If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Doamne ce-mi vad ochiii ... 150-170-190 cu Logan2 ?
Alooo Politia, avem sinucigasi pe forum ! Nu de alta, dar mai luati si pe altii cu voi din pacate. Asta nu e masina sa-i dai mai mult de 120-130, parerea mea. Vitezele alea de care vorbiti sunt pentru alte masini, in niciun caz pentru Logan ! Terminati cu prostiile oameni buni... Conduceti Logan'ul ca atare, pentru ceea ce este si anume o masina linistita de familie !
Doamne ce-mi vad ochiii ... 150-170-190 cu Logan2 ?
Alooo Politia, avem sinucigasi pe forum ! Nu de alta, dar mai luati si pe altii cu voi din pacate. Asta nu e masina sa-i dai mai mult de 120-130, parerea mea. Vitezele alea de care vorbiti sunt pentru alte masini, in niciun caz pentru Logan ! Terminati cu prostiile oameni buni... Conduceti Logan'ul ca atare, pentru ceea ce este si anume o masina linistita de familie !
Masina merge ok si la 170 in anumite circumstante si anumite portiuni de drum(nu e ferrari sa faci slalom la 170) insa masina merge destul de sigur la viteza respectiva, daca tu esti prudent si mergi cu 130 foarte bine e problema ta dar repet asta nu inseamna ca masina nu merge bine la viteze mai mari...
Eu fac naveta zilnic 100 km dus intors total, am cand merg cu 150 constant si nu are nici o oboseala. Nu ii instabila nu vad ce problema ar fi. Dar daca era pe benzina as fi inteles ca nu mai mult de 120-130 deoarece urla motoru, multe turatii (asa o spun in cunostinta de cauza) dar cea diesel la 130/h si 2200 ture nu are absolut nimic, chiar relaxat si silentios ii motoru.
Am mers cu 150+ ( borna de 150 vazuta la franare ). Singur in masina, vroiam sa vad "cat merge". Totodata venea un TIR de pe celalalt sens pe un drum european ( o banda pe sens ) si m-a mutat rafala de vant 0.3 - 0.5m spre afara carosabilului ( exact ca o bucata de carton ). A fost prima ( si sper ultima !) senzatie de masina "barca".
Stiu, Dacia nu e facuta pentru viteza. Astfel, nu vad rostul de a merge cu mai mult de 120-130 ( viteza de croaziera, dupa mine ). Mai presus de asta, nici drumul nu iti permite astfel de viteze ( gropi, limitari legale ).
Vrei viteza, cumpara o masina facuta pentru viteza ( 150+ CP ).
Vorba unui agent de vanzari, culmea, tot de la Dacia : "Dacia nu e facuta pentru viteza. Daca vroiam sa o facem pentru viteza, ii puneam aripi, dar atunci devenea avion. Deci, vrei viteza, cumpara-ti avion ! Pe strada se merge cu 120-130, nu 200 km/h !"
Eu fac naveta zilnic 100 km dus intors total, am cand merg cu 150 constant si nu are nici o oboseala. Nu ii instabila nu vad ce problema ar fi. Dar daca era pe benzina as fi inteles ca nu mai mult de 120-130 deoarece urla motoru, multe turatii (asa o spun in cunostinta de cauza) dar cea diesel la 130/h si 2200 ture nu are absolut nimic, chiar relaxat si silentios ii motoru.
Pai nu zgomotul motorului e beleaua cea mai mare ci vantul de afara si frecarea cu aerul, zgomotul rotilor pe asfalt - ca e antifonata cu c..ru
Asta face traiul in habitaclu insuportabil, parerea mea
Last edited by GuGu21; 17 June 2015, 08:38.
Reason: Automerged Doublepost
Auzi nu te supara dar vrei prea multe.....vorbeam de stabilitatea masinii la viteze mari nu ca bate vantul si nu mai stiu ce...daca ai pretentii prea mari inseamna ca ai gresit masina, nu ti-ai luat ce trebuie. Iar ca si antifonare e ceva mai bine decat primul logan care se auzea ca un tractor. Sunt niste diferente mari dar asa e romanul, mereu are cate ceva de comentat.
Iar ca si antifonare e ceva mai bine decat primul logan care se auzea ca un tractor.
Nu ştiu dacă zgomotul mai mic perceput în habitaclu se datorează neapărat unei antifonări mai bune, dar şi motorul în sine a evoluat foarte mult faţă de cel iniţial (65Cp), cel actual fiind mult mai puţin zgomotos.
Motorul 1.5 dCi-90cp, care echipeaza modelele produse dupa 2012 este, din punctul meu de vedere, unul destul de bine armonizat, din multe puncte de vedere; demaraj, putere, consum, emisii, fiabilitate, confort la conducere.
nu as merge cu Dacia mea cu 150-160 la ora pe un drum european nici sa ma bati. Mai mult de 165 nu i-am dat (si a fost de 2 ori cate 3-4 minute de test - si pe autostrada) da am zis ca isi da duhul. Asta mi se pare ciudat - comparativ cu 1.5-ul de pe duster de 110 CP - motorul de pe stepway accelereaza mult mai bine, dar nu tine la viteze mari. La duster i-am dat 195 km/h si in jurul la 160 km/h accelera chiar bine. Nu inteleg de unde diferenta asta negatica la viteze mai mari. Motorul de stepway trage bine la deal, consum mic, accelereaza bine dar pana pe la 120 la ora. Dupa pana pe la 140 accelereaza acceptabil spre bine si dupa aia gata cu visul. Singura mea dezamagire a fost consumul ridicat la 130 la ora - de vreo 6 la suta, fata de 90 la ora cand consuma 3.5. Am crezut ca e facuta sa consume ok (un 4 la suta) si la viteze normale de autostrada, dar se pare ca m-am inselat. Asta e, noroc ca nu avem autostrazi
- pacco draga, am fost olimpic la fizica pe toata durata invatamantului, deci adaosurile astea aparent inteligente nu isi au rostul. Si apropo de forma nu imi zi ca duster-ul e mai aerodinamic ca si stepway-ul )))
- si aici nu vorbeam de top speedul masinii intr-o anumita conditie data ci era vorba de acceleratie in general, cum se simte masina in timpul utilizarii ei zilnice
Last edited by pilifida; 19 June 2015, 10:20.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment