If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
dute la service adica garantie sati dea reset la pompa....la mine dupa jumate se aprindeau ori toate ori 4 si scadeau pe rand...cand aveam jumatate bagam cel putin 20 litri si arata full am stat pe capul celor de la dacia si mau rezolvat ....ei iti spun ca asa fac toate .....ori ai plutitorul blocat
daca i-am facut full, ochii...pana in bison...cum sa ma fure? cred ca are o problema....
Si eu am patit la fel, nu imi indica ultima pavela si a ramas asa pana ce a scazut sub jumate benzina in rezervor.
De atunci nu alimentez decat daca e sub jumate nivelul rezervorului si nu am mai avut probleme.
stoicanu ai alergat nitel loganelul, 100k km in cat timp efctuati?
unde ai problemele cu rugina este de pe la zgarieturi sau lovituri de pietre? sau este aparuta din interior?
Toate sunt din interior catre exterior cele de la portbagaj sus la luneta acolo unde curge apa de pe geam.
Acolo se vede ca si cum ar fi avut gunoaie in vopsea
La partea din fata unde se prinde suportul de faruri (tragar ,daca nu ma insel, se cheama) de capetele de lonjeloane e la a2a interventie.
Am postat poze in sectiunea rugina Logan dar cred ca ar trebuii facut un thead in sectiunea Logan 2.
Am mai avut o basica in vopsea pe partea stanga spate pe prag chiar aproape de roata
Toate se remediaza pe garantie in asteptarea pinionului pentru tr5 viteza.
Masina are 1 an si 10 luni.
Alte probleme tehnice nu are dupa ce s-a verificat toata masina sus pe elvator.
Avand in vedere ca proabil dintre noi toti ai cei mai multi km cu 0.9TCe, esti multumit de masina? Exceptand problema cu rugina care e cunoscuta deja de ceva timp.
Daca tin cont ca pana acum nu am schimbat nimic la ea chiar si pe garantie sunt mai mult decat multumit.
Singura problema este acel sincron care se rezolva in garantie.
Daca urmatorul sincron mai tina inca 100.000 km e foarte bine.
Stiu ca sti.
Dar nu are rost sa dau explicatii ca poate sunt persoane care nu inteleg.
Si daca spun ca jumate din vina acestei probleme este a mea spun gurile rele ca iau apararea celor de la Dacia.
D-asta zic, tu ca utilizator nu te incadrezi in media soferilor, incepand de la turele pe rosu la 500 km la bord pana la 22.000 km cu un schimb de daciaoil, nu mai zic de maltratarea nocturna ...
Oricum inafara ruginei masina e chiar ok, succes la reparatii si cand implineste 200.000 dai km inapoi pe la 67.000 si o vinzi fara probleme (oricum daca nu dai tu km ii vor da altii inapoi si e pacat)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment