If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
vorbim despre faza de pornire cand presiunea din colectorul de admisie e fix identica.
tot ai la indemana manometrul in service, eu zic sa il cuplezi pe conducte si sa vezi ce presiune are H4Bt in instalatie si sa ne spui si noua ;)
E bine sa te documentezi inainte de avorbi, nu sa le ceri altora sa o faca pentru a acoperi balivernele tale. Presiunea furnizata de pompa de benzina e una si aceiasi odata ce ai pus contactul (daca nu ai regulator de presiune vacuumatic pe rampa de injectie), fie la pornire fie la WOT. Presiune aia trebuie sa fie suficient de mare ca la sarcina si turatie maxima sa poti livra suficient carburant sa nu saracesti amestecul si suficient de mica ca sa ai timp suficient de mari de inejctie la ralenti (nu 2 milisecunde ca nu apuca injectorul sa raspunda).
8 duze ai pentru atomizare, nu pentru a compensa contrapresiunea la injectie din colector.
P.S. Nu am lucrat niciodata in service. In birou nu am manometru.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Orice problema de calit benzinei, alimentare, apare la noxe, sonda sesizeaza si la calc apare eroare - asa se intampla la Matiz (tremurat motor, putere scazuta, martor bord aprins), parerea mea este ca trebuie sa existe erori......
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
E bine sa te documentezi inainte de avorbi, nu sa le ceri altora sa o faca pentru a acoperi balivernele tale. Presiunea furnizata de pompa de benzina e una si aceiasi odata ce ai pus contactul (daca nu ai regulator de presiune vacuumatic pe rampa de injectie), fie la pornire fie la WOT. Presiune aia trebuie sa fie suficient de mare ca la sarcina si turatie maxima sa poti livra suficient carburant sa nu saracesti amestecul si suficient de mica ca sa ai timp suficient de mari de inejctie la ralenti (nu 2 milisecunde ca nu apuca injectorul sa raspunda).
8 duze ai pentru atomizare, nu pentru a compensa contrapresiunea la injectie din colector.
P.S. Nu am lucrat niciodata in service. In birou nu am manometru.
daca nu te deranjeaza, care sunt balivernele alea despre care vorbesti?
ce am spus eu si nu e adevarat/ sunt in eroare?
corecteaza-ma te rog.
PS: scuze daca te-ai simtit jignit de posibilitatea de a lucra in service.
am citit pe undeva pe forum cum ca ai lucra in service. imi cer scuze daca nu e asa si te-am ofensat.
Last edited by skd_ozenel; 24 October 2014, 15:22.
tu
presiunea este aceiasi ca la un benzinar aspirat atat timp cat ambele sunt cu injectie indirecta.
Eu tin minte ca un OTTO turbo la Renault are alta pompa si deci presiune de alimentare decat un aspirat. De prin 2005 s-a renuntat la regulator de presiune pe rampa in favoarea unei presiuni constante de injectie. La H4B t aceasta ar vreo 520 kPa, fata de vreo 300 cat tineam minte la loganul meu K7M. Nu e tripla, insa e mai mare.
Doamne fereste sa ma simt jignit, si oamenii aia din service lucreaza pentru banii lor in niste conditii mai proaste decat ale mele (murdarie, frig, etc) si merita respect pentru munca lor, insa nu vreau sa creada cineva ca pot sa le fac vreo oferta la piese sau manopera. Eu imi vad de ale mele intr-o cladire de birouri. Multumesc pentru politete insa!
Oti, nu vrei tu sa intelegi ce sunt alea noxe, ce masoara un calculator de inejctie si de ce aprinde vreun bec INAINTE sa-ti dai cu parerea? Stii ce e un senzor de detonatii? Stii cand cer normele EOBD sa aprinzi martorul de injectie? vrei sa nu mai compari cu matizul?
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
pentru ca nu mai faceam fata presiunii psihice , am cautat repede un H4Bt si am facut o poza la regulatorul de presiune de pe rampa. e un regulator simplu cu valoarea prestabilita.
Stiam ca sunt sanse mari sa fie tot 3.5 bar presiune de benzina pentru ca am umblat mai demult cu un 1.4tce - H4Jt prin service si am fost atent la baieti cand au masurat presiunea pompei de benzina si la ala erau tot 3.5
Adevarul e ca azi a pornit fara probleme si merge foarte bine motorasul asta, sper sa fi fost ceva sporadic caci daca se mai intampla ma duc pe capul astora de la servis.
Sunt curios cum porneste iarna cand e frig de crapa pietrele, mai ales ca am baterie de 40A.
Cei care au prins o iarna cu acest motor - ati avut probleme la pornire?
Mama lui de Matiz la ala se aprinde becul in bord si daca prinde o musca in radiator.
Sent from my iPhone using Tapatalk
deci concluzia este ca cei de la Renault au modificat softul, ca sa nu streseze cond auto cu tot felul de erori si sa faca coada la garantii, va dati seama ce era la poarta fabricii....au vazut ce au patit cei de la Daewoo...spuneau ba ca benzina e proasta, ba ca nu stii sa mergi cu masina, etc...suntem foarte stresati, si toti ne pricepem la femei, politica, fotbal si....motoare.
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
@ oti esti deja stresat.
Softurile sunt facute sa se autoadapteze si nu este numai la renault.
Mercedesul din doatere a stat 2 saptamani in service sa isi dea seama dece nu pornea la cald.
Nu dadea nici o eroare nici in bord nici pe testerul lor.
Cat desprw Matiz stiy ce vorbesc
Detin si Matiz si Tico si cand il apuca dracii nu sti de unde sa o apuci b
Nu poti compara cele 2 motoare.
A avut cineva o problema asemanatoare cu 1.2 16 v dar problema era frecventa.
Rezolvarea a fost rescrierea softului.
Dar repet se intampla frecvent nu s-a intamplat o data si gata
Adevarul e ca azi a pornit fara probleme si merge foarte bine motorasul asta, sper sa fi fost ceva sporadic caci daca se mai intampla ma duc pe capul astora de la servis.
Sunt curios cum porneste iarna cand e frig de crapa pietrele, mai ales ca am baterie de 40A.
Cei care au prins o iarna cu acest motor - ati avut probleme la pornire?
Eu am prins 2 ierni si porneste foarte bine si la temperatiri mult sub minus.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Last edited by stoicanu; 25 October 2014, 09:00.
Reason: Automerged Doublepost
..."iarna nu-i ca vara !" , a mai spus-o un mare filozof sau... oare cine ?
...scrie si la carte cum se porneste motorul atunci cand temperatura scade sub 0 grade si cred ca ar trebui sa dam atentie acestor instructiuni (sfaturi)
Şi care ar fi acele sfaturi, acum când toată maşina este înţesată de electronică?
Ai pus contactul, aştepţi să se stingă martorii din bord şi i-ai dat cheie, ce atâta filozofie
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment