Era o pacaleala de 1 aprilie. http://www.ziare.com/cultura/stiri-c...-prins-1085480
Vanzari Logan 2
Collapse
X
-
Totusi, Romania ramane tara exportatoare de banane. Si de Dacia.
2 din produsele de baza ale acestei tari. Carnea, cerealele si laptele, se importa.
Celor de la Dacia le doresc, sincer, sa exporte cate 100.000 de Logan 2 pe luna si sa plateasca taxele aferente.
Poate atunci guvernul va creste salariul minim pe economie si punctul de pensie cu inca 50 de lei.
Comment
-
Originally posted by M.FLORIN View Posthttp://www.dacia.ro/despre-noi/nouta...zari/index.jsp
Parerea oficiala a lor ...
Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
Noul Logan, după o lună de vânzări a înregistrat 573 de unităţi vândute, deci mai puţin decât generaţia veche !!!
Concluzie : piaţa auto din România este la pământ, iar cine are bani de maşină nouă nu prea mai este dispus să-şi cumpere Logan, se pare că face pasul către o altă marcă de maşină !
Statistic vorbind, cam aşa stau lucrurile !
P.S În schimb Stepway-ul chiar are succes !
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostAtunci facem referire la cumparatori: imigrantii veniti in tarile alea (Franta, Germania, Italia, Spania), din triburile de origine: turci, algerieni, marocani, romani, care n-au venituri pentru o masina decenta, in tarile respective, unde muncesc.
Pana una alta, cine stie daca toate masinile exportate acolo, se si inmatriculeaza in tara respectiva.
Vesticii nu pun atâta preț pe lucruri materiale/imagine pe cât o facem noi. Sunt conștienți de propria putere financiară și nu se aruncă la ceea ce nu-și permit. Preferă o mașină decentă, ieftină de întreținut, care să facă ceea ce trebuie sa facă un vehicul: să te ducă din punctul A în B (asta când distanța e prea mare ca să meargă cu bicicleta). Astfel le rămân bani să se bucure de viață.
Imigranții pe de altă parte, și în special românii, frustrați de sărăcia lucie în care se zbat, încearcă să epateze prin mașini cât mai scumpe, chiar dacă asta înseamnă sa facă foamea, să stea câte 8 într-un apartament cu două camere etc.
NU vorbesc din auzite. În fiecare an m-am suit în Logan și am mers prin aproape toată Europa (mai puțin prin țările nordice). În numeroase orașe în care am stat și am dat peste reprezentanțe Dacia chiar am stat de vorbă cu dealerii de acolo. Am vorbit și cu proprietari de Dacii pe care i-am întâlnit în parcările hipermarket-urilor sau a parcurilor de distracții și toți s-au arătat încântați de marca Dacia.
Nu înțeleg de ce la români totul se reduce la competiție : eu am mașina cea mai tare, eu am motorul cel mai bun, ce au ceilalți e prost etc.
Eu mi-am luat de noi și logan ph.1 și ph.2 și acum și loganul 2. Deși aș putea sa-mi iau și masina de 20.000 de euro prefer una de 10.000 iar de restul banilor să merg cu ea prin lume. Mai bine cu Logan decât să am BMW și să locuiesc cu părinții iar vara să stau la căsuțe la Costinești.
Nu sunt ipocrit. Nu zic că Loganul e cea mai bună mașină din lume. Din contră e printre cele mai proaste că nu degeaba are prețul ăsta. Normal că dacă m-ar da banii afară din casă mi-aș lua Mercedes, dar haideți să fim serioși câți dintre noi își permit cu adevărat o astfel de mașină. Mulți n-au bani să-și facă la Logan reviziile în reprezentanță sau pun motorină de la tiriști, dar visează mașini de zeci de mii de euro. Poate că n-ar fi rău să ne mai trezim un pic.
Nu mai zic că dacă Dacia ar fi produs Veyron-ul tot s-ar fi găsit mulți contestatari (toti români) doar pentru că scrie Dacia. Tot la fel cum dacă pe noul Logan scria Skoda Octavia ar fi fost cumpărat și de cei mai aprigi contestatari ai mașinii românești.
