Pro Sau Contra Logan II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cezar View Post
    Si tichetele rabla le-ai avut gratis?
    Masina cu tot cu tichetele rabla, a costat 7200 euro. Ca sa ies pe poarta dealerului cu masina, am platit 900 euro(tichete rabla) + 6300 euro(cont Dacia)=7200 euro. Pana la 11500 e o diferenta 4300 euro. Nu cred ca Navi, pilotul automat, si ESP fac 4000 euro. Nu cred.

    Originally posted by Cezar View Post
    Costa enorm de mult si nu face? Lasa ca face PH2
    Costa enorm de mult pt un motor de drujba. Enorm. Si binenteles nu face. Si aici fac referire la varianta full Laureat de 11500 euro, motor de drujba 0,9. Cu 11500 euro gasesti masini mai decente. Ce renteaza la Logan 2, sunt variantele chele. In rest dezastru.
    Si lasa ca stiu povestile de minimizarea cilindreelor motoarelor si marirea puterii prin turbine. Cunosc toata căcărășenia. Asta e trendul momentan. Multi zic ca e o tampenie, insa producatorii se incapataneaza sa produca astfel de motoare. Acum economiile se bazeaza pe consum. Motoarele aste mici si turbate, nu vor rezista ani de zile. Vor ceda. Insa producatorii marjeaza pe facelifturi si modele noi pt a schimba masinile. O sa vedem mai tarziu.

    Uite parea mea despre Ph2: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=172

    Originally posted by Cezar View Post
    De fapt, cea mai buna masina era Solenza, nu?
    Pacat ca nu se mai face...
    Am avut solenza. Un jaf de masina. Schimbam bucsaraia, placute frana si uleiul la fiecare 10k km.
    Last edited by Archangel80; 8 August 2013, 21:47.

    Comment


    • bine, pe hartie, 3 tichete valorau mult. ca le luam noi de unde le luam cu bani putini, e partea a doua totusi tu de ce esti asa nemultumit? ai avut asa probleme grave? si chiar daca ai avut, tine cont ca masini cu mult peste logan au probleme f. grave (un mic exemplu) si masinile alea... pai costau palarii de bani, comparativ cu loganul. bucse si altele eu as zice ca-s mizilicuri. fac parte din categoria consumabile, in special la drumurile de la noi, iar tabla... e cum e (ieftina). jetta costa pe atunci cat 2 loganuri ph2.
      Last edited by zeegermans; 8 August 2013, 23:25.
      internal combustionizer

      Comment


      • Costa enorm de mult pt un motor de drujba. Enorm. Si binenteles nu face. Si aici fac referire la varianta full Laureat de 11500 euro, motor de drujba 0,9. Cu 11500 euro gasesti masini mai decente. Ce renteaza la Logan 2, sunt variantele chele. In rest dezastru.

        Corect! prima si maxim a 2-a varianta de echipare merita...apoi scoru sare in sus...si iti poti lua altceva!
        Keep walking...

        Comment


        • vreau si eu exemplu de masina NOUA euro5, motor turbo, nu feon 1L, ac, aibaguri, esp in 11.500 de euro, va riog!

          Comment


          • ...la la fel de calitativ ca Logan Ph1. Imi raspunzi, 'au ba?
            If it ain't broke, don't fix it!

            Comment


            • Originally posted by jonnie007 View Post
              Costa enorm de mult pt un motor de drujba. Enorm. Si binenteles nu face. Si aici fac referire la varianta full Laureat de 11500 euro, motor de drujba 0,9. Cu 11500 euro gasesti masini mai decente. Ce renteaza la Logan 2, sunt variantele chele. In rest dezastru.

              Corect! prima si maxim a 2-a varianta de echipare merita...apoi scoru sare in sus...si iti poti lua altceva!
              Ne-ai putea detalia - cu lux de amanunte - ce inseamna in conceptia ta masini "mai decente" ? Multumim.

              Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
              sigpic
              This is My Ride!
              !Visit and enjoy!

              Comment


              • Skoda Rapid nouă.
                Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                sigpic

                Comment


                • 301 elysee
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • Unde este Logan 0.9 tce 11.500 eur?
                    Attached Files
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by Archangel80 View Post
                      Masina cu tot cu tichetele rabla, a costat 7200 euro. Ca sa ies pe poarta dealerului cu masina, am platit 900 euro(tichete rabla) + 6300 euro(cont Dacia)=7200 euro. Pana la 11500 e o diferenta 4300 euro. Nu cred ca Navi, pilotul automat, si ESP fac 4000 euro. Nu cred.



                      .
                      Si cat costa Loganul 2 cu rabla? Ca sa nu comparam mere cu melci?
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Originally posted by Gozmin View Post
                        Skoda Rapid nouă.
                        Cu dotari asemanatoare cu laureatul de la logan ... spune-ne tu la ce pret ajunge ...

                        Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                        Originally posted by Costi-bc View Post
                        301 elysee
                        ... idem ...

                        Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                        Originally posted by stoicanu View Post
                        Unde este Logan 0.9 tce 11.500 eur?
                        Pai daca pui tot pe ea acolo ajungi. Eu am dat 10800 fara piele, fara cotiera si fara pachet look - jante si geamuri electrice spate ...

