In ROmania e posibil fara sa te "chinui" prea mult. Stiu vreo doua cazuri cu piatra cubica pe carosabil, a trecut cu baia peste ea si a fost de ajuns. Si daca ai scut metalic, intr-o situatie de genul, tot spargi baia.
Pro Sau Contra Logan II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Archangel80 View PostNici nu vreau sa ma gandesc ce fel de sofer e ala care sparge baia de ulei la un Logan. WTFuck.
Seara pe european,drum in lucru, o movila de ciment(canal) neraschetat luata intre roti,cand din fata venea alta masina si nu a observat la timp.
Norocul meu ca a oprit, m-a sunat si am mers noaptea si am luat masina,Altfel prajea motorul cand se aprindea becul .
Deci scut metalic = 0
Comment
-
Scut metalic>scut de plastic>fara scut
Adica e mai mult... ca nu te scapa de orice... dar conteaza . M-am oprit suspendat pe scut pe un drum forestier cu loganul. Cu masini cu scut de plastic il spargeam garantat si baia nu se stie daca scapa...
Ontopic: din pacate scutul de plastic la logan 2 e un minus, dar asta e, legile trebuie respectate.Last edited by Costi-bc; 9 July 2013, 22:29.o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Cred ca scutul mai are si alt rol, acela de a proteja baia , motorul si cutia de apa , noroiul si zapada de pe carosabil.
Ultima masina care era un Symbol l-am vandut cu scutul neatins la 150 000 km si garda era destul de joasa.
Mai depinde si de sofer.sigpic
Comment
-
Treaba de noroc si de atentie, in 118000 km nu am reusit sa lovesc baia de ulei decat cand am lovit-o toata (accident).
Garda la sol chiar e ok la Logan la capitolu baie de ulei.
E 350 lei un scut nou, multi bani pt o tabla ambutisata.
Cred ca imi bag scutu la vanzare, si asa vreau sa fie mai usoara masina.
Comment
-
Da, cine cunoaste cate ceva de Al si se sperie de deformatiile usoare la socurile de temp.
Ia in calcul ca nu e primul motor facut cu bloc motor de Al (desi si la asta cred ca e de fonta).
Nu sunt facute ca si caloriferele, componentele au multe ramforsari si elemente de rezistenta in constructie care sa tina sub control deformatiile la socuri de temperatura si nu numai la socuri, la un -20 grC sau + 40 grC Al are cu totul alta dilatatie fata de aliajele de fier, dar este facut in asa fel incat sa nu te doara capu pe tine sau pe mine ca s-ar deforma.
Comment
-
Ba te cred pt ca nu l-am studiat (in trecut aveam o discutie cu un alt coleg pe froum cu blocu de mpi).
Nu inteleg la ce te referi la imbinari, la suduri, lipituri sau?
Daca la altele straineze nu au avut de suferit, nu ar avea ce sa sufere la Logan la capitolu asta.
Comment
-
In primul rand masina aia nu costa 9800 eur.
In al doile rand nu cred ca are aceeasi cutie cu trepte mai scurte, este cam invers.
Daca vor le spun eu ce face R si 0 de pe volan si functia ECO care nu are nici o treaba cu aerul conditionat.
Consum 6 oras este un pic exagerat.
Daca spuneau un 6.7 eram deacord cu ei.sigpic
Comment
Comment