Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai cand iese din minigroapa are ASR activat, la sfarsit cand accelereaza si rupe aderenta n-are asr activat.
    In conditiile alea iesi cu balans si doar din ambreiaj, daca dai in acceleratie ca surdu`n in clopot e normal sa nu iesi nici cu 4X4.
    Daca e sa n-ai aderenta, poti sa arunci asr pe geam ca tot aia e.
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • Alt test, cu gheaţă "şlefuită".

      Learn how Antilock Braking System, Traction Control System and Electronic Stability Program Works in Detail.

      Comment


      • Nu se pune ca nu e Logan


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        sigpic

        Comment


        • M-am intors dupa un drum de 140km, zgomotul (fluieratul) era de la reglajul antenei, face cel mai mic zgomot la un unghi aprox 40-45 grade. Am experimentat mersul pe zapada (inghetata), teren plan, orizontal, adancime zapada cum se vede in poza (aprox15-20cm), nu au fost nici un fel de problema, s-a aprins indic ASR, am patinat f putin sau deloc, rotile nu s-au blocat, cum am mai spus, greu este cand urci pe zapada topita, pe teren orizontal sau cand cobori nu este nici un fel de problema......dar am sa ma obisnuiesc, dau eu de capat....
          Attached Files
          Last edited by Oti; 12 December 2014, 15:52.
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • Originally posted by Oti View Post
            ..., zgomotul greu este cand urci pe zapada topita, pe teren orizontal sau cand cobori nu este nici un fel de problema......dar am sa ma obisnuiesc, dau eu de capat....
            Până în Martie 2015 ai tot timpul din lume.
            P.S Bine că ai rezolvat cu antena şi acum poţi circula în linişte.

            Comment


            • Originally posted by gojira View Post
              Alt test, cu gheaţă "şlefuită".

              https://www.youtube.com/watch?v=Wkzbavyv7Vo


              sa urce tipul cu un logan echipat cu mot de 1.2, eventual sa opreasca pe la mijloc si sa o ia de la capat, el urca si lansat, daca ai nevoie de putere esti nevoit sa accelerezi, daca ai talpa grea si tare de urechi cum sunt eu, pierzi aderenta sigur.....
              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

              Comment


              • La tine se intampla un fenomen ciudat. .
                sigpic

                Comment


                • Mai depinde si de cauciucurile folosite. Daca ai cauciucuri slab calitative, normal ca ai probleme pe zapada topita.

                  Comment


                  • Mai este si varianta sa pleci cu a doua de pe loc cand patinezi pe gheatza slefuita sau chiar a treia pt cei mai indrazneti....cine a avut dacie 1310 stie fenomenul acesta si nu ma poate contrazice si acea batrana masina nu avea nici un sistem :P

                    Comment


                    • Corect, cu a II-a nu patinezi atat de rau, daca mergi cu a I-a.

                      Comment


                      • Asta inseamna sa fii sofer si nu trebuie neaparat sa te bazezi pe sistemele masinii .... trebuie gandit logic principiul de functionare pe ghetza slefuita pana prinzi aderentza

                        Comment


                        • Sistemul isi face treaba destul de bine, nu am ramas inpotmolit iarna trecuta, desi am trecut prin zapada, unde un focus2 si un astra nu au trecut decat impinse.
                          Prima faza ciudata la mine: opresc motorul, pozitile pornite. Cobor din masina, apas butonul de inchidere- nici o comanda. Incerc de cateva ori, nimic. Sting pozitia, o aprind din nou (era seara, masina parcata pe strada) se aprind martorii din bord ca si cum as fi pus contact. Cheia era in buzunar. Mai incerc o data, la fel. Pun contactul, il iau, cobor din masina, se inchide de la cheie si functioneaza normal. Nu a mai aparut de atunci
                          A mai patit cineva chestia asta?
                          My Ride sigpic

                          Comment


                          • Conteaza foarte mult puterea motorului, ASR si ESP intra in functiune daca se depaseste o anumita turatie, cazul meu 2000rpm, unde nu am puterea maxima, si sunt nevoit sa accelerez mai mult (asta este valabil numai in cazul cand urc un drum cu pietris sau zapada)......nu pot compara un motor diesel de 90CP cu unul anemic pe benzina....calit cauciucurilor este importanta dar nu pe primul loc....rog sa faceti experimentul de urcare cei care aveti logan/sandero2 cu motor de 1.2, inclinare 30-40 grade, zapada 10-20cm, cand aveti ocazia si sa scrieti impresii....astept cu nerabdare.....
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • Calitatea cauciucurilor este foarte importanta. Degeaba ai putere si cuplu (atat la turatii mici cat si mari) daca nu ai aderenta. Am vazut masini mult mai avansate tehnologic, cu gume de 2 lei vechi si tocite care erau prin santuri
                              My Ride sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by stoicanu View Post
                                La tine se intampla un fenomen ciudat. .
                                cam da....

                                pe altii ii incurca si ABS-ul, ca cica le taie din forta de franare, adica "a intrat ABS-ul si n-am mai putut opri la timp". In schimb pentru ce care au inteles cum functioneaza, e mana cereasca.

                                pe altii ii incurca rau de tot senzorii de presiune in cauciucuri (TPMS), ca se aprind martori in bord cu jantele de iarna.

                                altii se plang ca daca-ti moare pompa de servo tragi mai greu de volan decat daca n-ai fi avut deloc.

                                altii ca clipeste temperatura in bord intre -3 si +3 grade, sa indice pericol de polei, si asta e chiar enervant.

                                Niste mizerii Loganurile astea noi, tot 1300 e baza, mai ales ca daca ai diesel iti dai seama cat costa un injector? La batrana Dacie mai suflii in jiglor si reglezi din surubul ala mersu, ce daca esti in camp la Lehliu si bate alizeu de ingheata becurile-n far. Placerea adevarata e sa tragi cu 2 maini de covrig, sa amesteci in viteze incercand sa nimeresti a III-a, sa te mai apleci noaptea putin sa mangai siguranta aia de la stergatoare, ca nu face contact bine si esti in depasire, si mai ales: Sa nu ai tot felul de sisteme electronice intre tine si fier. Sa fii doar tu, barbatul cu par pe piept, care controleaza bestia. Ca asa e pe circuit, asa se scot timpii aia buni. Adevaratii soferi conduc la limita si o simt cand e aproape, ei stiu cand sa plece cu a 2-a, cand sa mai dea putin drumul la frana ca sta sa se blocheze, cand trage ea stanga ca a pierdut 0.5 bari pe spate. Ce CAN, ce diagnoza, nu frate, te asezi cu urechea pe capota si tragi aer adanc si zici: "rateu cilindru 3". Si sa nu mai zic ca ASR iti taie forta cand urci pante de 40 grade prin zapada de 20cm.

                                Deci revenind - ASR-ul pe polizor functioneaza fara repros, problema e intre volan si scaun.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google