Motor Logan 2 (1.5 DCi) Vs. Logan 1 (1.5 DCi))

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Ampt View Post
    Depinde şi cât de mult şi-a pus mintea cu tine, adică, cât de mult apăsa pedala de acceleraţie.
    Eu zic ca o cam apasa pt ca l-am suparat in trafic si vroia sa ma prinda

    Originally posted by GuGu21 View Post
    Deci ca sa fim siguri ca te-am inteles, masina din poza de mai jos nu te ajungea ?!
    Da exact hai sa-ti spun.
    Eu l-am sicanat putin in trafic, iar el a venit tare dupa mine ca sa se bage in fata mea sa ma opreasca. Eu eram pe banda 1 iar el pe banda 2 si nu reusea sa se bage in fata mea. Sa nu-mi spuneti ca nu a vrut sa-si puna mintea cu mine pt ca nu exista( omul era nervos vroia sa se bage in fata mea sa ma opreasca asa ca nu a reusit cu ditamai masina lui), asta inseamna 2 lucruri: ori nu stie sa apese acceleratia ori avea cea mai mica motorizare, dar pe masina aia cred ca cea mai mica motorizare e totusi mare... asa ca nu-mi explic decat ca era un sofer foarte prost

    Originally posted by dadan View Post
    si eu am depasit un bmw x5 odata pe autostrada(eu aveam 120 el vro 100/h), ma uitam dupa aceea in retrovizoare si nu ma putea ajunge din urma...cred ca nici nu-i pasa
    Stii care e diferenta dintre noi 2?!?

    Ca tu esti ironic iar eu vorbesc o fapta reala.
    O zi buna!
    Last edited by Yazoo; 15 June 2015, 09:12. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Originally posted by Yazoo View Post
      Eu zic ca o cam apasa pt ca l-am suparat in trafic si vroia sa ma prinda



      Da exact hai sa-ti spun.
      Eu l-am sicanat putin in trafic, iar el a venit tare dupa mine ca sa se bage in fata mea sa ma opreasca. Eu eram pe banda 1 iar el pe banda 2 si nu reusea sa se bage in fata mea. Sa nu-mi spuneti ca nu a vrut sa-si puna mintea cu mine pt ca nu exista( omul era nervos vroia sa se bage in fata mea sa ma opreasca asa ca nu a reusit cu ditamai masina lui), asta inseamna 2 lucruri: ori nu stie sa apese acceleratia ori avea cea mai mica motorizare, dar pe masina aia cred ca cea mai mica motorizare e totusi mare... asa ca nu-mi explic decat ca era un sofer foarte prost



      Stii care e diferenta dintre noi 2?!?

      Ca tu esti ironic iar eu vorbesc o fapta reala.
      O zi buna!
      sofer foarte slab ce nu le are deloc cu covrigu, asta ar fi concluzia din ce ne-ai relatat. Masina aia e foarte puternica... Ca sa nu mai zic ca e una din cele mai frumoase masini construite vreodata, parere strict personala

      Comment


      • Originally posted by GuGu21 View Post
        sofer foarte slab ce nu le are deloc cu covrigu, asta ar fi concluzia din ce ne-ai relatat. Masina aia e foarte puternica... Ca sa nu mai zic ca e una din cele mai frumoase masini construite vreodata, parere strict personala
        Corect, e o masina cu un design exterior foarte frumos si totodata interesant. E destul de masiva si e posibil sa fie si destul de grea.

        Comment


        • Originally posted by hasserro View Post
          Nu cred ca e vorba de modelul ala, pentru ca cea mai slaba e 2.0 benzina de 145 de cai.
          Pe modelul precedent cea mai slaba e 1.8 aspirat de 120 de cai, mai mult probabil sa fie vorba de aia.

          In alta ordine de idei, timpul dat de producator, la dacia cel putin, nu mi se pare relevant. 14.5 este timpul dat pentru 1.5 dci 75 pe logan II, ceea ce nu este adevarat.
          Am putut sa testez lucrul asta, si vin cu un test relevant. La golf 6 variant 1.6 tdi 105 cp, timpul este de 12.0 oficial.
          Am testat cu cronometru cu un prieten si ala a fost timpul, 12.0.
          Am testat si la Logan, am reusit 11.7. Si lucru dovedit ca timpul nu a fost aberatie, am facut mai multe liniute, de pe loc, pana la 100 era cu botul la stopul meu, si chiar si dupa 100, ma duceam mai tare ca el.
          Pe reprize, cu a 2-a de la 50, aprox 2500rpm, pana la 130-140 era 2 masini in spate.
          Am facut chiar si o cursa mai lunga, Buzau-Magura, noaptea, 4 persoane in fiecare dintre masini, la dus am mers amandoi la consum, sa vedem care masina scoate consum mai mic, eu am scos 3.6, el a scos 4.3, si la intors am mers cat de tare am putut, cand am ajuns inapoi in oras, consumul meu crescuse la 5.5, la el era 6.8.
          Eu cel putin regret foarte mult ca nu am 1.5 dci-ul de 75 si 200 cuplu, choar se simte de jos, de la 1500rpm, am 1.2 16v benzina.... care consuma si mult mai mult si nick nu trage.
          vezi ca te-ai gafat. 14.5 secunde este timpul primului motor diesel de pe lgoan, cel de 65 CP

