Sfat Achizitionare Logan2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat Achizitionare Logan2

    Salut, sunt nou pe forum si nou in club. Pana acum nu am mai avut nici un Logan, nici o masina din marca Dacia mai exact.
    As dori sa optez pentru o masina noua si ieftina la intretinere si cred ca cea mai buna varianta este Loganul, dar de fiecare data cand cer pareri ele sunt impartite. As dori niste sfaturi de la proprietarii de Loganuri, pentru a ma putea decide.
    Am observat ca la noul Logan au disparut cateva motorizari, si a aparut benzina turbo(0.9).
    Chiar daca in multele reclame loganul se gaseste de la 4000 euro nou, totusi unul ok ajunge la peste 10.000 euro. Ar merita aceasta investitie, in leasing? Care motorizari sunt mai "ok" daca pot sa spun asa la intretinere?

    Sper ca am fost explicit si am postat unde trebuie, multumesc anticipat pt. raspunsuri

  • #2
    Pt leasing: 1.5 75 laureate.

    Comment


    • #3
      Bine ai venit printre noi!
      Benzina ca intretinere mai usoara si ieftina.(si gpl pentru pret.eu le am toate pe gpl)
      Eu le-am avut si le am pe toate in leasing,dar pentru casa iesi mai ieftin cu banii jos sau credit avantajos.In leasing ai RCA mai mare si CASCO obligatoriu!Am platit RCA de 1300 ron/an si nu am avut ce face decat sa platesc.Lucreaza cu cei mai scumpi asiguratori.
      In acele reclame apare pretul de la 4000 euro pentru ca se considera si programul rabla cu 3 tichete.Dotarile costa la toate marcile
      De schimbarea motorizarilor principalul "vinovat" este uniunea europeana care impune din ce in ce mai multe norme de poluare in care producatorii trebuie sa se incadreze.
      Ca sfat ce pot sa ti-l dau cu privire la Dacia este ca ii cel mai ok produs raport pret/calitate/intretinere !Am avut si fiaturi cumparate,dar le-am schimbat dupa 3 ani si merg numai pe Loganuri!Pana acum nu m-a dezamagit cu nimic si toate sunt in regim taxi.
      Or ajuns nemtii sa fie multumiti si incantati de Dacia si romanul tot carcotas o ramas.
      Bafta in alegere si sa ne ti la curent!
      Last edited by silviu8601; 28 January 2013, 03:15.

      Comment


      • #4
        Tata are un E classe din 2007, eu am unul din 2001, eu fiind student nu-mi permit sa o intretin cum trebuie , si prefer sa iau ceva mai ieftin, dar cu care sa ma pot plimba si sa nu-mi fac griji de bani pentru revizii si altele.
        As vrea un motor la care sa am costuri de intretinere cat mai mici, dar si as fugi de diesel(chiar daca asta e nou), m-am saturat de proble me cu fum,galerie/egr infundate,injectoare si altele.

        As opta pentru un 0.9 turbo, pare o alegere destul de ok, dar nu stiu cat de fiabil va fi acest motor, eu fac aprox 1500-2000km/luna, dintre care 1000 vor fi in exterior. Daca ar fi dupa preferintele mele, as vrea logan2 cu 1.6 16v,dar nu il mai vad in oferta.

        Am cerut astazi de la Dacia mai multe detalii despre Leasing-ul oferit de ei, sper sa fie o oferta buna . O sa revin cu mai multe detalii dupa ce primesc oferta lor. Sper sa ma duc zilele astea si poate au si pentru test-drive o masina.

        O seara faina, multumesc pentru raspunsuri.

        Comment


        • #5
          O sa iti fie greu sa "cobori" de la MB la Dacia.Asa patesc si eu cand trec de la volvo la dacie.Pe oras prefer sa conduc dacia.Ca sa iti faci treaba ii super loganul!
          Noapte buna.

          Comment


          • #6
            koket, la RCI leasing cum am eu, pentru o masina care costa de noua 8600E cu avans de 10%(avansul la leasing trebuie sa fie de cel putin 5%) am platit 170E/luna rata inclusiv CASCO(valoare reziduala 1000E) pe 6 ani, la 10.000E probabil sari bine de 200E rata lunara iar daca te gandesti la o perioada mai mica de rambursare rata va fi si mai mare. RCI-ul impune neconditionat firma de asigurare si toate taxele sunt pe persoana juridica care sunt mai mari decat la PF(in primul an mi-a venit RCA-ul 801Ron!!! pentru ca atunci inca nu era in vigoare bonus-malus).In luna in care faci anul trebuie sa te astepti la costuri imense pentru ca ai de platit in plus fata de rata, RCA-ul si revizia la reprezentanta iar orice zi de intarziere se taxeaza cu penalitati.Intarzierea mai mare de 90zile duce automat la rezilierea contractului cu toate consecintele aferente.
            Cel mai bine mergi la un dealer Dacia si fa o simulare pentru a sti exact la ce sa te astepti.
            Sincer, eu nu as mai achizitiona o masina in leasing pe PF - doar cu un avans de 50%, leasing-ul sa fie pe 3 ani fara dobanda si fara valoare reziduala(asta e cea mai convenabila oferta pe care au avut-o pana acum).
            Last edited by Cromatic; 28 January 2013, 07:28.

            Comment


            • #7
              Da am studiat si eu dar foarte putin, si o sa vad daca ma incadrez pentru un leasing pe firma si sa studiez mai bine cat si ce o sa platesc.

              Comment


              • #8
                Faci aprox 1500-2000km/luna și nu vrei diesel ? Eu zic sa te mai gandesti. Pentru cei ca tine s-au pus diesel-uri pe masini mici.

                Daca vrei 1,6 16 V s-ar putea sa mai gasesti modelul vechi. Până pe 31 martie au și 1000 Euro reducere la ele.

                Comment


                • #9
                  Vezi ca pe configuratorul de pe www.dacia.ro ai posibilitatea sa calculezi si in leasing. Dar eu zic ca cel mai bine este sa faci un credit de nevoi personale(scapi de casco si alte chestii). Cat despre preturi, nu exista logan la 4000 euro, modelul cel mai ieftin pleaca de la 6800. La 10000 deja este full. La intretinere eu cred ca 1.2 este cel mai ieftin, fie el cu gaz (daca faci peste 2000km /luna) sau fara. Asta este parerea mea.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Discutand cu cineva mi-a spus de o noua oferta valabila pentru persoane fizice.
                    Oferta e cam asa:
                    Leasing operational persoana fizica, pentru Hyundai I30. Mai exact faci contract pe 4 ani dai 200 eur pe luna si nu te mai doare capul- reparatii revizii cauciucuri iarna /vara sunt in sarcina companiei de leasing operational.(nu stiu sigur daca si RCA ul CASCO- dar am impresia ca da).

                    Mi se pare super-mai ales pentru cei care au ajuns la un anumit nivel al veniturilor. Dupa 4 ani deja te cam plictisesti de masina si cam vrei sa o mariti sa iei alta...numai ca de multe ori nu mai iei nici cat mai ai de platit rate (dc ai luat pe 7 ani) asa ca ramai cu ce ai.
                    In schimb la oferta asta dupa 4 ani strangi mana predai masina si...asta e.
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • #11
                      La marea majoritate a utilizatorilor de Logan nu cred ca le-ar conveni sa plateasca 4 ani 200E/luna adica 11.200E fara a avea posibilitatea achizitionarii masinii.

                      Comment


                      • #12
                        La banii astia pe luna prefer sa mai platesc un an si ii a mea!Ca dupaia o vand sau o tin ii alta treaba.
                        Pentru romanul de rand ii foarte mult si la final nu se alege nici cu masina.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by koket View Post
                          Tata are un E classe din 2007, eu am unul din 2001, eu fiind student nu-mi permit sa o intretin cum trebuie , si prefer sa iau ceva mai ieftin, dar cu care sa ma pot plimba si sa nu-mi fac griji de bani pentru revizii si altele.
                          As vrea un motor la care sa am costuri de intretinere cat mai mici, dar si as fugi de diesel(chiar daca asta e nou), m-am saturat de proble me cu fum,galerie/egr infundate,injectoare si altele.

                          As opta pentru un 0.9 turbo, pare o alegere destul de ok, dar nu stiu cat de fiabil va fi acest motor, eu fac aprox 1500-2000km/luna, dintre care 1000 vor fi in exterior. Daca ar fi dupa preferintele mele, as vrea logan2 cu 1.6 16v,dar nu il mai vad in oferta.

                          Am cerut astazi de la Dacia mai multe detalii despre Leasing-ul oferit de ei, sper sa fie o oferta buna . O sa revin cu mai multe detalii dupa ce primesc oferta lor. Sper sa ma duc zilele astea si poate au si pentru test-drive o masina.

                          O seara faina, multumesc pentru raspunsuri.
                          Eu nu as lua 0,9. Ori 1,5 dci 90cp, ori astepti poate baga 1,2 TCe115 cp sau 1,6 16v 115 cp cum e pe Megane/Fluence. Iar daca vrei neaparat 1,6 16v vezi ca pe Symbol inca se pune si chiar e mai ieftin ca Loganul, cu dezavantajele de rigoare ale Symbolului.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Cromatic View Post
                            La marea majoritate a utilizatorilor de Logan nu cred ca le-ar conveni sa plateasca 4 ani 200E/luna adica 11.200E fara a avea posibilitatea achizitionarii masinii.
                            vezi ca 4 ani = 48 de luni nu 56 Deci ar fi 9600 de euro.
                            Problema e alta, nimeni nu spune cat e avansul, dar sunt convins ca e peste 30%
                            La un avans de 10-20% sigur nu-ti mai raman de platit 9600 de euro, mai ales la hyundai

                            Comment


                            • #15
                              Poti lua si un 0.9 turbo diferenta de 1100 euro in plus fata de 1.2 ii recuperezi in primii 772 km prin consumul cu 1.1 l/100 km mai mic.
                              Alte avantaje distributia pe lant la 0.9 fata de curea la 1.2, taxe impozite si asigurare mai mica, etc
                              Apoi daca tot nu esti multumit poti monta GPL sunt injectoare Gpl si pt masini in 3 pistoane.
                              Pt leasing operational eu am gasit asta: http://www.mycar.com.ro/my-lease
                              Avans 15 la suta din pretul masinii posibilitate de reziliere a contract sau cum parare a vehicul dupa 12 luni platite.
                              Last edited by Nytro; 2 February 2013, 11:50.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google