Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa vine din fabrica pe minim si in jurul a 5000 km se duce sub minim ....

    Comment


    • Din fabrica se marcheaza nivelul cu vopsea galbena pe rezervorul lichidului de racire, frana si servodirectie
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Originally posted by Tinuletz View Post
        Asa vine din fabrica pe minim si in jurul a 5000 km se duce sub minim ....
        Nu cred ca vin toate la fel umplute. Am luat masina cu un coleg de forum in aceeasi saptamana din aceeasi reprezentanta, dar antigelul diferea. La mine era exact la jumate intre minim si maxim.
        sigpic

        Comment


        • Intrebare legata de clima-cum se desfunda scurgerea de condens? Zilele trecute am facut un drum mai lung-dupa vreo 200 km de mers cu clima pornita pe treapta 2 simt canu mai baga aer deloc, mut de pe recirculare pe extern tot nimic cu exceptia unui abur ce iesea din gurile de ventilati (nu era fum ca nu mirosea).
          Am tras pe dreapta si dupa 20 sec incepe sa curga apa sub masina ca de la robinet (aprox 1 litru la ce balta s-a facut sub masina). Dupa asta ventilatia si-a revenit iar clima mergea normal insa dupa alte cateva sute de km din nou s-a obturat ventilatia ( mentionez ca ventilatorul se aude turat) plus ca se mai auzeau ceva pocnituri ascutite din bord - opream AC-ul si lasam doar ventilatia pana revenea debitul de aer la normal, pornea iar clima si o vreme mergea ok dupa care trebuia sa o opresc...
          RTFM

          Comment


          • Originally posted by hasserro View Post
            Scazuse f putin sub minim, cand avea 0 km era pe minim, deci nu cred ca pierde. Am completat de dimineata cu putina apa distilata cat sa fie cu putin peste minim.
            Multumesc de sfat in orice caz.
            Si pâna la urma, de ce nu ai cumparat 1L de antigel ca sa completezi si gata?!

            Comment


            • si eu aveam precum haseeroo, antigelul la minim cand am ridicat masina, si aceeasi dilema dupa cateva mii de km, cand era antigelul foarte putin sub minim, si la fel, am cumparat apa distilata si am completat foarte putin, cat sa fie putin peste minim, si eu zic ca este o cantitate mult prea mica incat sa fi schimbat compozitia antigelului, si implicit a punctului de inghet al acestuia
              in orice caz pot verifica la revizie, in toamna, punctul de inghet al antigelului

              Comment


              • Cand masina avea aproape un an, inainte de revizie, am refacut nivelul, la lichidul de racire.
                Am pus densimetrul inainte, -30 grade C. "Completat" nivelul cu o cana si jumate(cana normala) de apa distilata, verificat cu densimetrul , din nou -25.5 grade celsius.
                Verificat la revizie -25 grade celsius.
                Morala> faceti rost si folositi un densimetru de antigel.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • are perfecta dreptate torquemada, este bun un desimetru, eu unul am completat cu apa distilata cam un sfert de cana normala, rezultand ca daca la o completare de o cana jumatate este o diferenta de 5 grade, la un sfert de cana este o diferenta de 6 ori mai mica, adica pana intr-un grad

                  Comment


                  • Originally posted by dadan View Post
                    Intrebare legata de clima-cum se desfunda scurgerea de condens? Zilele trecute am facut un drum mai lung-dupa vreo 200 km de mers cu clima pornita pe treapta 2 simt canu mai baga aer deloc, mut de pe recirculare pe extern tot nimic cu exceptia unui abur ce iesea din gurile de ventilati (nu era fum ca nu mirosea).
                    Am tras pe dreapta si dupa 20 sec incepe sa curga apa sub masina ca de la robinet (aprox 1 litru la ce balta s-a facut sub masina). Dupa asta ventilatia si-a revenit iar clima mergea normal insa dupa alte cateva sute de km din nou s-a obturat ventilatia ( mentionez ca ventilatorul se aude turat) plus ca se mai auzeau ceva pocnituri ascutite din bord - opream AC-ul si lasam doar ventilatia pana revenea debitul de aer la normal, pornea iar clima si o vreme mergea ok dupa care trebuia sa o opresc...
                    Adica tu mergi tot timpul pe recirculare?
                    Asa se foloseste numai pentru a raci sau incalzi mai repede interiorul masini si cam atat.
                    Bine ca au inceput sa bage astia clima pe logan ca aia stie in modul auto cand sa inchida si cand sa deschida recircularea.
                    sigpic

                    Comment


                    • Intrebarea era alta dar nu cred ca exista interdictie de unde anume sa vina aerul ce trebuie racit... cateodata las pe recirculare caci nu vreau sa inspir fumul celor din fata.
                      Simptomele sunt insa la fel indiferent pe ce pozitie e clapeta recirculare/exterior
                      RTFM

                      Comment


                      • Fie ca e din exterior sau recirculare, aerul trece prin filtrul de habitaclu, daca e imbacsit, poti avea impresia de debit scazut de aer.

                        Exclus sa ai 1l de condens care sa stea in aeroterma. De ce? pentru ca pe partea dreapta a aerotermei, jos inaintea capacului de la filtru ai o gaura, prin care s-ar scurge orice depaseste nivelul maxim (10mm), in cazul in care scurgerea e obturata(e pe partea soferului, 10-15cm de la pedala de acceleratie spre scaun)
                        Attached Files
                        Last edited by t0rquemada; 17 August 2014, 19:06.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Originally posted by dadan View Post
                          Intrebarea era alta dar nu cred ca exista interdictie de unde anume sa vina aerul ce trebuie racit... cateodata las pe recirculare caci nu vreau sa inspir fumul celor din fata.
                          Simptomele sunt insa la fel indiferent pe ce pozitie e clapeta recirculare/exterior
                          Ac-ul nu lucreaza la fel si plus de asta daca se merge mult pe recirculare e posibil ca filtru de aer sa capete o umiditate crescuta si atunci trecerea aerului este greoaie.
                          sigpic

                          Comment


                          • Problema la mine e ca se infunda scurgerea de la evaporator - la masina anterioara filtrul de polen era langa evaporator, daca si la dacie e la fel atunci se umezeste filtrul daca condensul nu se scurge
                            Last edited by dadan; 17 August 2014, 20:43.
                            RTFM

                            Comment


                            • Ala nu se infunda si se desfunda toata ziua.
                              Da ti pe recirculare diferetza de temperatura care trece prin vaporizator nu este asa mare ca atunci cand trage aer de afara si atunci nu curge foarte multa apa sub masina.
                              Daca se infunda acea scurgere atunci ai sa gasesti multa apa in masina.
                              sigpic

                              Comment


                              • Nu tin pe recirculare si tot asa face , adica se infunda - nu-mi spune ca e normal sau asa face la toate ca nu cred. O clima trebuie sa mearga continuu si in parametrii normali indiferent de setarile de la ventilatie... mai ales la o masina noua.... la cea veche de 18 ani nu am patit asa ceva in 4ani de functionare, clima mergea perfect
                                RTFM

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google