Vanzari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    800 in care sunt incluse si vanzarile de Logan 1....

    Comment


    • #17


      Parerea oficiala a lor ...

      Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
      sigpic
      This is My Ride!
      !Visit and enjoy!

      Comment


      • #18
        Noul Logan 573

        Noul Sandero (inclusiv noul Stepway) 275
        Deci aproape 850, Logan 2 +Sandero si Stepway.
        Last edited by mr.K; 2 February 2013, 21:42.

        Comment


        • #19
          In 2012 au ajuns la 9000 unitati Logan 1 vandute in Romania. Rau de tot au ajuns cu Loganul. Mai putin cu 12k fata de 2011. Sper ca in 2013 sa nu ajunga la 4000 unitati vandute...lol...ar fi rau de tot.
          Deci da, in cazul asta 800 intr-o luna, e de vis... e cikalacka cichicea. Daca le mai cresc si salariile celor de la Dacia sa vezi vanzari atunci...ciu ciu.

          PS: Fac referire doar la Logan.
          Last edited by Archangel80; 2 February 2013, 23:35.

          Comment


          • #20
            Numarul de unitati vandute in mod absolut conteaza, dar sa luam in considerare scaderea pietei auto romanesti.

            Ce e cu adevarat ingrijorator pentru Dacia, e ca au pierdut din cota de piata, ajungand la ceva in jurul a a 26%, fata de acum cativa ani cand domina piata.
            Cu alte cuvinte, cumparatorii de masini noi, atat cati sunt, nu le mai cumpara marfa, chiar de e cea mai accesibila fata de Ford, Kia, Skoda, WV, Toyota si ce mai prefera concetatenii nostri.
            Si romanii nu s-au imbogatit in 2012.

            Totusi, in lumea larga Dacia vinde, fapt ce denota ca inca sunt destule triburi de cucerit aratandu-le ceva cu volan, motor si roti.
            Last edited by mr.K; 3 February 2013, 00:41.

            Comment


            • #21
              pai daca nu avem bani cum sa cumparam!
              Last edited by dandee; 3 February 2013, 10:26.

              Comment


              • #22
                Cu un impozit anual de 250 euro pe euro3 si euro4,dar cu o reducere de 1500 pt. Loganelul2 nou la unul vechi,musai E3 sauE4.Sa vezi omor la poarta fabricii lu nea Stroe.!!

                Comment


                • #23
                  Pana una alta, nu e vorba de vreun impozit anual pentru E3 si E4. Cat timp nu le vinzi/cumperi, nea Stroe o sa stea cu marfa pe stoc. Asa ca, o sa le vanda in Africa si foste colonii din Asia, tari slab dezvoltate din America de Sud, etc.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by mr.K View Post
                    Totusi, in lumea larga Dacia vinde, fapt ce denota ca inca sunt destule triburi de cucerit aratandu-le ceva cu volan, motor si roti.
                    Top destinaţii export DACIA în 2012
                    http://www.dacia.ro/despre-noi/nouta...zari/index.jsp

                    1 Franţa 84 522
                    2 Germania 46 590
                    3 Algeria 41 710
                    4 Turcia 28 964
                    5 Italia 26 832
                    6 Spania 17 847
                    7 Belgia 13 000
                    8 Polonia 10 282
                    9 Austria 6 557

                    Ce pot sa zic numai triburi, tari din Africa si foste colonii din Asia, tari slab dezvoltate din America de Sud, etc

                    Comment


                    • #25
                      Se stie ca cele mai mari vanzari sunt la export, respectiv, Europa. A fost o prietena de-a mea intr-un orasel de pe Coasta de azur, si se impiedica numai de Dacii, in special Logan si Sandero. Cand s-a intros mi-a zis ca m-as fi integrat perfect in zona respectiva....:haha:

                      Comment


                      • #26
                        cum dacia a insistat pt. marirea taxelor la revanzare la euro 3 si 4 (adica exact masinile produse de ei pana acum in mare parte) din principiu nu mi-as mai lua ceva marca dacia.
                        internal combustionizer

                        Comment


                        • #27
                          Ce pot sa zic numai triburi, tari din Africa si foste colonii din Asia, tari slab dezvoltate din America de Sud, etc
                          Atunci facem referire la cumparatori: imigrantii veniti in tarile alea (Franta, Germania, Italia, Spania), din triburile de origine: turci, algerieni, marocani, romani, care n-au venituri pentru o masina decenta, in tarile respective, unde muncesc.

                          Pana una alta, cine stie daca toate masinile exportate acolo, se si inmatriculeaza in tara respectiva. Si Romania e exportatoare de banane, dar n-am vazut nicio plantatie pe aici.

                          Comment


                          • #28
                            Dupa prima cultura de kiwi care a fost infiintata la Ostrov si cea de maslini din judetul Timis, fermierii romani au dat inca o lovitura in agricultura romaneasca. Prima livada de bananieri va fi infiintata in Oltenia, marginea localitatii Brabeti.


                            mai documenteaza-te.

                            Comment


                            • #29
                              Tu n-ai inteles la ce ma refeream. Recte, la afaceri cu banane importate si exportate ulterior in alte tari. Asa, stiu si eu de cativa lamai la ghiveci.

                              Comment


                              • #30
                                Europa oricum o duce prost ca piata auto, dar nu doar pentru Dacia. Crestere este din alte piete. Nu cred ca deranjeaza pe nimeni ca exporta logane ca sa care banane cu ele si nu microcipuri, tot cu euro se platesc masinile alea. Insa ce iese de la mioveni pleaca in mare spre europa, pentru America de sud se fac la Curitiba, pentru africani in Maroc.
                                Romania preia sub 10% din volumul produs la Mioveni din ce zicea in ziarul financiar.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google