                        Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                        Last edited by M.FLORIN; 9 August 2013, 10:49.
                        sigpic
                        This is My Ride!
                        !Visit and enjoy!

                        Comment


                        • Pai asta incerc si eu sa aflu cum a ajuns la pretul ala.
                          Am zis ca comparam cu aceleasi dotari preturile la masini.
                          Nu compara intrarea in gama la ph1 cu Laureatul la L2

                          Mai pun eu inca o data linku
                          Momentul adevarului: cât de buna este noua Dacia Logan? Test comparativ cu versiunile pe benzina Logan 0.9 TCe vs Skoda Rapid 1.2 TSI, Kia Rio Sedan 1.2


                          Concluzia Skoda Radipd = 1.6 Dacia Logan
                          Last edited by stoicanu; 9 August 2013, 11:13. Reason: Automerged Doublepost
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by stoicanu View Post
                            Unde este Logan 0.9 tce 11.500 eur?
                            E vorba de varianta full. Comparam variante full cu variante full. Prestige 16 16v cu toate dotarile vs Laureat 0,9 cu toate dotarile. Asa era si 1,6 16v la 8200 euro parca. Vopsele metalziate, jante aliaj, geamuri spate electrice, mp3 usb blueștuț USB, AC, ABS, volan si schimbator imbracate piele, cotiera. Mai putin ESP si Navi.

                            Originally posted by M.FLORIN View Post
                            Cu dotari asemanatoare cu laureatul de la logan ... spune-ne tu la ce pret ajunge ...
                            Cam la 13k euro. Dar motor de 1.2 4 cilindri. Eu unul as da cei 1500 euro diferenta. Sa nu mai vorbim de o tinuta de drum mai buna, frane spate disc, 5 stele euroncap, si probabil daca o cauti mai mult gasesti mai multe fata de Logan.

                            Originally posted by einstein1984 View Post
                            Si cat costa Loganul 2 cu rabla? Ca sa nu comparam mere cu melci?
                            Daca luam varianta full Laureat(fara piele scaune binenteles) de 0,9 de 11450 euro adica cca 50.900 lei si scadem voucherul de 6500 lei ajungem la o suma de 44400 lei. Adaugam inca 3000 lei costul achizitionarii voucherului rezultand o suma de 47.400 lei echivalentul a 10.800 euro, pt a putea iesi pe poarta dealerului.
                            La Rapid daca facem acelasi algoritm, jungem la o suma de 12.500 euro, pt a iesi pe poarta dealerului. Diferenta e de 1700 euro in plus pt Rapid. Dotarile la fel exceptand varianta de Navigatie. Eu unul asta as alege. Motor superior 0,9ului atat la cuplu, cilindree si pistoane.

                            Si nu e singurul model Rapidul. Mai e Peugeot 208, 301, etc. Daca cauti bine pt diferente mici de cca 1000-1500 euro iei ceva peste Logan 2.
                            Ia uite ce poti lua cu 13k euro de la Peugeot. Motor de 1,6 115 cp, cuplu de 150 nm, face 0-100 in 9,4 sec. Jante aliaj pe 16, geamuri electrice fata spate, volan schimbator piele, limitator viteza, ABS,ESP si altele.
                            Attached Files
                            Last edited by Archangel80; 9 August 2013, 11:38.

                            Comment


                            • Originally posted by Niki View Post
                              Cu ce a fost mai bun Logan Faza 1 fata de Faza 2, ca nu ma prind?!
                              Bre iti spun eu. Contactul era mai bun la PH1, materialul din care era facut volanul(ala de pe PH2 se cojeste), PH1 avea bara stabilizatoare.... si cel mai important motoarele euro 4 trageau mai bine decat alea euro 5
                              In afara de faza cu "trageau mai bine" (asta a spus-o Dacia) restul sunt observatii ale posesorilor de ambe variante.
                              A si 1,6 mpi e5 nu se poate resofta.
                              Last edited by Cristi_LCD; 9 August 2013, 11:49.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • Si Ph2 au bara stabilizatoare. De unde ai scos-o ca nu au? La modele din 2008 au scos-o insa dupa cca 1 an au bagat-o din nou. La mine e ditamai bara intre rotile din fata.
                                Eu am condus Ph1 masina de serviciu si acum am Ph2 masina personala. Ph2 e cu doua clase peste la interior si exterior fata de ph1. Alea cu E5 mai lent ca E4 o fi, insa sunt destui cu E5, printre care si eu, care au scos sub 11 sec suta. Singurele diferente sunt datorita pedalei de acceleratie electronice, care are o mica intarziere cand pleci de pe loc, dar apoi nu e nicio diferenta intre ea si un E4. Aici vb de 16v, nu de 1,6 mpi simplu.
                                Prefer E5, decat pedala aia de ambreiaj si acceleratie pe cablu de la E4, care scartaie ca naiba, la ambreiaj, si e si foarte tare. Faci muschi la picioare, nu ai nevoie de de sala. The Filntstones.
                                Last edited by Archangel80; 9 August 2013, 11:57.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google