Motor Logan 2 (1.5 DCi) Vs. Logan 1 (1.5 DCi))

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by valentin2005 View Post
    @mdaniel76 sigur ai logan diesel ,la consum de 2,6% te invidiaza si aia cu scuterele ,probabil ai computerul de bord defect .
    In conditiile prezentate de el ,da este posibil citeste tot ce a zis intai,iar referitor la scutere ,am eu unul de 50 cmc care imi consuma fix 4 la suta .Cea ce ai spus tu referitor la cei cu scutere despre ''invidie'' nu e departe de adevar sa stii ,sa nu mai vb de motociclete..
    Last edited by Allyn_y; 17 September 2014, 18:35.

    Comment


    • #92
      Probabil te referi la 4% consum urban. Eu am obtinut consumul respectiv extraurban la mers constant cu 60/ora cu diesel si turatie in jur de 1800 rpm daca nu ma insel

      Comment


      • #93
        Mdaniel are dreptate. In a 4-a la 60-70 la ora pe drum.plan consumul e chiar sub 3. Se poate filma si dovedi adta. Conditia e ca.motorul sa fie cald. Desigur se vor gasi ingineri care vor vrea exact topografia drumului respectiv dar pt asta exista google maps si calculul diferentei de altitudine.

        -Filmare cu gps tracking si vazut.diferenta de altitudine parcursa. Desigur trebuie mai multi de pe forum ca sa cunoasca zona filnata si sa confirme ca ea corespunde cu cea inregistrata pe gps. E greu dar nu imposibil. Consumul sub 3 chiar exista in.condiții de pensionareala
        Last edited by pilifida; 17 September 2014, 23:43. Reason: Automerged Doublepost
        sigpic

        Comment


        • #94
          Cinfirm acest lucru. 2,7 - 2,8 pe DN, mers sub radar. Pe anumite portiuni, in anumite conditii
          In rest, ~6 pe oras, mers normal. La drum lung, cu 4 persoane si bagaje si Ac, 5,5 pe parcursul a 2200 km. Asta cu anvelope de 215
          My Ride sigpic

          Comment


          • #95
            Va dati seama ca in cazul unui computer defect care ar arata mai putin , la un momentdat ajungi sa ai rezervorul plin dar pe bord sa iti arate ca e gol, ori nu s-a intamplat niciodata asa ceva

            Comment


            • #96
              Ai dreptate,cineva a facut si o comparatie pe alt thread facand consumul si la pompa si este ok ce indica computerul de bord .
              Apropo de scuter nu,nu in oras insa este un model mai sport desi are doar 49 cmc are 120km/h in bord, in fine pot zice ca imi consuma aproape cat Loganul fara a exagera
              Last edited by Allyn_y; 18 September 2014, 09:49.

              Comment


              • #97
                La 50 l consumati marja de eroare este de 2L
                Acum cine e de vina pompa sau CB nu se stie
                sigpic

                Comment


                • #98
                  eu cred ca pompa e de vina. practic pompa masoara combustibilul care trece prin senzor, care nu este fix la varful tevii. e posibil ca o anumita cantitate de combustibil sa ramana inca pe traseu sa nu ajunga in rezervor, doar daca ar fi masina sub nivelul pompei. deci cred ca daca pe pompa arata ca ai bagat 10litri, in motor ajung mai putin. e doar o presupunere

                  din cauza asta eu nu cred ca masurarea consumului pompa-pompa este relevant, este o estimare grosolana a consumului, personal cred ca ce arata CB-ul este mai precis.
                  Last edited by mdaniel76; 18 September 2014, 10:49. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by pilifida View Post
                    - eu zic sa nu vorbesti din carti la partea cu trasu' si sa dai timpii oficiali de acceleratie la modelele cu care se bate dacia (nu la range rover). Si atunci vedem care cum trage. Da timpii nu sunt reali, au fost facuti in anumite conditii, dar comparam rezultatele lor oficiale, ca si la ocnsum. Deci astept. Nu ma intereseaza raportul de kilograme pe cal sau cai pe tona, din moment ce eu am timpii. Ca iti dau un exemplu care iti bate toate rapoartele tale de cai pe tone: opel astra 2003-2004 benzina, 90 cp timp OFICIAL 0-100 la ora: 14,5 secunde. Deci prietene opelu' ala nu are 5 tone ca sa fie asa de puturos. E vb de tehnologia folosita la motor. De aia zic. Cal/tona e cam apa de ploaie la motoare din generatii diferite
                    - in fine, am zis ca motorul asta trage neasteptat de bine din punctul meu de vedere si au sarit toti de parca am zis de logan ca e ferrari. Omu' a intrebat pareri. Parerile sunt SUBIECTIVE. Care zice ca motoru' nu trage, ar trebui sa zica asa cu argumente din punctul meu de parere: ba nu trage, ca am eu opel astra 2012 diesel si motoru' de 1,7 ajunge la suta in 9 secunde. Na masina mea trage ca 9<11,8 - asa un exemplu. Nu discutii empirice. in fine. Dupa cum ziceam il mai astept pe mr.K cu rugina si gata

                    - pe de alta parte 90% din cei care si-au luat dacii, nu au avut probleme cu ele si sunt multumiti de masini, e clar ca nu o sa arunce cu cola-cao in propriile achizitii doar pentru ca mercedesu' face masini mai bune ca dacia, si noi nu avem bani sa ne luam cate un Audi A5 nou. Nu inteleg de ce unii la randul lor nu inteleg ca odata ce ai cumparat un lucru l-ai cumparat (dupa argumentul nr.1 - partea financiara) pentru ca tu crezi ca e bun si, daca tie nu iti da gherle normal ca il lauzi ca esti multumit de el. Normal o masina o cumperi cand deja crezi ca e buna, nu faci experimente pe banii tai.
                    Lasa-i mosule ca oamenii vorbesc si atat. Degeaba le-as spune ca am reusit sa dau o mazda 6 care ma fugarea prin oras si n-a reusit sa ma ajunga (aia smechera care e ca si pret de cel putin 2 ori cat loganul), iar eu unul de as fi fost in locul acelui posesor cu mazda 6, ii dadeam foc sincer. Chiar si pe mine m-a surprins foarte tare faptul ca ala nu ma ajungea, nu ma indepartam de el dar nici nu ma ajungea. Si vorba aia e masina de cel putin 30000 euro. Mai specific faptul ca, cu orice logan 1 si tunat si rastunat nu visai la asa ceva.

                    Comment


                    • Originally posted by Yazoo View Post
                      Degeaba le-as spune ca am reusit sa dau o mazda 6 care ma fugarea prin oras si n-a reusit sa ma ajunga (aia smechera care e ca si pret de cel putin 2 ori cat loganul),...
                      Chiar si pe mine m-a surprins foarte tare faptul ca ala nu ma ajungea, nu ma indepartam de el dar nici nu ma ajungea.
                      Depinde şi cât de mult şi-a pus mintea cu tine, adică, cât de mult apăsa pedala de acceleraţie.

                      Comment


                      • Hmm, cate comparatii aici cu care prinde suta in nu stiu cate secunde , x e mai rapida decat y cu 0.5 sec.... Ma apuca rasul, serios...
                        Daca uzina zice 14.5 secunde si tu mai ai inca 2 persoane in masina si ceva bagaje, crezi ca mai prinzi in acelasi timp? crezi ca pe masura ce motorul se uzeaza, mai faci acelasi timp?

                        Pe de alta parte, eu cred ca 0-100 e o valoare putin relevanta. fiecare motor e facut altfel, difera cutiile de viteza si curbele de cuplu, conteza daca sunt 2 sau 4 supape pe cilindru...etc.

                        mai degraba puteti sa comparati daca aveti informatii reprizele 60-100, 80-120, 100-150 de ex. astea mi se par mult mai relevante in viata de zi cu zi decat 0-100.

