Motor Logan 2 (1.5 DCi) Vs. Logan 1 (1.5 DCi))

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1,5 dci 75 cp k9k626 E6 dacia logan prestige

    salutari.daca esti singur in masina cu ceva bagaje motorul e foarte potent.l-am folosit pe autostrada ruta romania -germania si nu m-a dezamagit.l-am tinut 12 ore la 130 -140 km/h cu sprinturi de 10-20 minute la 150 -160 km./h .motorul nu trece de 3000 de rpm , merge super.daca ai in schimb 4 persoane in masina totul se schimba pentru ca iti trebuie clar 110-115 cp.dar atunci trebuie sa fi atent la manevre ptr. ca masina e inalta si daca nu esti atent poti sa o patesti.eu am gume de 195/55/16.cu gume de 185/65/15 nu mi-as fi luat logan .masina oricum e o facatura , adica un fel de experiment , daca mergi cu treapta a 5 a la 110 , 120 km/h face ca dracu, ai impresia ca esti in autobuz.pe anumite portiuni pe autostrada am prins si 175 km /h.sistemul de injectie bosch e interesant.la inceput cand urci de la viteze moderate la viteze mari am impresia ca greu ajunge la 150 -160 km/h , dar odata ce ai ajuns si ii dai talpa din nou parca merge altfel , accelereaza mai rapid.cel putin asta e impresia mea.in rest pe asfaltul din romania zici ca esti cu trenul , cum am trecut in austria nu se mai aude nimic, ma simt ca in VW cel putin.apropo eu n-am reusit sa descopar diferenta dintre 1,5 dci 75 cp si 1,5 dci 90 cp (ma refer la ultima varianta K9K 626) , presupun ca este doar din softul de programare al motorului.oricum injectia bosch e ceva, se vede ca motorul chiar poseda tehnologie avansata.sper ca nu nsunt offtopic cu ce am scris.

    tot eu va deranjez.si am facut 1200 km la viteze de autostrada cu consum de 5,6 l/100 km.mi se pare destul de ok.
    Last edited by sorinskor; 8 June 2017, 21:04. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Cum naiba 5.6l, ca a mea la 130 constant si cu "sprinturi" la 150-160 sare de 6.
      sigpic

      Comment


      • Eu nu ma iau dupa ce scrie pe bord. La a mea bag 2 bidoane de 30l si fac peste 1000 km si 70% din acei km pe autostrada cu 150km/h.

        Comment


        • Dci-urile sunt cele mai bune motoare de pe logan şi nu-s părtinitor..Am un 90 cp proaspat achizitionat, înainte am avut tot dci (12 ani). N-am avut nicio problema la motor şi nici cu injectoarele (133000 km). Conteaza f mult cuplu la diesel..vreau sa zic ca la urcat pe serpentine cu dci-ul vechi "faceam" lejer şi mărci mai cu pretenţii. Am condus benzinarele de pe L1 afar de ăla 12v..la acceleraţie le ia pe ambele (1.4/1.6). Motorul îşi dă drumul târziu..abia după 25-30000 ai maxim performanţe. Iar ăsta nou este clar o îmbunătaţire faţă de cel vechi. Un văr de-al meu a trecut de pe L1/1.6 -benzina pe L2-dci/75 cp..e super încântat..mi-a spus ca nici nu se compara.

          Comment


          • Luciano nu vorbim aici de benzina vs diesel. Zici ca motorul asta "nou" euro 5 e o imbunatatire fata de euro 3 . De ce?
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • La intrebarea asta, chiar d.ta ai raspuns, printre altele; vezi cateva pagini mai in urma.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Comparăm mere K9K 612 euro5 cu pere K9K 626 euro6 și cu pepeni K9K 7xx sau 8xx ....
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Comparam doar daca nu avem in vedere postul care deschide acest topic. La momentul acela, nu se vorbea de Euro6.

                  Originally posted by DDC View Post
                  Salut!

                  Detin un Logan 1.5 DCi de 7 ani si doresc sa achizitionez un Logan 2 1.5 DCi. Nu sunt cunoscator, si m-as bucura sa gasesc aici raspunsul la cateva intrebari:

                  In afara de diferente de CP, exista diferente intre cele 2 motoare diesel? -- banuiesc ca dupa 8 ani ar trebui sa fie si ceva diferente la motor.

                  Am intels ca reviziile la Logan2 diesel se fac la 20.000km (in loc de 10.000km Logan1) -- acest lucru are de a face cu anumite imbunatatiri la motor?

                  Daca cunoasteti orice diferente m-as bucura sa le expuneti aici. Merci.
                  Last edited by IancuMIC; 21 June 2017, 22:17.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Este si logan 1 ph2 cu motor euro5 cu DPF si 90 CP, am eu din 2011,se pare ca exista din 2010,Intretinerea la 20.000 km DPF-ul merge tun turbo si injectia la fel. doar ca cutia e altfelfata de Logan 2 la 149km/h pe autostrada cu a 5-a sta la 3500 rpm.
                    In 6 ani si 160.000km a costat 15.000 de ron revizii si reparatii incluzand imbunatatiri gen folie, alarma inclusiv stingatorul si suporturile de numere platite la livrare ,ulei schimbat la10.000km in loc de 20.000km la pret de reprezentanta,tinand cont ca am dat pe motorina de N ori suma asta este super ok ca si costuri de exploatare.

                    Comment


                    • Sigur are 90 de cai?
                      Eu zic, ca ai mai putini.
                      Last edited by IancuMIC; 21 June 2017, 22:56.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Originally posted by proteinman View Post
                        Este si logan 1 ph2 cu motor euro5 cu DPF si 90 CP.
                        Eu stiam ca la Logan 1 ph1 si ph2 motorizarile diesel erau de 70 si 85 CP, abia la Logan 2 au scos varianta de 75 si 90

                        Comment


                        • Asa zic si eu; varianta Kiss avea 85cp. dCi, cu i
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Sigur are aproape 90CP 65 kW.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Vezi că la dci ul euro 6, 90cp la 150km/h nu sare de 3000 rotații, la euro 4 ( an 2007 cu 70 cp și resoftat) la 3500 rotații ai 150km. Le am pe amândouă.

                              Comment


                              • Adica 88,4 cp. Ai o varianta de k9k, dar nu 612.
                                66kw au cele de 90cp.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google