Comment
-
Pai exact asta a scris si colegul mai sus.
Si are perfecta dreptate, chiar asa este, e ceva ce sta in firea romanului.
E ca in bancul ala: se intalnesc un american, un neamt si un roman in lumea de dincolo. Americanul spune ca s-a innecat, neamtul a picat de la inaltime si il intreaba pe roman ce a patit. Asta spune: mi-am cumparat X5 sh. Pai si? Pai si intr-o luna am murit de foame...
Comment
-
Nu sunt ipocrit. Nu zic că Loganul e cea mai bună mașină din lume. Din contră e printre cele mai proaste că nu degeaba are prețul ăsta. Normal că dacă m-ar da banii afară din casă mi-aș lua Mercedes
Romanii cumpara Logan nu de dragul lui, sau din patriotism. Ci pentru ca n-au bani.
In tarile tarile nordice, nimeni nu epateaza cu nimic, taxele pentru auto sunt extrem de mari. Totusi, nu cumpara pe principiul" ce e mai ieftin" ci cumpara ghidandu-se dupa " ce e mai convenabil". Raport calitate/pret.
N-am vazut niciun Logan acolo.
Comment
-
Inmatricularile Dacia in Germania au crescut cu 5,7% in ianuarie, la 3.199 de autovehicule, fata de aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce piata a inregistrat un declin de 8,6%, a anuntat Oficiul de Inmatriculari Auto german KBA.
Cota de piata a Dacia in Germania este de 1,7%, potrivit Mediafax.
Dacia a inceput anul 2013 in crestere si in Franta, cea mai importanta piata a marcii, cu 10%, la 7.623 autovehicule, pe o piata in scadere cu 15%.
Inmatricularile Renault in Germania au scazut cu 9,5% in ianuarie, la 6.543 de autoturisme, conferind marcii o cota de piata de 3,4%
Este pentru prima oara cand KBA publica date separate referitoare la inmatricularile Dacia si cele ale Renault.
Anul trecut au fost comercializate in Germania 46.590 de autovehicule Dacia, potrivit datelor publicate in ianuarie de compania Dacia Renault.
Volkswagen a ramas lider de piata detasat in Germania in ianuarie, cu 43.358 autoturisme vandute (-13,3%) si o cota de 22,6%, urmat de Mercedes cu 19.641 unitati (cota de 10,2%), BMW cu 16.368 unitati (cota de 8,5%), Audi cu 14.947 unitati (cota de 7,8%), Opel cu 12.780 unitati (cota de 6,7%) si Ford cu 10.272 unitati (cota de 5,3%).
Din cele 31 de marci analizate de KBA, numai 12 au inregistrat cresteri in ianuarie.
Nu trebuie comparata media pe tot anul Logan 1 cu cat s-a vandut in Dec Logan 2. Pana in iunie piata auto a mers f bine- chiar inregistra un plus cam de 20%. Dupa iunie cand a picat guvernul Ungureanu- prapad.
Vom vedea in 2013 cum merge Logan 2. Deocamdata afara merge f f bine.Saab 9-5 Aero
Comment
-
TOP 10 cele mai vândute modele ianuarie 2013 în Spania:
Dacia Sandero: 1.692 unităţi
Nissan Qashqai: 1.577 unităţi
Seat Leon: 1.352 unităţi
Seat Ibiza: 1.269 unităţi
Opel Corsa: 1.170 unităţi
Renault Clio: 1.135 unităţi
Renault Megane: 1.102 unităţi
Opel Astra: 1.097 unităţi
Volkswagen Golf: 1.042 unităţi
Toyota Auris: 957 unităţi
p r o m o t o r . r o
Comment
-
Originally posted by eugenmanea View PostNu trebuie comparata media pe tot anul Logan 1 cu cat s-a vandut in Dec Logan 2. Pana in iunie piata auto a mers f bine- chiar inregistra un plus cam de 20%. Dupa iunie cand a picat guvernul Ungureanu- prapad.
Vom vedea in 2013 cum merge Logan 2. Deocamdata afara merge f f bine.
Comment
Comment