                        cele cu 4 supape pe cilindru pot sa fie puturoase pana la 100km/h si apoi sa aiba acceleratii mult mai puternice decat una cu 2 supape. apoi depinde si de fiecare situatie de trafic, si bineinteles cum zicea mai sus un coleg, cat vrea si celalalt sa isi puna mintea cu tine, sau daca si celalalt e in stare sa tina pasul cu tine. tu cu logan poti avea o experienta si o dexteritate mult mai mare la vol;an decat cel din acea mazda 6. asta nu inseamna ca masina e mai slaba la performante decat loganul tau

                        nu cred ca un logan de 90cp se poate pune cu alta de +150cp

                        sanatosi sa fim si sa ne bucuram de ele fara evenimente nedorite !

                        Comment


                        • Originally posted by Yazoo View Post
                          Lasa-i mosule ca oamenii vorbesc si atat. Degeaba le-as spune ca am reusit sa dau o mazda 6 care ma fugarea prin oras si n-a reusit sa ma ajunga (aia smechera care e ca si pret de cel putin 2 ori cat loganul), iar eu unul de as fi fost in locul acelui posesor cu mazda 6, ii dadeam foc sincer. Chiar si pe mine m-a surprins foarte tare faptul ca ala nu ma ajungea, nu ma indepartam de el dar nici nu ma ajungea. Si vorba aia e masina de cel putin 30000 euro. Mai specific faptul ca, cu orice logan 1 si tunat si rastunat nu visai la asa ceva.
                          Deci ca sa fim siguri ca te-am inteles, masina din poza de mai jos nu te ajungea ?!
                          Attached Files

                          Comment


                          • Nu cred ca e vorba de modelul ala, pentru ca cea mai slaba e 2.0 benzina de 145 de cai.
                            Pe modelul precedent cea mai slaba e 1.8 aspirat de 120 de cai, mai mult probabil sa fie vorba de aia.

                            In alta ordine de idei, timpul dat de producator, la dacia cel putin, nu mi se pare relevant. 14.5 este timpul dat pentru 1.5 dci 75 pe logan II, ceea ce nu este adevarat.
                            Am putut sa testez lucrul asta, si vin cu un test relevant. La golf 6 variant 1.6 tdi 105 cp, timpul este de 12.0 oficial.
                            Am testat cu cronometru cu un prieten si ala a fost timpul, 12.0.
                            Am testat si la Logan, am reusit 11.7. Si lucru dovedit ca timpul nu a fost aberatie, am facut mai multe liniute, de pe loc, pana la 100 era cu botul la stopul meu, si chiar si dupa 100, ma duceam mai tare ca el.
                            Pe reprize, cu a 2-a de la 50, aprox 2500rpm, pana la 130-140 era 2 masini in spate.
                            Am facut chiar si o cursa mai lunga, Buzau-Magura, noaptea, 4 persoane in fiecare dintre masini, la dus am mers amandoi la consum, sa vedem care masina scoate consum mai mic, eu am scos 3.6, el a scos 4.3, si la intors am mers cat de tare am putut, cand am ajuns inapoi in oras, consumul meu crescuse la 5.5, la el era 6.8.
                            Eu cel putin regret foarte mult ca nu am 1.5 dci-ul de 75 si 200 cuplu, choar se simte de jos, de la 1500rpm, am 1.2 16v benzina.... care consuma si mult mai mult si nick nu trage.

                            Comment


                            • scuza-ma ca ma bag in discutie dar ca sa inteleg si eu, o mazda cu 1.8 de 120 cp nu ajungea un logan 1.4 de 75?

                              Comment


                              • si eu am depasit un bmw x5 odata pe autostrada(eu aveam 120 el vro 100/h), ma uitam dupa aceea in retrovizoare si nu ma putea ajunge din urma...cred ca nici nu-i pasa
                                RTFM

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google