If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mi-a venit randul sa raman cu manerul de la portiera in mana (mai exact cu partea aceea de plastic vopsita la culoarea masinii care este lipita peste maner). La prima vedere par prinse cu lipici; nu am vazut niciun clips asa ca o sa aplic metoda celorlalti colegi - sa-l lipesc la loc cu bison.
Avand in vedere ca am masina de doi ani nu prea se pune problema de defect de fabricatie ci de o proiectare deficitara.
Asa ca aveti grija cu ele ca s-ar putea sa fie mai sensibile de la frig.
Mie mi l-au schimbat pe garantie. Problema e ca, pentru a fi montat, se demonteaza fata portierei iar manerul vine initial negru si trebuie vopsit in culoarea masinii tale.
Acel troncanit infundat pe puntea spate il am si eu si pare mai "zgomotos" pe partea dreapta-spate.
"Clancul" la 40 la ora e prezent si la mine doar ca e combinat cu o usoara "incetinire" adica cum se mai spune "da in nas". Initial credeam ca se activa inchiderea centralizata, doar ca eu nu am activat-o niciodata.
Last edited by Bazilman; 21 December 2014, 12:15.
Reason: Automerged Doublepost
"Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
"Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."
Sa fie activarea esp-ului? Ar fi ideal sa fie esp-ul dezactivat dupa pornire pana la 40, inca nu am avut ocazia sa il testez fix dupa pornire si pana la viteza asta. Cred ca e o calibrare a unui sistem mai mult decat o activare.
ESP-ul merge de cum bagi cheia - se aprind becurile in bord iar cand se sting inseamna ca si-a facut initializarea(senzori, selftest, etc) si ca functioneaza.... de altfel la plecare de pe loc pe gheata ar trebui sa intervina si sa diminueze patinarea in gol...
La mine se aude un clanc de la pedalier ca si cum un arc ce tine pedala de acceleratie se comprima si scapa (sau revine/decomprima brusc)... sau ceva de genul... face odata in a treia dupa care nu mai simt acest clanc decat la urmatoarea pornire.
Daca tot suntem la probleme tehnice - a avut cineva probleme cu cutia de viteze in sensul sa nu intre in viteza din prima? si aici ma refer la marsarier - de multe ori trebuie sa insist de cateva ori sa intre in viteza propriuzis... adica bag in marsarier , se aprinde becul de mers inapoi insa nu cupleaza - se si simte ca nu intra schimbatorul ca lumea in locasul marsarierului
Mie mi se pare cam proasta cutia, trebuie sa cam mesteci dupa viteze iar schimbatorul are un joc cam mare - am avut renault inainte si tot avea joc schimbatorul insa era mult mai precisa cutia - plus ca marsarierul era cu inel ce se tragea, mult mai fain...
... si aici ma refer la marsarier - de multe ori trebuie sa insist de cateva ori sa intre in viteza propriuzis... adica bag in marsarier , se aprinde becul de mers inapoi insa nu cupleaza - se si simte ca nu intra schimbatorul ca lumea in locasul marsarierului
Nu este nicio problemă la marşarier, ci doar ceva specific Daciei.
@dadan - şi eu am problema asta. Am observat că dacă o iau mai uşurel, nu face probleme, doar când mă grăbesc, schimb imediat după ce s-a oprit maşina. Ori mă grăbesc şi nu sunt obişnuit cu cutia, dar am văzut că s-a mai dsicutat problema şi cam e din seria "aşa face toate".
Ca recomandări date de cei care au condus mai mult, ridicat piciorul de pe ambreiaj şi apăsat din nou sau băgat în orice altă viteză în prealabil şi pe urmă în marşarier.
La Renault Megane 1, 1.6 16V, mai aveam problema asta.
La TCe timoneria e pe cabluri și poate de aceea e lipsită de "feed back". Oricum se cuplează AR doar după oprirea mașinii, alte aspecte ca dublă ambreiere, apăsarea pedalei de ambreiaj (preșul sub pedale), modul în care se manevrează schimbătorul țin de șofer.
Cutia poate face nazuri din cauza uleiului (fără amanunte ca nivel de ulei, vechime etc - mașina fiind nouă) doar la temperaturi foarte scăzute, nu după o perioadă de mers.
Cu timonerie pe cabluri sau nu, cuplatul în marşarier este un comportament arhicunoscut şi arhidiscutat în ceea ce priveşte cutia de viteze la Dacia, indiferent că s-a numit 1310, SupeRNova, Solenza sau Logan.
Daca nu intra in marche arrier din prima (bineinteles cu masina pe loc) se apasa ambreiajul si se mai incearca o data. Schema functiona bine la Solenza pe care am avut-o, probabil ca functioneaza in continuare. Culmea, dupa Dacia am avut mai multe Renault si nu am patit la niciunul asa ceva, sa nu intre din prima in viteza.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment