Azi si ieri munca de birou, am mers cu masina prin oras, conditiile meteo nu a permis sa ating fantastica viteza de 60km/h, cu tusea magareasca, scartaitul stergatoarelor, nu s-a auzit nimic, nici un fel de zgomot......
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Salutare, după ce i-am făcut plinul, indicatorul de benzină a scăzut doar două liniuțe, după care s-a blocat, nu mai coboară, în condițiile utilizării vehiculului! Mai mult, în această seară când am dat drumul la căldură s-a auzit un huruit puternic, parcă era încurcat ceva în bord, după care a s-a stins zgomotul și căldura bagă normal. Menționez că mi-a plouat în portbagaj și mi-au fost depistate pete de rugină acum 4 luni, mașina având un an de la achiziționare. Am teribilul logan 09, 10.600 euro. Face banii, nu ?!? Oare de ce mi-am vândut 1,6 pentru panarama aceasta ?!?
Comment
-
Comportamentul indicatorului nivelului de benzină e mai "special", s-a mai discutat - 8 linii = 45L nu 50.
Corp străin(frunze?) sau motor ventilator aerotemă cu problemă (ăsta are garanție, condiția e să fie repetabil fenomenul).
Pe la cheder sau aerisitoare?Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by bestiuta2007 View PostAm teribilul logan 09, 10.600 euro. Face banii, nu ?!? Oare de ce mi-am vândut 1,6 pentru panarama aceasta ?!?
Comment
-
eu mi am montat niste bare transversale sus pe plafon, cumparate din lidl...la prima vedere pareau ok
toata masina inceapea uruie de zici ca numai avea rulementi ))) am intrat intr un pasaj cu 70...si sunetul se auzea in tot tunelul de se uita lumea la mine ))) mi a trebuit 2 ore pana sa mi dau seama ca este de la bare )) ma ca.sem pe mine ca s a stricat masina.
Comment
-
cu antena la un unghi intre 30 si 45 grade fata de orizontala, ne se mai aude zgomotul, trebuie tinut cont ca nu am probat exact in aceleasi conditii: drum peste 50km, viteza 60-90km/h, temp ext (-2,+2) grade, zapada inghetata in grila din fata si prin alte parti ale masinii......, daca revine problema am sa anunt.Last edited by Oti; 11 December 2014, 13:50.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Azi am mers pentru prima oara noaptea prin ceata cu masina si cu aceasta ocazie am vazut cum bat farurile pe faza lunga si scurta (reglate la reprezentanta!), am testat-o si cum merge offroad, comportamentul la urcarea unui drum cu zapada topita este prost, motorul statea sa moara, rotile se blocau in zapada....inclinarea rampei 30-40grade, ori intra in functiune ESP+ASR, ori eu nu fac bine jocul din pedale.... am fost nevoit sa dau cu spatele 20m si sa reiau tentativa de urcare, asta de trei ori pana am reusit cu greu.....Attached Files- faza lunga prin ceata 2 Balanesti.jpg (70.8 KB, 192 views)
- faza lunga prin ceata 3 Balanesti.jpg (68.9 KB, 187 views)
- faza scurta 1 Balanesti.jpg (70.1 KB, 188 views)
- faza scurta 2 Balanesti.jpg (64.7 KB, 189 views)
- drum pe dig Balanesti 2.jpg (63.7 KB, 189 views)
- drum pe mal Lac Balanesti.jpg (99.8 KB, 131 views)
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
ASR(controlul tracțiunii) te lasă să patinezi doar până in 2000rpm după care intervine asupra frânelor față și/sau clapetei de accelerație indiferent de poziția pedalei de accelerație deci dacă ai început să paținezi și accelerezi o faci degeaba.
ESP(controlul traiectoriei) monitorizează poziția volanului, turația fiecărei roți, cuplu motor disponibil, viteza și în momentul în care simte o abatere de la direcția impusă frânează roata care trebuie și/sau clapeta de accelerație indiferent de poziția pedalei de accelerație deci dacă ai început să derapezi(aluneci) și accelerezi o faci degeaba.
Acolo era bun si HSA.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Multumesc t0rquemada pentru explicatii, cred ca chiar asta s-a intamplat, masina sa comportat diferit fata de cum eram obisnuit, nu m-am uitat pe indicat din bord, parca sa aprins cel care indica intrarea in funct ASR si masina pierdea putere, eu insistam degeaba, rotile trebuiau sa sape in zapada de inaltimea unei borduri si erau blocate.....se poate pune un buton sa scot din functiune ASR+ESP cand dau de necaz?
PS
Era sa uit.... la un drum asemanator dar cu zapada ceva mai dura (afara sub 0 grade) masina a mers mult mai bine...Last edited by Oti; 11 December 2014, 22:48.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
Comment