Pro Sau Contra Logan II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • +1 fata de clio, are 7 ani si aproape 7 luni.
    Un punct nu are nici acum, bine, inafara de aripile fata care-s de plastic.
    9! 9! 9!
    sigpic

    Comment


    • Cred ca vechiul Symbol era facut pe undeva prin Turcia.
      Acum e mai grav noul Symbol se face la Mioveni numai pentru export.
      sigpic

      Comment


      • Cine nu e incult in materie auto stie ca exista si alte SH-uri decat Passat si alte masini noi acceptabile decat .
        Decat Logan voiam sa zic, Cred ca se intelegea oricum.

        17% crestere....

        Daca anul trecut vindeam 2 masini pe vremea asta si acum vand 3, inseamna ca am crestere 50%.

        Procentele inseamna raportari relative, vax albina. In materie absoluta se discuta totul. Dacia e un pitic pe piata auto, dar revistele auto din Romania, care sunt extrem de multe pentru o piata cu asa putini cititori, scot Dacia in fata ca pe un jucator important pe piata europeana doar ca are un procent mai mare de crestere.
        Totul e o spoiala.
        Last edited by mr.K; 23 July 2013, 23:34.

        Comment


        • Archangel80 sunt masini mai costisitoare care nu intra pe unde bagi loganul si daca intra le ia mama gaia! ...sunt mercedes, bmw care au probleme la 30.000-60.000 km...de vw nu mai zic, samd...deci una peste alta loganul isi merita banii cu prisosinta!
          Keep walking...

          Comment


          • Dupa logica asta, cea mai buna masina este Lada Niva.

            Comment


            • Originally posted by jonnie007 View Post
              Archangel80 sunt masini mai costisitoare care nu intra pe unde bagi loganul si daca intra le ia mama gaia! ...sunt mercedes, bmw care au probleme la 30.000-60.000 km...de vw nu mai zic, samd...deci una peste alta loganul isi merita banii cu prisosinta!
              e pai mai da-o incolo de treaba , daca e vorba pe asa ia bicicleta ca e mai ieftina la toate si la traficul din bucuresti uneori mergi mai repede ca ceilalti . Automat cine are masina smechera are si bani sa o intretina . Si treaba cu loganul se baga si iese din orice teren nu merge , sunt masini si masini , si fiecare masina are + si - , daca iese un logan dintr-un hududoi iti garantez ca iese si un Q7 .

              Comment


              • Cunosc persoane care au masini de zeci de mii de eur si baga benzina cu seringa.
                sigpic

                Comment


                • Si astia cu Dacia baga numai de la 40 de litri in sus? Si eu cunosc persoane care baga 200 de lei pe zi, numai ca sa se plimbe in masini de sute de cai.

                  Hai sa revenim la subiect, va rog!
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Un minus al loganului 2 ar fi pretul . De ce zic pretul ? fiindca logan ph1 era in jur de 7-8mii euro full si 5mii chel , logan ph2 era 9mii full si 5-6mii chel pe cand logan 2 ajunge la 12.000 full si chel 7mii . Chiar daca dacia fabrica masini cu raport calitate-pret foarte bun , la fiecare model nou pretul creste chiar daca si dotarile cresc dar asa dacia va ajunge sa fabrice masini de zeci de mii de euro ceea ce nu e tocmai in regula fiindca pierde statutul de low cost .

                    Comment


                    • sa comparam logan si q7 nu cred ca e cazul! comparatia este total contraproductiva!

                      stimati colegi...aveti idee...loganul 2 are filtru de habitaclu? loganul 1 nu are...cel putin versiunea de baza!
                      Keep walking...

                      Comment


                      • la ph1 full cam asta era pretul, nu 7-8000:

                        si asta era 1.6 8v, ca cel 16v inca nu era disponibil. excludem preturile cu 3 tichete rabla etc, daca vorbim de pret intreg. logan 2 full e ceva mai scump, dar la logan 2 ai mai multe optiuni si e normal sa coste in plus, daca le selectezi.
                        internal combustionizer

                        Comment


                        • Si crezi ca merita diferenta de 1000 si ceva de euro intre ph1 si ph2 ? La ph2 nu au facut decat sa puna interior de sandero si caroseria nu are nimic in + , inafara de bara cromata din spate , doar au remodelat farurile si spoilere . Asa ca 1000e pt ce ? Logan 2 la fel , volan de duster , doar alte ceasuri si putine forme la bord si usi , media nav este deci 1+ dar in rest ? 3000euro diferenta dintre el si ph2 doar pt un motor cu cilindri mai mici si mai putin ? turbina aia sa coste cat ? Exteriorul e mai altfel dar il poti face cu costurile celui vechi , mai bagi cateva mil poate . Deci media nav + kit turbo + putine remodelari = 3000e in plus ? Contraziceti-ma , da-ti cu pietre...

                          Comment


                          • Eu am avut masina de serviciu ph1, ph2 iar acum logan 2.
                            Dintre toate, desi e cea mai urata, materialele cele mai de calitate, ma refer la in terior in special au fost la ph1.La ph 2 desi arata mai bine plasticele, tapiteria si chiar elementele de directie mi se par mult mai slabe.
                            La logan 2 apreciez mult antifonarea care este la ani lumina fata de gan 1 , insa plasticele de la interior sunt de toata jena.La 4000 de km am doi greieri care imi canta intruna.
                            La ph1 la 118000 si la ph2 la 10000 km nu am avut.
                            Vand cotiere Speed cu intaritura metalica la super pret!

                            Comment


                            • Bun . Tu esti cel mai in masura sa tragi urmatoarea concluzie : se merita diferenta de pret intre modele ?

                              Comment


                              • Personal la design si la antifonare merita, dar calitatea plasticelor mi se pare execrabila.
                                Nu cred ca as da 10600 pe un laureate 1.5 dci 75 cp...
                                Vand cotiere Speed cu intaritura metalica la super pret!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google