Car-sound, din ce vad, nu e reprezentanta Dacia. In caz de ceva, e posibil sa ai probleme cu garantia. Instaleaza alarma intr-un service agreat Dacia/reprezentanta Dacia.
Ce Alarma Folositi/recomandati Pe Logan II ?
Collapse
X
-
Originally posted by t0rquemada View PostCheia e alcătuită din lamă(care poate fi făcută la orice atelier de chei) și partea electronică, care momentan nu se poate împerechea* cu mașina decât în reprezentață
*idem pentru Logan II, Logdy, Dokker, Duster ph2, Clio4, Captur și mai toate modele noi(după 2013) de Renault
Din 2013 pana in prezent au trecut aproape 4 ani ... nu se poate sa nu fi aparut tehnologia aftermarket de scanarea tranponderului din cheia originala!„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Nici vorba! Nici macar pornirea din telecomanda nu ma intereseaza.
Dar obisnuit cu problemele transponderului din cheie la Renault Twingo 1 si Laguna 1 unde a trebuit sa clonez cheia a doua, m-am gandit ca in acelasi mod sa cresc redundanta si la Logan2 si deoarece inca nu am apucat sa studiez acest subiect am intrebat aici daca a reusit cineva sa cloneze transponderul din cheia de X52 in scopul de a-l lasa permanent in masina pentru pornirea din remote.
Cand va sosi masina, prima verificare va fi daca cheia poate fi clonata... numai transponderul nu si radiocomanda pentru inchiderea centralizata!Last edited by tipicarul; 2 March 2017, 03:21.„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Nu este ideea mea fixa, iar postul ala nu spune nimic in plus fata ce ceea ce stiam pana acum.
Cu CLIP si DDT 2000 m-am mai "jucat" si eu din cand in cand.
Una este sa imperechezi inca o cheie cu UCH-ul masinii, alta este clonarea transponderului unei chei deja imperecheate.
Eu nu am intrebat aici dacat daca se poate clona. Tu spui ca " momentan" nu se poate.
OK!„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Cheile noi nu doar transmit ci și primesc niște date(a se citi stochează) deci "clonarea" dă cu virgulă.
Sunt soluții mai elegante, vezi RES-ul(remote engine start) deja prezent pe mașinile euro6, inclusiv ph2
Ce e RES-ul rămâne să cauți pe forum, am explicat.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostCheile noi nu doar transmit ci și primesc niște date(a se citi stochează) deci "clonarea" dă cu virgulă.
Daca o face in timp real, probabil are ceva de tip cod saritor... daca nu, scanarea si clonarea este doar o chestiune de timp, asa cum ai zis si tu: "momentan".„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Permanent, că ai km stocați în cheie.
@fanez: Cu ce ai pe mașină RES-ul îți asigură pornirea la o oră prestabilită pe Medianav EVO și/sau la fiecare 2 ore(configurabil) dacă temperatura e sub -20C, pornirea prin apăsarea timp de 2sec pe butonul dedicat al telecomenzii se poate face doar dacă ai chei cu 3 butoane(prezente pe Duster ph2 de RUsia)Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Incearca si cheia de rezerva din cand in cand. Am auzit si eu dar n-am avut problema asta.
@torquemada, stii ca inteleg mai greu , ma ajuta RES-ul daca montez o alarma cu pornire de la distanta? (Adica s-o pornesc doar cand apas eu pe buton).
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostPermanent, că ai km stocați în cheie.
Iar trebuie sa ma apuc sa studiez Dialogys-ul! M-a pus dracu sa-mi iau acum logan doi, masina noua... nu mi-au fost de ajuns renault-urile din generatia 1 (clio, kangoo, megane si laguna).„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
Comment