Vanzari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Era o pacaleala de 1 aprilie. http://www.ziare.com/cultura/stiri-c...-prins-1085480

    Comment


    • #32


      Totusi, Romania ramane tara exportatoare de banane. Si de Dacia.
      2 din produsele de baza ale acestei tari. Carnea, cerealele si laptele, se importa.

      Celor de la Dacia le doresc, sincer, sa exporte cate 100.000 de Logan 2 pe luna si sa plateasca taxele aferente.
      Poate atunci guvernul va creste salariul minim pe economie si punctul de pensie cu inca 50 de lei.

      Comment


      • #33
        ) Maresc cu 50 lei salarile si scumpesc cu 30% combustibilul

        Comment


        • #34
          Originally posted by M.FLORIN View Post
          http://www.dacia.ro/despre-noi/nouta...zari/index.jsp

          Parerea oficiala a lor ...

          Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
          Din generaţia veche de Logan s-au vândut anul trecut 9.208 unităţi, adică o medie de 767 unităţi per lună !

          Noul Logan, după o lună de vânzări a înregistrat 573 de unităţi vândute, deci mai puţin decât generaţia veche !!!

          Concluzie : piaţa auto din România este la pământ, iar cine are bani de maşină nouă nu prea mai este dispus să-şi cumpere Logan, se pare că face pasul către o altă marcă de maşină !

          Statistic vorbind, cam aşa stau lucrurile !

          P.S În schimb Stepway-ul chiar are succes !

          Comment


          • #35
            Originally posted by mr.K View Post
            Atunci facem referire la cumparatori: imigrantii veniti in tarile alea (Franta, Germania, Italia, Spania), din triburile de origine: turci, algerieni, marocani, romani, care n-au venituri pentru o masina decenta, in tarile respective, unde muncesc.

            Pana una alta, cine stie daca toate masinile exportate acolo, se si inmatriculeaza in tara respectiva.
            Eu inteleg ca e gratis sa scrii pe forumul asta dar nu cred ca ar trebui sa vorbim doar ca să ne aflăm în treabă. Cei care au ieșit pe afară au văzut că e plin de Dacii. Nu imigranții cumpără marca semi-românească ci chiar cetățenii acelor țări (mă refer la pătura de jos și cea medie). Motivul e unul foarte simplu, dar pe care puțini romani îl înțeleg: spiritul practic.
            Vesticii nu pun atâta preț pe lucruri materiale/imagine pe cât o facem noi. Sunt conștienți de propria putere financiară și nu se aruncă la ceea ce nu-și permit. Preferă o mașină decentă, ieftină de întreținut, care să facă ceea ce trebuie sa facă un vehicul: să te ducă din punctul A în B (asta când distanța e prea mare ca să meargă cu bicicleta). Astfel le rămân bani să se bucure de viață.
            Imigranții pe de altă parte, și în special românii, frustrați de sărăcia lucie în care se zbat, încearcă să epateze prin mașini cât mai scumpe, chiar dacă asta înseamnă sa facă foamea, să stea câte 8 într-un apartament cu două camere etc.
            NU vorbesc din auzite. În fiecare an m-am suit în Logan și am mers prin aproape toată Europa (mai puțin prin țările nordice). În numeroase orașe în care am stat și am dat peste reprezentanțe Dacia chiar am stat de vorbă cu dealerii de acolo. Am vorbit și cu proprietari de Dacii pe care i-am întâlnit în parcările hipermarket-urilor sau a parcurilor de distracții și toți s-au arătat încântați de marca Dacia.
            Nu înțeleg de ce la români totul se reduce la competiție : eu am mașina cea mai tare, eu am motorul cel mai bun, ce au ceilalți e prost etc.
            Eu mi-am luat de noi și logan ph.1 și ph.2 și acum și loganul 2. Deși aș putea sa-mi iau și masina de 20.000 de euro prefer una de 10.000 iar de restul banilor să merg cu ea prin lume. Mai bine cu Logan decât să am BMW și să locuiesc cu părinții iar vara să stau la căsuțe la Costinești.
            Nu sunt ipocrit. Nu zic că Loganul e cea mai bună mașină din lume. Din contră e printre cele mai proaste că nu degeaba are prețul ăsta. Normal că dacă m-ar da banii afară din casă mi-aș lua Mercedes, dar haideți să fim serioși câți dintre noi își permit cu adevărat o astfel de mașină. Mulți n-au bani să-și facă la Logan reviziile în reprezentanță sau pun motorină de la tiriști, dar visează mașini de zeci de mii de euro. Poate că n-ar fi rău să ne mai trezim un pic.
            Nu mai zic că dacă Dacia ar fi produs Veyron-ul tot s-ar fi găsit mulți contestatari (toti români) doar pentru că scrie Dacia. Tot la fel cum dacă pe noul Logan scria Skoda Octavia ar fi fost cumpărat și de cei mai aprigi contestatari ai mașinii românești.

            Comment


            • #36
              Din contra, emigrantii nu cumpara Dacii, pt ca au venit sa-si traisca "visul". Cumpara BMW si Mercedes SHuri. Am fost in afara, in special in Germania si stiu ce fac emigrantii. Exact ce facem si noi, epatam.

