800 in care sunt incluse si vanzarile de Logan 1....
Vanzari Logan 2
Collapse
X
-
In 2012 au ajuns la 9000 unitati Logan 1 vandute in Romania. Rau de tot au ajuns cu Loganul. Mai putin cu 12k fata de 2011. Sper ca in 2013 sa nu ajunga la 4000 unitati vandute...lol...ar fi rau de tot.
Deci da, in cazul asta 800 intr-o luna, e de vis... e cikalacka cichicea. Daca le mai cresc si salariile celor de la Dacia sa vezi vanzari atunci...ciu ciu.
PS: Fac referire doar la Logan.Last edited by Archangel80; 2 February 2013, 23:35.
Comment
-
Numarul de unitati vandute in mod absolut conteaza, dar sa luam in considerare scaderea pietei auto romanesti.
Ce e cu adevarat ingrijorator pentru Dacia, e ca au pierdut din cota de piata, ajungand la ceva in jurul a a 26%, fata de acum cativa ani cand domina piata.
Cu alte cuvinte, cumparatorii de masini noi, atat cati sunt, nu le mai cumpara marfa, chiar de e cea mai accesibila fata de Ford, Kia, Skoda, WV, Toyota si ce mai prefera concetatenii nostri.
Si romanii nu s-au imbogatit in 2012.
Totusi, in lumea larga Dacia vinde, fapt ce denota ca inca sunt destule triburi de cucerit aratandu-le ceva cu volan, motor si roti.Last edited by mr.K; 3 February 2013, 00:41.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostTotusi, in lumea larga Dacia vinde, fapt ce denota ca inca sunt destule triburi de cucerit aratandu-le ceva cu volan, motor si roti.
http://www.dacia.ro/despre-noi/nouta...zari/index.jsp
1 Franţa 84 522
2 Germania 46 590
3 Algeria 41 710
4 Turcia 28 964
5 Italia 26 832
6 Spania 17 847
7 Belgia 13 000
8 Polonia 10 282
9 Austria 6 557
Ce pot sa zic numai triburi, tari din Africa si foste colonii din Asia, tari slab dezvoltate din America de Sud, etc
Comment
-
Ce pot sa zic numai triburi, tari din Africa si foste colonii din Asia, tari slab dezvoltate din America de Sud, etc
Pana una alta, cine stie daca toate masinile exportate acolo, se si inmatriculeaza in tara respectiva. Si Romania e exportatoare de banane, dar n-am vazut nicio plantatie pe aici.
Comment
-
Europa oricum o duce prost ca piata auto, dar nu doar pentru Dacia. Crestere este din alte piete. Nu cred ca deranjeaza pe nimeni ca exporta logane ca sa care banane cu ele si nu microcipuri, tot cu euro se platesc masinile alea. Insa ce iese de la mioveni pleaca in mare spre europa, pentru America de sud se fac la Curitiba, pentru africani in Maroc.
Romania preia sub 10% din volumul produs la Mioveni din ce zicea in ziarul financiar.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
Comment