          - ba nu, eu am gresit. primul motor avea 15.5 secunde
          Last edited by pilifida; 15 June 2015, 12:34. Reason: Automerged Doublepost
          sigpic

          Comment


          • Si as vrea sa mai spun faptul ca raportat la cum trage acest nou logan de 1.5 dci 90cp ai putea fara probleme sa spui ca are mai mult de 90 de cai, in plus de asta am un prieten care are un ford mondeo din 2006 motor 2.0 tdi de 140 cai si indraznesc sa spun dupa ce i-am condus masina ca loganul trage mai bine, contrar asteptarilor evident, dar uite ca se poate

            Comment


            • Confirm "nervozitatea" motorului 1,5 90 cp. Am fost foarte placut surprins de reprizele de accelerare pe care le poate face. Inainte de Logan am avut o Laguna II 1.9 DCI 120 cp si nu simt ca as fi pierdut ceva semnificativ la reprizele de accelerare...doar la confort

              Comment


              • Pilifida, 14.6 pe autodata.net este timpul declarat. Aberant de mult.

                Comment


                • Da-le un mail celor de la Dacia si anunta ca au gresit timpii. Si spune-le ca-s prosti, ca tocmai ce ei de fapt comercializeaza un motor de 75 de cai diesel ce are performantele fostului de 105 benzina E5.
                  Ce prosti... Noroc ca ie noi dastepti!

                  Comment


                  • Spuse Cezar cel care dansează.
                    sigpic

                    Comment


                    • 1 2 3... 1 2 3...
                      Bati un apropo cum ca n-as fi pregatit. Sigur vrei sa intram in directia asta?
                      Esti nepoliticos si prost crescut. Generatia GAP, plina de flatulatii in cutia craniana, ce comprima creierul si ii niveleaza circumvolutiunile.
                      Am studii cat n-ai tu ani in viata, mucea.

                      Comment


                      • Tu nu ma cunoști pe mine cheliosule. Eu zic sa îți vezi de viata ta și aici și pe alte topicuri și sa nu mai judeci oamenii doar pentru ca tu crezi ca ai valoare, jeg mic ce ești.
                        sigpic

                        Comment


                        • Ca posesor al masinii cu acest tip de motor (dci 90cp) pot sa spun ca este o placere sa conduci indiferent de tipul de drum.
                          Are reprize bune , in depasiri te ajuta doar ca trebuie sa stii sa il mentii in plaja de cuplu unde are eficienta maxima.Pe urcusurile in serpentine dupa cum am mai spus-o si in alte posturi se vede adevarata putere a acestui motor, eu unul am ramas surprins cu cata lejeritate trage caroseria la deal fata de loganul vechi care era echipat cu motor de 1,6/90cp si care trebuia birjerit calumea sa urce .
                          Captain of the black pearl

                          Comment


                          • Subscriu tot ce a spus dl GFN, cu o completare ca am impresia ca are si ceva limitare, ca dupa 175km/h greu ajung la 180km/h. Nu stiu cum au ajuns altii pe la 200 cu el

                            Comment


                            • Si-au pus soft pe el .

                              Comment


                              • Originally posted by alex2_ar View Post
                                Subscriu tot ce a spus dl GFN, cu o completare ca am impresia ca are si ceva limitare, ca dupa 175km/h greu ajung la 180km/h. Nu stiu cum au ajuns altii pe la 200 cu el
                                Stai linistit ca se bat campii cum ca ajung la 200. Poate daca prinzi vreo vale.... Pana la 150 accelereaza foarte bine... iar de la 150-170 chiar binisor.... si imediat dupa 170 se cam plafoneaza... ideea e ca ajungi in vreo 5 min la 190 dar deja cine spune de 200-210 o da in SF-uri....
                                Concluzia finala e ca la 150 sincer nu simti ca ai chiar 150.. si chiar si cu 170 mergi destul de lejer ceea ce nu se intampla la modelul anterior. Mai multe n-ai ce sa ceri

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google