Motor Logan 2 (1.5 DCi) Vs. Logan 1 (1.5 DCi))

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pai are spatele mai greu si mai lung ( ce-i drept nu cu mult ), in caz ca-l pierzi ->redresezi mai greu din volan datorita fortei centrifuge automat mai mari care-ti trage de spate dintr-o parte intr-alta. Deci efectul de balans ar trebui sa fie mai mare decat la o berlina cu spatele mai scurt si mai usor ... Parerea mea cel putin

    Comment


    • Din ce spui tu acolo rezulta ca un RS4 Avant (un exemplu la intamplare) ar trebuie sa fie cosciug pe roti. Nu crezi ca inginerii aia, platiti cu multi bani, s-au gandit ca masina aia trebuie sa stea pe sosea chiar si la 320 km/h? Sau au mai pus niste table, niste geamuri si... cu Dumnezeu inainte...
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • Eu nu am zis ca nu sta pe sosea la orice viteza, toate stau, doar am scos in evidenta dificultatea redresarii in cazul pierderii controlului din motivele de mai sus. Dar masinile de azi oricum au destule sisteme de siguranta care ajuta soferul in astfel de situatii...

        Comment


        • Ok. Conform rationamentului tau inseamna ca masinile hatchback sunt cele mai bune din punctul asta de vedere... NOT!
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Cum pierzi controlul asupra mașinii, în secunda -1 intră ESP-ul de nu te vezi. Sunt multi ce s-au chinuit să facă derepaje (nu gogoși) și nu au reușit (probabil cu ESP dezactivat ar fi reușit).
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • eu ti-o pierd si cu esp-ul, crede ma ca daca intri intr-o curba cu destula viteza, poti sa ai mama lui de esp, nu te mai scapa nimeni in caz ca ai pierdut-o. Tot ce raman, sunt abilitatile soferului.
              laureate 1.5l, albastru marin

              Comment


              • Berak-urile sunt mai scumpe in toate cazurile de masini noi, de asemenea eu din cate am condus mi se pare mai bine asezat pe drum un MCV decat Berlina. Pana si la vechile 1310, taicameo a avut break si apoi berlina cu 6 ani mai noua si zicea ca vechiul break era diferit si mai stabil

                Comment


                • 1,5 dci 75 cp E6 2016

                  L-am folosit destul de mult pe autostrada. La 2200 rpm , treapta 5 ai 130 km/h.La 3000 rpm in aceeasi treapta de viteza ai 165 sau 175 km/h functie de teren rampa sau panta...Oricum si pe alte tipuri de sosele merg in asa fel incat motorul sa functioneze undeva pe la 2000-2200 RPM.Asta mi se pare mie ca e turatia de functionare cea mai buna pentru el.Totusi 1,5 dci 90 CP cred ca e cea mai buna varianta pentru Logan 2.

                  Comment


                  • La aceeași turație în aceeași treapta de viteza ai aceeași viteza indiferent de înclinația drumului. Raportul este fix!

                    Comment


                    • daca nu patineaza ambreiajul dar ca idee, da, la 2000rpm ai 130 si la deal si la vale.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Unde se afla dispusa pompa de joasa presiune (alimentare) la dieselul de pe L2?

                        Am facut un td cu dCi-ul de 75 cp si mi-a placut mai mult decat un benzinar de aceeasi putere.
                        L-am intrebat pe reprezentantul de vanzari daca pompele de joasa si inalta presiune mai sunt pe corp comun ca la L1 si mi-a zis ca da, asa este?

                        Comment


                        • X52 dCi euro5 și euro6 are pompă electrică în rezervor, dar asta trebuia să știe ignorantul de la vânzări
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Mersi de informatie.

                            Uite ca nu stia, de cele mai multe ori mi-e si oarecum sal e atrag atentia ca gresesc, acolo unde am informatia exacta bineinteles si de obicei imi cam place sa merg cu temele facute nu sa ma abureasca ei cum vor.

                            Comment


                            • Mi se pare mie sau ti-a cazut cu tronc dCi-ul?
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Ai ghicit, chiar ma gandesc serios la dCi numai ca eu fac putini km anual si mai mult pe oras, deocamdata 1,4 mpi-ul merge brici si parca nu l-as schimba inca, nu stiu, mai vedem...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google