If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
N-ai ce suruburi sa strangi.
Daca nu ai stras inca vreo cateva spire surubul la figurat, te-ai pricopsit cu masina asta. Nu poti decat sa incerci sa treci peste micile neplaceri.
Mi-a venit randul sa raman cu manerul de la portiera in mana (mai exact cu partea aceea de plastic vopsita la culoarea masinii care este lipita peste maner). La prima vedere par prinse cu lipici; nu am vazut niciun clips asa ca o sa aplic metoda celorlalti colegi - sa-l lipesc la loc cu bison.
Avand in vedere ca am masina de doi ani nu prea se pune problema de defect de fabricatie ci de o proiectare deficitara.
Asa ca aveti grija cu ele ca s-ar putea sa fie mai sensibile de la frig.
N-ai ce suruburi sa strangi.
Daca nu ai stras inca vreo cateva spire surubul la figurat, te-ai pricopsit cu masina asta. Nu poti decat sa incerci sa treci peste micile neplaceri.
Nu prea am inteles aluzia, poate te referi la curea si anume sa fi luat o alta masina.
Stoicanu, am incercat sa-l mut in toate pozitiile. Se misca usor doar pe sina din partea lui stanga, pe sina din partea dreapta nu are joc deloc(toate astea la scaunul din dreapta). De asta am intrebat ce as putea sa strang.
Scirtiie arcurile din interiorul tapiteriei peste care se monteza pernele de burete ale scaunului, sint si masini mai scumpe care scirtie scaunele ( Skoda, samd ), ai sa auzi greierasii astia pina te obisnuiesti, dupa aia nu ai sa le mai dai atentie. Acuma cit e noua ...
Nu prea am inteles aluzia, poate te referi la curea si anume sa fi luat o alta masina.
Ai inteles perfect, stransul curelei e similar cu stransul surubului, probabil ca n-ai prins niciun an de comunism ca sa cunosti expresia.
Nu conteaza, ce se intampla atunci cu o masina Renault 12/Dacia 1300, in decursul anilor, se intampla acum si cu Logan, devine din ce in ce mai slaba calitativ.
... probabil ca n-ai prins niciun an de comunism ..., ce se intampla atunci cu o masina Renault 12/Dacia 1300, in decursul anilor, se intampla acum si cu Logan, devine din ce in ce mai slaba calitativ.
În comunism îi spunea "economie", acum se numeşte "reducere de costuri".
1.2 nu e chiar asa puturos cum zic unii...are o cutie scurta si pt oras e numai bun ...chiar mai bun decat renumitul 1.4 .....si in plus e diferenta de cel putin 1litru in favoarea lui la orash
90% dintre cumparatorii de 1.2 ar fi achizitionat 1.4 daca ar mai fi fost disponibil. 1.2-ul face ca bormasina cand demarezi, are un coleg Logan 2 1.2 si de cate ori am ocazia, il intreb daca nu e cumva defect de face asa.
Lui inca nu i s-au desprins manerele de la portiera, astept cu interes.
Scaunele ii scartaie mai ceva ca la Logan 1.
HA HA! Mai sus?!? Te pomenesti ca se tureaza la 9000 rpm Golanu'
In orice caz, nu inteleg cum mergeti voi cu motorul turat asa de tare (sau cine naiba v-a invatat ca e "normal"), la 4000+ rpm! Evident, nu ma refer la anumite momente exceptionale ci in viata de zi cu zi, cum a mentionat si colegul Vasile mai sus.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment