau. Schimb a treia caseta pe garantie, si o dau. Exista multe alte alternative. Am vazut ce exista pe piata sh si chiar cea noua. Loganul 2 iese mult din ecuatie.Last edited by Archangel80; 6 July 2013, 19:39.
Comment
-
-
Nu cred ca este cazul sa luam lectii de condus.
Cei 30,000 km nu i-am facut prin aer, daca as fi avut zgomote la caseta as fi stiut.
Acum mai este o problema nu prea mai este piatra cubica in Buc sa fac testul iar cu drumul denivelat cred ca ar trebuii sa ma duc pe macadam undeva.sigpic
Comment
-
Originally posted by Octavian View PostNu am spus ca nu sunt diferente, dar daca tu crezi ca Michelinurile scot intr-o masura considerabila economie la consum in detrimentul performantelor te inseli.
Originally posted by zeegermans View Post... atunci se foloseau in special cauciucuri cu care obtineau consum redus (motoarele fiind ceva mai gurmande decat astea noi)
era doar ideea ca nu erau printre cele mai aderente gume (cum prefer eu, chiar daca se rod mai repede si e influentat si consumul in sensul ca e f. putin crescut)
totusi, care-i distanta de franare oficiala? 40.6 sau 36? vreun link, ceva?internal combustionizer
Comment
-
Originally posted by Archangel80 View PostIncercati pe o piatra cubica cu rotile virate spre stanga si vreo 40-50km/h sa vedeti ce fel se aude fier pe fier in volan. Aia e caseta, nu zgomot tehnologic. Sunt sigur 100% ca multi nici nu stiu ca au prbl asta. Sau altfel, luati o curba de cca 60 grade de drum deneivelat peticit, cu o viteza maricica si tineti dreapta/stanga de volan, in functie de curba, sanatos sa vedeti ce fel face fierul pe fier. ........................
In aproape 120000 km nu am observat, nici nu am facut teste d-astea.
Comment
Comment