Pro Sau Contra Logan II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In ROmania e posibil fara sa te "chinui" prea mult. Stiu vreo doua cazuri cu piatra cubica pe carosabil, a trecut cu baia peste ea si a fost de ajuns. Si daca ai scut metalic, intr-o situatie de genul, tot spargi baia.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Originally posted by Archangel80 View Post
      Nici nu vreau sa ma gandesc ce fel de sofer e ala care sparge baia de ulei la un Logan. WTFuck.
      Iti spun eu cum a spart-o:
      Seara pe european,drum in lucru, o movila de ciment(canal) neraschetat luata intre roti,cand din fata venea alta masina si nu a observat la timp.
      Norocul meu ca a oprit, m-a sunat si am mers noaptea si am luat masina,Altfel prajea motorul cand se aprindea becul .
      Deci scut metalic = 0

      Comment


      • Asa este. In Romania totul e posibil. Retrag afirmatia de mai sus.

        Comment


        • Scut metalic>scut de plastic>fara scut

          Adica e mai mult... ca nu te scapa de orice... dar conteaza . M-am oprit suspendat pe scut pe un drum forestier cu loganul. Cu masini cu scut de plastic il spargeam garantat si baia nu se stie daca scapa...

          Ontopic: din pacate scutul de plastic la logan 2 e un minus, dar asta e, legile trebuie respectate.
          Last edited by Costi-bc; 9 July 2013, 22:29.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • Cred ca scutul mai are si alt rol, acela de a proteja baia , motorul si cutia de apa , noroiul si zapada de pe carosabil.
            Ultima masina care era un Symbol l-am vandut cu scutul neatins la 150 000 km si garda era destul de joasa.
            Mai depinde si de sofer.
            sigpic

            Comment


            • Scutul de plastic apara de apa, pe cat posibil, componente gen alternator.
              Poate la unele masini alternatorul e pozitionat in asa fel incat nu e nevoie de scut, pentru a-l proteja de apa ridicata de pe sosea.

              Comment


              • Treaba de noroc si de atentie, in 118000 km nu am reusit sa lovesc baia de ulei decat cand am lovit-o toata (accident).

                Garda la sol chiar e ok la Logan la capitolu baie de ulei.

                E 350 lei un scut nou, multi bani pt o tabla ambutisata.

                Cred ca imi bag scutu la vanzare, si asa vreau sa fie mai usoara masina.

                Comment


                • Eu ma gandeam si la socuri termice nu numai mecanice.
                  sigpic

                  Comment


                  • Nu se produc socuri termice, ce ai la baie sunt 80-100 grC, nu se produce nici o deformare/calire/decalire/etc etc la temp asta.

                    Comment


                    • E vorba de dilatare si contractare mai ales ca 0,9 este aluminiu de sus pana jos , capac tacheti , bloc motor, baie ulei si capac distributie care sunt etansate prin silicon.
                      Banuies ca in timp ar afecta etansarile acestuia.
                      sigpic

                      Comment


                      • Da, cine cunoaste cate ceva de Al si se sperie de deformatiile usoare la socurile de temp.
                        Ia in calcul ca nu e primul motor facut cu bloc motor de Al (desi si la asta cred ca e de fonta).

                        Nu sunt facute ca si caloriferele, componentele au multe ramforsari si elemente de rezistenta in constructie care sa tina sub control deformatiile la socuri de temperatura si nu numai la socuri, la un -20 grC sau + 40 grC Al are cu totul alta dilatatie fata de aliajele de fier, dar este facut in asa fel incat sa nu te doara capu pe tine sau pe mine ca s-ar deforma.

                        Comment


                        • Eu vorbeam in timp de inbinari si de utilitatea scutului de plastic nu ca se stramba motorul.
                          Nu mai conteaza.
                          Si daca spun ca este facut din Al si tu nu crezi asta e.
                          sigpic

                          Comment


                          • Ba te cred pt ca nu l-am studiat (in trecut aveam o discutie cu un alt coleg pe froum cu blocu de mpi).

                            Nu inteleg la ce te referi la imbinari, la suduri, lipituri sau?

                            Daca la altele straineze nu au avut de suferit, nu ar avea ce sa sufere la Logan la capitolu asta.

                            Comment



                            • Daca nu am postat bine, imi cer scuze moderatorilor.

                              Comment


                              • In primul rand masina aia nu costa 9800 eur.
                                In al doile rand nu cred ca are aceeasi cutie cu trepte mai scurte, este cam invers.
                                Daca vor le spun eu ce face R si 0 de pe volan si functia ECO care nu are nici o treaba cu aerul conditionat.
                                Consum 6 oras este un pic exagerat.
                                Daca spuneau un 6.7 eram deacord cu ei.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google