If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sunt de acord ca nu e foarte ok legea dar deacum pentru fiecare impozit trebuie sa ne revoltam? Si in Canada si in oricare alta tara se platesc taxe si nu se lamenteaza lumea. una peste alta nu te-a fortat statul roman sa cumperi logan nu te forteaza statul roman sa il vinzi. Eu am avut o masina pe care am rupto, nu era inmatriculata pe numele meu si din acest motiv n-am putut s-o duc la rabla datorita tichetului nominal. A fost greseala mea ca n-am inmatriculat-o, mi-o asum si am pierdut prima de 1500 E. Nu e vina statului ca eu n-am inmatriculat masina pe numele meu. Acel logan pe care il ai, una peste alta l-ai folosit vreme de 7-8 ani ai scos ceva bani din el. Daca vrei sa-l schimbi i-ti asumi si pierderea si eventualul castig.
Legea nu numai ca nu e foarte OK, e o catastrofa.Ai citit-o ? In primele fraze se spune ca poluatorul plateste si din formula de calcul rezulta exact contrariul.Statul incurajeaza romanii sa cumpere hirburi sub Euro2 care nu numai ca polueaza dar sunt si periculoase.
Si da, pentru fiecare impozit trebuie sa ne revoltam.Am fi fraieri daca n-am face-o....
@mocanuba: legea asta e intr-adevar o catastrofa, dupa cum spun si colegii.
Cum poti sa numesti o taxa timbru de mediu, dar prin acea taxa sa incurajezi accesul in tara a unor sicrie pe roti?
Imi spui ca statul nu e de vina cand considera ca o covata de 20 de ani euro 2 polueaza mai putin decat o compacta, sa zicem, de 6-7 ani vechime euro 4?
Pai sa ma scuzi, dar cine spune asa ceva denota o imcompetenta crasa, si spun asta cu indulgenta.
Si da, pentru orice impozit trebuie sa ne revoltam in tara asta in care statul ar vrea sa platim taxe ca in Germania din salarii ca in Burkina Faso.
As vrea sa vad un canadian, ca tot ai adus vorba despre Canada, care traieste cu un salariu de 125 de euro pe luna si nu se revolta.
Topicul este despre vanzarile Logan Nu despre cat de buna sau rea e legea. Cine o sa cumpere acum cu noua taxa de mediu o cazatura E2 oricum nu ar fi cumparat un logan, sau alta masina noua. In momentul de fata, cu noua lege poate poate o sa se mai elimine din vitejii cu BMW-uri inmatriculate in bulgaria, italia, UK s.s.a.m.d. pentru ca o sa fie ceva mai usor de inmatriculat in tara. Si repet nam spus nici o data ca e o lege perfect. Zimi optimist, incompetent ( recunosc mecanica nu e punctul meu forte), dar nu cred ca or sa mai stea mult pe strazi masinile non euro, E1 si E2.
Producţia de pe platforma industrială a Dacia, de la Mioveni, a fost oprită azi, începând de la ora 9.00, conform Digi 24.
Muncitorii din toate secţiile au oprit lucrul, fiind nemulţumiţi de prevederile noului contract colectiv, care ar trebui semnat pe 31 martie. Peste 6000 de angajaţi din schimbul 1 nu mai lucrează la această oră.
Cand vanzarile merg binisor in Europa macar, patronatul face ce stie mai bine.
Topicul este despre vanzarile Logan Nu despre cat de buna sau rea e legea. Cine o sa cumpere acum cu noua taxa de mediu o cazatura E2 oricum nu ar fi cumparat un logan, sau alta masina noua. In momentul de fata, cu noua lege poate poate o sa se mai elimine din vitejii cu BMW-uri inmatriculate in bulgaria, italia, UK s.s.a.m.d. pentru ca o sa fie ceva mai usor de inmatriculat in tara. Si repet nam spus nici o data ca e o lege perfect. Zimi optimist, incompetent ( recunosc mecanica nu e punctul meu forte), dar nu cred ca or sa mai stea mult pe strazi masinile non euro, E1 si E2.
Dupa 5-6 ani de logan am scapat de 1310 de pe strazi. Sa vedem cat dureaza cu pisicutele....
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
In februarie se pare ca vanzarile de Sandero in Ro au crescut cu 200% fata de 2012- destul de bine.
Daca se da drumul si la programul Rabla (1,500 EUR pe tichet) eu sunt sigur ca Dacia va avea vanzari foarte bune- mult mai bune fata de anul trecut.
In ceea ce priveste masinile Euro 1 si Euro 2...sa fim seriosi....cati dintre noi care au avut macar Logan s-ar mai intoarce la o masina produsa inainte de anul 2,000...
Tot omul tinde in spre mai bine, nu se intoarce inapoi in timp la Cielo si Opel Kadett...
Deci din punct de vedere al riscului ca se va umple tara de rable..eu cred ca tinde mai mult spre 0.
Adica...vor fi cativa pe la tara ce isi vor aduce Golf 2...si cativa teribilisti care abia asteapta sa isi aduca un BMW din 1995 cu care sa se dea...dar acestia sunt nesemnificativi in marea masa.
va fi 1500 euro un tichet, dar se va putea folosi doar unul pt. o masina noua, nu 3 si vor fi nominale, in sensul ca trebuie sa ai o rabla minim un an ca sa poti obtine un voucher. nu se vor mai putea cumpara/vinde voucherele.
tichetele vor ajuta la cresterea vanzarilor de dacii noi, dar nu chiar asa mult. nu stiu cine cumpara o rabla, plateste inmatricularea ei + taxa de mediu ca apoi sa obtina 1500 euro... anul viitor, daca va mai fi programul.
Asta pana le va veni ideea sa nu le mai care pana in Algeria tocmai din Romania, ci sa le produca in Maroc. Unde salariile sunt la jumatate fata de Romania. Doar nu credeti ca au facut fabrica aia degeaba acolo?
posibil ca fabrica din Maroc sa nu faca fata cererilor.asa ca i-au din "Rebublica Bobulara Romanania".
Din cate stiu eu, Logan 2 nu se produce in Maroc.
Doar ca frantuzii au aratat pisica in 2012, si au zis ca s-ar putea produce si acolo. Pana la urma, de ce nu? La ce salarii mici au aia acolo, ramane mai mult profit la Renault.
sal voi ganditi inainte sa vorbiti 1 logan 2 sa face in Romania, 2 in Maroc se monteaza Doker si Lodgy, 3 in Romania se fac 350 000 mii masini + alte 350 000 piese CKD toate reperele pt Maroc Rusia Columbia se fac la Mioveni ,4 motorul in 3 cilindrii se face doar la Mioveni se preconizeaza ca in 2014 sa se ajunga la 450 000 mii motoare si atunci cum sa nu ceri salariu??
Eu zic sa vorbesti cu francezii, ca aici n-a zis nimeni pe aici sa nu primesca angajatii Dacia salarii. Ci doar ca Renault n-a deschis degeaba fabrica in Maroc, dupa ce ii educa pe aia un pic, ii pune la produs componente si motoare la costuri mai mici decat in Romania.
Si sa nu cumva sa se laude Marocul cu vanzarile de la Logan 2.
stati sa va spun faza cu Marocul faza traita de un inginer de la Mioveni trimis in Maroc intr-o zi s-a prezentat la lucru Gigel in locul lu Ion inginerul spune ce e cu tine aici ca trebuia sa fie Ion da dar eu sunt vecinul lui Gigel am venit in locul lui caci lui Ion i-a fatat vaca .Concluziile le trageti singuri.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment