Motor Logan 2 (1.5 DCi) Vs. Logan 1 (1.5 DCi))

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E limitat de cei 90 de cai.
    La deal e o placere, nu trebuie sa mai mesteci in cutie ca la benzinar, sta la ture putine ca sa nu faca galagie.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Doamne ce-mi vad ochiii ... 150-170-190 cu Logan2 ?
      Alooo Politia, avem sinucigasi pe forum ! Nu de alta, dar mai luati si pe altii cu voi din pacate. Asta nu e masina sa-i dai mai mult de 120-130, parerea mea. Vitezele alea de care vorbiti sunt pentru alte masini, in niciun caz pentru Logan ! Terminati cu prostiile oameni buni... Conduceti Logan'ul ca atare, pentru ceea ce este si anume o masina linistita de familie !

      Comment


      • Nu e chiar asa rau la 150, nici la 170, desi, dieselul iti da senzatia ca e mai linistit la viteza aia, pentru ca nu prea se aude motorul.

        Comment


        • Originally posted by GuGu21 View Post
          Doamne ce-mi vad ochiii ... 150-170-190 cu Logan2 ?
          Alooo Politia, avem sinucigasi pe forum ! Nu de alta, dar mai luati si pe altii cu voi din pacate. Asta nu e masina sa-i dai mai mult de 120-130, parerea mea. Vitezele alea de care vorbiti sunt pentru alte masini, in niciun caz pentru Logan ! Terminati cu prostiile oameni buni... Conduceti Logan'ul ca atare, pentru ceea ce este si anume o masina linistita de familie !
          Masina merge ok si la 170 in anumite circumstante si anumite portiuni de drum(nu e ferrari sa faci slalom la 170) insa masina merge destul de sigur la viteza respectiva, daca tu esti prudent si mergi cu 130 foarte bine e problema ta dar repet asta nu inseamna ca masina nu merge bine la viteze mai mari...

          Comment


          • Eu fac naveta zilnic 100 km dus intors total, am cand merg cu 150 constant si nu are nici o oboseala. Nu ii instabila nu vad ce problema ar fi. Dar daca era pe benzina as fi inteles ca nu mai mult de 120-130 deoarece urla motoru, multe turatii (asa o spun in cunostinta de cauza) dar cea diesel la 130/h si 2200 ture nu are absolut nimic, chiar relaxat si silentios ii motoru.

            Comment


            • Parca trebuia sa vorbim despre motoarele dCi, Logan2 versus Logan1 nu?
              ...
              Reveniti va rog la subiect.
              Last edited by IancuMIC; 17 June 2015, 07:51.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Am mers cu 150+ ( borna de 150 vazuta la franare ). Singur in masina, vroiam sa vad "cat merge". Totodata venea un TIR de pe celalalt sens pe un drum european ( o banda pe sens ) si m-a mutat rafala de vant 0.3 - 0.5m spre afara carosabilului ( exact ca o bucata de carton ). A fost prima ( si sper ultima !) senzatie de masina "barca".
                Stiu, Dacia nu e facuta pentru viteza. Astfel, nu vad rostul de a merge cu mai mult de 120-130 ( viteza de croaziera, dupa mine ). Mai presus de asta, nici drumul nu iti permite astfel de viteze ( gropi, limitari legale ).
                Vrei viteza, cumpara o masina facuta pentru viteza ( 150+ CP ).
                Vorba unui agent de vanzari, culmea, tot de la Dacia : "Dacia nu e facuta pentru viteza. Daca vroiam sa o facem pentru viteza, ii puneam aripi, dar atunci devenea avion. Deci, vrei viteza, cumpara-ti avion ! Pe strada se merge cu 120-130, nu 200 km/h !"

