1,5 dci 75 cp k9k626 E6 dacia logan prestige
salutari.daca esti singur in masina cu ceva bagaje motorul e foarte potent.l-am folosit pe autostrada ruta romania -germania si nu m-a dezamagit.l-am tinut 12 ore la 130 -140 km/h cu sprinturi de 10-20 minute la 150 -160 km./h .motorul nu trece de 3000 de rpm , merge super.daca ai in schimb 4 persoane in masina totul se schimba pentru ca iti trebuie clar 110-115 cp.dar atunci trebuie sa fi atent la manevre ptr. ca masina e inalta si daca nu esti atent poti sa o patesti.eu am gume de 195/55/16.cu gume de 185/65/15 nu mi-as fi luat logan .masina oricum e o facatura , adica un fel de experiment , daca mergi cu treapta a 5 a la 110 , 120 km/h face ca dracu, ai impresia ca esti in autobuz.pe anumite portiuni pe autostrada am prins si 175 km /h.sistemul de injectie bosch e interesant.la inceput cand urci de la viteze moderate la viteze mari am impresia ca greu ajunge la 150 -160 km/h , dar odata ce ai ajuns si ii dai talpa din nou parca merge altfel , accelereaza mai rapid.cel putin asta e impresia mea.in rest pe asfaltul din romania zici ca esti cu trenul , cum am trecut in austria nu se mai aude nimic, ma simt ca in VW cel putin.apropo eu n-am reusit sa descopar diferenta dintre 1,5 dci 75 cp si 1,5 dci 90 cp (ma refer la ultima varianta K9K 626) , presupun ca este doar din softul de programare al motorului.oricum injectia bosch e ceva, se vede ca motorul chiar poseda tehnologie avansata.sper ca nu nsunt offtopic cu ce am scris.
tot eu va deranjez.si am facut 1200 km la viteze de autostrada cu consum de 5,6 l/100 km.mi se pare destul de ok.
salutari.daca esti singur in masina cu ceva bagaje motorul e foarte potent.l-am folosit pe autostrada ruta romania -germania si nu m-a dezamagit.l-am tinut 12 ore la 130 -140 km/h cu sprinturi de 10-20 minute la 150 -160 km./h .motorul nu trece de 3000 de rpm , merge super.daca ai in schimb 4 persoane in masina totul se schimba pentru ca iti trebuie clar 110-115 cp.dar atunci trebuie sa fi atent la manevre ptr. ca masina e inalta si daca nu esti atent poti sa o patesti.eu am gume de 195/55/16.cu gume de 185/65/15 nu mi-as fi luat logan .masina oricum e o facatura , adica un fel de experiment , daca mergi cu treapta a 5 a la 110 , 120 km/h face ca dracu, ai impresia ca esti in autobuz.pe anumite portiuni pe autostrada am prins si 175 km /h.sistemul de injectie bosch e interesant.la inceput cand urci de la viteze moderate la viteze mari am impresia ca greu ajunge la 150 -160 km/h , dar odata ce ai ajuns si ii dai talpa din nou parca merge altfel , accelereaza mai rapid.cel putin asta e impresia mea.in rest pe asfaltul din romania zici ca esti cu trenul , cum am trecut in austria nu se mai aude nimic, ma simt ca in VW cel putin.apropo eu n-am reusit sa descopar diferenta dintre 1,5 dci 75 cp si 1,5 dci 90 cp (ma refer la ultima varianta K9K 626) , presupun ca este doar din softul de programare al motorului.oricum injectia bosch e ceva, se vede ca motorul chiar poseda tehnologie avansata.sper ca nu nsunt offtopic cu ce am scris.
tot eu va deranjez.si am facut 1200 km la viteze de autostrada cu consum de 5,6 l/100 km.mi se pare destul de ok.
Comment