Ce Alarma Folositi/recomandati Pe Logan II ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am vrut doar alarma.
    Mai departe, dacă e sa știe cineva mai mult ala e torque.

    Comment


    • Am achiziționat recent o ALARMA AUTO TOMAHAWK TW-9010 CU PAGER SI PORNIRE. Deoarece electricianul de la reprezentanța Dacia din localitate este momentan foarte ocupat, am încercat montarea acesteia la un Service de specialitate din oraș. Am avut surpriza ca nimeni să nu se bage, mai mult decât atât, cineva mi-a spus că nu este compatibila cu mașina mea (Logan II 09 TcE). Are cineva montat acest tip de alarmă?

      Comment


      • Nu se pricepe, normal ca este compatibila can.

        Comment


        • Cand am ridicat MCV STEPWAY de la reprezentanta, am montat la ei o alarma pe care o vindeau la magazinul din reprezentanta - ceva marca Avital, ma rog, o chinezarie.
          Chestia e ca atunci cand inchid si deschid masina clipesc pozitiile si bordul si nu semnalizarea. Cred ca a gresit ceva la montare electricianul, nu mi se pare normal. Stie cineva daca este o problema sau nu prea are importanta.
          Multumesc anticipat.
          PS: Binenteles ca nu a montat switchul la capota.

          Comment


          • Avital 3100 e Directed adică Viper low cost.

            Are avertizare pe poziții nu pe semnalizări că așa era mai simplu pentru Dorel
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • După două luni de la achiziția alarmei de care v-am vorbit anterior (TOMAHAWK TW-9010 CU PAGER SI PORNIRE), nu am reușit montarea acesteia. Electricianul de la reprezentanță s-a dat la fund, iar în Buzău nimeni nu se bagă! Foarte tare! Avem o firmă specializată în așa ceva, dar aceasta m-a trimis la Focșani, cică este prea complicat pentru ei!

              Comment


              • In urma unui incident nefericit, am decis sa imi montez o alarma pe al meu Logan. M-am orientat spre Viper 5806V (+ senzor geam spart + senzor tractare) - vreau o alarma buna, fiabila si care sa necesite interventii minime asupra masinii. Totusi am doua nelamuriri.

                1) Un centru de alarme a spus ca nu am nevoie de modulul DBALL2, ceea ce mi se pare un pic ciudat si chiar daca nu ar fi strict necesar, vreau un montaj cat mai curat.
                2) Un alt centru de alarme a spus ca este nevoie de modulul DBALL2 dar chiar si cu el mai este nevoie de un modul bypass + a doua cheie in masina, daca vreau functia de pornire motor de la distanta.

                Este adevarat ? Nu se poate face functionala pornirea motorului fara a doua cheie (evident, fara sa anulez imobilizatorul) ? @t0rquemada
                sigpic

                Comment


                • Pai nu ai cum sa treci peste imobilizator fara cheie sau fara sa “scoti” functia de imobilizare din ECU dar asta presupune mult mai mult decat “interventii minime asura masinii”.
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • Originally posted by LifeDrainerRO View Post
                    In urma unui incident nefericit, am decis sa imi montez o alarma pe al meu Logan. M-am orientat spre Viper 5806V (+ senzor geam spart + senzor tractare) - vreau o alarma buna, fiabila si care sa necesite interventii minime asupra masinii. Totusi am doua nelamuriri.

                    1) Un centru de alarme a spus ca nu am nevoie de modulul DBALL2, ceea ce mi se pare un pic ciudat si chiar daca nu ar fi strict necesar, vreau un montaj cat mai curat.
                    2) Un alt centru de alarme a spus ca este nevoie de modulul DBALL2 dar chiar si cu el mai este nevoie de un modul bypass + a doua cheie in masina, daca vreau functia de pornire motor de la distanta.

                    Este adevarat ? Nu se poate face functionala pornirea motorului fara a doua cheie (evident, fara sa anulez imobilizatorul) ? @t0rquemada

                    Vrei sa-ti montezi doar alarma sau vrei sa ai si functia de pornire motor?
                    Mesajul tau nu este foarte clar. Oricum ar fi ai nevoie de DBALL2.

                    Modulul de bypass de care ti s-a spus iti este necesar doar daca vrei sa ai pornire motor din telecomanda. Utilizarea lui presupune si imobilizarea unei chei in masina.

                    Comment


                    • Vreau sa montez alarma, in primul rand pentru securitate. Avand in vedere ca are si functia de pornire motor, ar fi fost ok sa fie si ea functionala dar daca asta presupune imobilizarea unei chei in masina, o sa renunt la ea.

                      Vreo recomandare de centru de alarme care monteaza/are Viper si sunt profesionisti / lucreaza curat ? (in Bucuresti)
                      sigpic

                      Comment


                      • Daca vrei doar alarma poate ar trebui sa te uiti si la Viper 3903V. Se integreaza mai simplu cu masina (fara DBALL2) si e controlata de telecomanda masinii (nu ai alta telecomanda). Daca vrei system de paging 2-way nu va fi pe gustul sau nevoile tale.

                        Comment


                        • M-am orientat la 5806V tocmai pentru telecomanda bidirectionala, are raza mare de actiune si te si atentioneaza daca se declanseaza un senzor.
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by LifeDrainerRO View Post
                            ...daca asta presupune imobilizarea unei chei ...
                            Nu cumva e vorba doar de imobilizarea cip-ului din cheie? Adica partea fizica fara de care nu se poate porni motorul sa nu fie lasata in masina?
                            Ziceam sa-mi montez si eu o alarma cu pornirea motorului "la cerere", iar daca e vorba de "imobilizarea" (doar a) cip-ului, nu ma incurca cu nimic.
                            Last edited by Fanez; 3 December 2017, 20:50.

                            Comment


                            • In principiu e vorba de chip-ul din cheie care este utilizat ca transpoder.
                              El comunica imobilizatorului codul de validare astfel incat este permisa pornirea motorul. Modulul aditional de bypass primeste comenzi de la alarma si trimite codul de validare catre imobilizator.

                              Cel putin teoretic nu trebuie sa imobilizezi toata cheia.

                              Comment


                              • Practic, cipul nu prea poti sa-l scoti din noile chei “patrate” sau cel putin eu nu l-am identificat ca fiind separat cum era cipul din cheia de rezerva de la L1.
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google