              Comment


              • #37
                Pai exact asta a scris si colegul mai sus.
                Si are perfecta dreptate, chiar asa este, e ceva ce sta in firea romanului.
                E ca in bancul ala: se intalnesc un american, un neamt si un roman in lumea de dincolo. Americanul spune ca s-a innecat, neamtul a picat de la inaltime si il intreaba pe roman ce a patit. Asta spune: mi-am cumparat X5 sh. Pai si? Pai si intr-o luna am murit de foame...

                Comment


                • #38
                  Nu sunt ipocrit. Nu zic că Loganul e cea mai bună mașină din lume. Din contră e printre cele mai proaste că nu degeaba are prețul ăsta. Normal că dacă m-ar da banii afară din casă mi-aș lua Mercedes
                  Pai si eu ce am zis? Chiar de e gratis sa scrii pe forum, sa stii ca posturile nu iti cresc pensia, la batranete.
                  Romanii cumpara Logan nu de dragul lui, sau din patriotism. Ci pentru ca n-au bani.
                  In tarile tarile nordice, nimeni nu epateaza cu nimic, taxele pentru auto sunt extrem de mari. Totusi, nu cumpara pe principiul" ce e mai ieftin" ci cumpara ghidandu-se dupa " ce e mai convenabil". Raport calitate/pret.
                  N-am vazut niciun Logan acolo.

                  Comment


                  • #39
                    Inseamna ca nu ai fost. Sunt chiar si dustere.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #40
                      Daaaaaa, e plin pe strada de Duster.
                      Asa, si in Romania sunt si Lamborghini. Le vezi in Mamaia.
                      Last edited by mr.K; 5 February 2013, 11:54.

                      Comment


                      • #41
                        Inmatricularile Dacia in Germania au crescut cu 5,7% in ianuarie, la 3.199 de autovehicule, fata de aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce piata a inregistrat un declin de 8,6%, a anuntat Oficiul de Inmatriculari Auto german KBA.
                        Cota de piata a Dacia in Germania este de 1,7%, potrivit Mediafax.
                        Dacia a inceput anul 2013 in crestere si in Franta, cea mai importanta piata a marcii, cu 10%, la 7.623 autovehicule, pe o piata in scadere cu 15%.
                        Inmatricularile Renault in Germania au scazut cu 9,5% in ianuarie, la 6.543 de autoturisme, conferind marcii o cota de piata de 3,4%

                        Este pentru prima oara cand KBA publica date separate referitoare la inmatricularile Dacia si cele ale Renault.
                        Anul trecut au fost comercializate in Germania 46.590 de autovehicule Dacia, potrivit datelor publicate in ianuarie de compania Dacia Renault.
                        Volkswagen a ramas lider de piata detasat in Germania in ianuarie, cu 43.358 autoturisme vandute (-13,3%) si o cota de 22,6%, urmat de Mercedes cu 19.641 unitati (cota de 10,2%), BMW cu 16.368 unitati (cota de 8,5%), Audi cu 14.947 unitati (cota de 7,8%), Opel cu 12.780 unitati (cota de 6,7%) si Ford cu 10.272 unitati (cota de 5,3%).
                        Din cele 31 de marci analizate de KBA, numai 12 au inregistrat cresteri in ianuarie.


                        Nu trebuie comparata media pe tot anul Logan 1 cu cat s-a vandut in Dec Logan 2. Pana in iunie piata auto a mers f bine- chiar inregistra un plus cam de 20%. Dupa iunie cand a picat guvernul Ungureanu- prapad.
                        Vom vedea in 2013 cum merge Logan 2. Deocamdata afara merge f f bine.
                        Saab 9-5 Aero

                        Comment


                        • #42
                          si ce legatura are guv. Ungureanu cu asta?

                          Comment


                          • #43
                            Nu stiu habar n-am - probabil instabilitatea politica a revizuit planurile multor companii (ca acum 80% din piata e reprezentata de companii).
                            Asta se vede cu ochiul liber in rapoartele APIA, nu ca m-ar intersa pe mine politica lor.

                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • #44
                              TOP 10 cele mai vândute modele ianuarie 2013 în Spania:
                              Dacia Sandero: 1.692 unităţi
                              Nissan Qashqai: 1.577 unităţi
                              Seat Leon: 1.352 unităţi
                              Seat Ibiza: 1.269 unităţi
                              Opel Corsa: 1.170 unităţi
                              Renault Clio: 1.135 unităţi
                              Renault Megane: 1.102 unităţi
                              Opel Astra: 1.097 unităţi
                              Volkswagen Golf: 1.042 unităţi
                              Toyota Auris: 957 unităţi

                              p r o m o t o r . r o

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by eugenmanea View Post
                                Nu trebuie comparata media pe tot anul Logan 1 cu cat s-a vandut in Dec Logan 2. Pana in iunie piata auto a mers f bine- chiar inregistra un plus cam de 20%. Dupa iunie cand a picat guvernul Ungureanu- prapad.
                                Vom vedea in 2013 cum merge Logan 2. Deocamdata afara merge f f bine.
                                Unde ai găsit tu pe piaţa auto un plus de 20% în primele 6 luni din 2012, când tendinţa de scădere îşi făcuse deja simţită prezenţa (contracţie de 16,8% pe primul semestru din 2012 faţă de aceiaşi perioadă din 2011) ?!


                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google