                Comment


                • Subscriu, de acord cu tine in absolut tot ce ai scris

                  Originally posted by alex2_ar View Post
                  Eu fac naveta zilnic 100 km dus intors total, am cand merg cu 150 constant si nu are nici o oboseala. Nu ii instabila nu vad ce problema ar fi. Dar daca era pe benzina as fi inteles ca nu mai mult de 120-130 deoarece urla motoru, multe turatii (asa o spun in cunostinta de cauza) dar cea diesel la 130/h si 2200 ture nu are absolut nimic, chiar relaxat si silentios ii motoru.
                  Pai nu zgomotul motorului e beleaua cea mai mare ci vantul de afara si frecarea cu aerul, zgomotul rotilor pe asfalt - ca e antifonata cu c..ru
                  Asta face traiul in habitaclu insuportabil, parerea mea
                  Last edited by GuGu21; 17 June 2015, 08:38. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Auzi nu te supara dar vrei prea multe.....vorbeam de stabilitatea masinii la viteze mari nu ca bate vantul si nu mai stiu ce...daca ai pretentii prea mari inseamna ca ai gresit masina, nu ti-ai luat ce trebuie. Iar ca si antifonare e ceva mai bine decat primul logan care se auzea ca un tractor. Sunt niste diferente mari dar asa e romanul, mereu are cate ceva de comentat.
                    Last edited by 77sky; 17 June 2015, 23:18.

                    Comment


                    • Originally posted by Yazoo View Post
                      Iar ca si antifonare e ceva mai bine decat primul logan care se auzea ca un tractor.
                      Nu ştiu dacă zgomotul mai mic perceput în habitaclu se datorează neapărat unei antifonări mai bune, dar şi motorul în sine a evoluat foarte mult faţă de cel iniţial (65Cp), cel actual fiind mult mai puţin zgomotos.

                      Comment


                      • Motorul 1.5 dCi-90cp, care echipeaza modelele produse dupa 2012 este, din punctul meu de vedere, unul destul de bine armonizat, din multe puncte de vedere; demaraj, putere, consum, emisii, fiabilitate, confort la conducere.

                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • nu as merge cu Dacia mea cu 150-160 la ora pe un drum european nici sa ma bati. Mai mult de 165 nu i-am dat (si a fost de 2 ori cate 3-4 minute de test - si pe autostrada) da am zis ca isi da duhul. Asta mi se pare ciudat - comparativ cu 1.5-ul de pe duster de 110 CP - motorul de pe stepway accelereaza mult mai bine, dar nu tine la viteze mari. La duster i-am dat 195 km/h si in jurul la 160 km/h accelera chiar bine. Nu inteleg de unde diferenta asta negatica la viteze mai mari. Motorul de stepway trage bine la deal, consum mic, accelereaza bine dar pana pe la 120 la ora. Dupa pana pe la 140 accelereaza acceptabil spre bine si dupa aia gata cu visul. Singura mea dezamagire a fost consumul ridicat la 130 la ora - de vreo 6 la suta, fata de 90 la ora cand consuma 3.5. Am crezut ca e facuta sa consume ok (un 4 la suta) si la viteze normale de autostrada, dar se pare ca m-am inselat. Asta e, noroc ca nu avem autostrazi
                          Last edited by pilifida; 19 June 2015, 10:10.
                          sigpic

                          Comment


                          • Forma, greutatea masinii, conditiile meteo, cauciucurile...sunt multe lucruri care pot influenta top speed-ul unei masini. Fizica elementara
                            sigpic

                            Comment


                            • - pacco draga, am fost olimpic la fizica pe toata durata invatamantului, deci adaosurile astea aparent inteligente nu isi au rostul. Si apropo de forma nu imi zi ca duster-ul e mai aerodinamic ca si stepway-ul )))

                              - si aici nu vorbeam de top speedul masinii intr-o anumita conditie data ci era vorba de acceleratie in general, cum se simte masina in timpul utilizarii ei zilnice
                              Last edited by pilifida; 19 June 2015, 10:20. Reason: Automerged Doublepost
                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by pilifida View Post
                                Si apropo de forma nu imi zi ca duster-ul e mai aerodinamic ca si stepway-ul )))
                                Mai aerodinamic nu este, dar are totuşi 20 Cp în plus.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google