Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Revin cu rezolvarea problemei referitoare la baterie(descarcare de 2 ori in decurs de nicio luna, anul trecut). Astazi, testand in service alarma, cand sa porneasca masina, nimic.Baterie pauza.Ia testerul de baterie si il pune pe baterie:afisa 10A, desi trebuia sa indice in mod normal 330 A. S-a inlocuit bateria pe garantie.In 2013, septembrie, au fost cateva loturi de baterii cu probleme.Bateria pe care am avut-o pe masina facea parte din aceasta categorie.Nu scrie Rombat pe baterie, ci Dacia, dar bateriile sunt aceleasi:40 Ah.
    Mi s-a spus si de OTS, fara sa intreb.
    Last edited by IancuMIC; 9 January 2015, 20:01. Reason: corectare ortografie

    Comment


    • Si ce zice in ots-il ala?

      By phone ... using Tapatalk and Samsung S5!
      sigpic
      This is My Ride!
      !Visit and enjoy!

      Comment


      • Mi s-a zis foarte putin, din ce am inteles eu, ar fi un program in care esti introdus in caz ca ti-i se schimba aceeasi piesa de mai multe ori in timpul garantiei. Daca in decurs de 2 ani, piesa se strica iar, esti adaugat in acest program. Asa am inteles, sper sa nu fi inteles gresit.

        Comment


        • ÃŽn OTS-ul cu pricina sunt date și seriile de fabricație, adică poți verifica clar dacă întri sau nu, chiar dacă nu ai probleme.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Tocmai pentru că se ştiu seriile de fabricaţie, în mod normal, posesorii maşinilor având montate bateriile din lotul cu probleme ar fi trebuit înştiinţaţi (mail, telefonic, scrisoare) şi chemaţi în Service pentru înlocuirea lor.

            Comment


            • Da, sigur ca da. Imediat o sa ne cheme cei de la renault in fabrica. Eu am data fabricatiei in octombrie 2013, sunt sanse mari sa fie in lotul de fabricatie cu probleme.

              Comment


              • Se numeşte simplu, dar mai ales concret: "respect faţă de client".
                ÃŽn broşuri îl au scris toţii producătorii, în realitate, puţini îşi mai aduc aminte de el.

                Comment


                • eu cu pornirea masinii nu am avut deloc probleme iarna asta, a pornit la sfert si la minus 15 grade, insa ieri dimineata, si azi dimineata, la pornirea motorului s a auzit un sunet, ca un mieunat de pisica, asa ceva, cateva secunde, parea ca se auzea cureaua cum se invarte pe rola, ceva de genul cred, asta doar vreo 2-3 secunde , si doar la prima pornire, dimineata
                  s a mai confruntat cineva cu un sunet asemanator?
                  de la gerul din noapte, tinde sa inghete cureaua,sau ceva de genul ?
                  tind sa cred ca nu este ceva prea grav

                  am mai observat, intr o seara, cand am parcat la auchan, dupa ce mersesem prin oras, ca ieseau aburi de la motor, prin grila din fata, dintre faruri
                  era o seara f geroasa, si probabil de la caldura degajata de motor
                  Last edited by panselin4; 10 January 2015, 00:28.

                  Comment


                  • Am avut doua porniri la -20 si am observat sunetul de care zici. Am si un filmulet dar nu am acces acuma la el.

                    Comment


                    • Originally posted by panselin4 View Post
                      eu cu pornirea masinii nu am avut deloc probleme iarna asta, a pornit la sfert si la minus 15 grade, insa ieri dimineata, si azi dimineata, la pornirea motorului s a auzit un sunet, ca un mieunat de pisica, asa ceva, cateva secunde, parea ca se auzea cureaua cum se invarte pe rola, ceva de genul cred, asta doar vreo 2-3 secunde , si doar la prima pornire, dimineata
                      s a mai confruntat cineva cu un sunet asemanator?
                      de la gerul din noapte, tinde sa inghete cureaua,sau ceva de genul ?
                      tind sa cred ca nu este ceva prea grav

                      am mai observat, intr o seara, cand am parcat la auchan, dupa ce mersesem prin oras, ca ieseau aburi de la motor, prin grila din fata, dintre faruri
                      era o seara f geroasa, si probabil de la caldura degajata de motor
                      Salut,

                      Si la mine facea la fel anul trecut si am fost cu ea in service dar facea numai la rece si trebuia sa las masina acolo o zi doua. Dupa vreo 2 saptamani am fost la prima revizie si le-am zis sa puna tester-ul pe ea si mi-au zis ca au sters niste erori. Pana in momentul de fata nu a mai facut nici macar pe frigul asta. Acum nu stiu daca erorile erau problema, cert este ca nu mai face

                      Numai bine

                      Comment


                      • Precizez, suntetul e doar la temperaturi foarte joase -20 -15. Daca e sub 0 cu putin nu se aude. Nu cred ca are legatura cu erorile.

                        Comment


                        • Posibil pompa servo.
                          Pana pune uleiul hidraulic in miscare vascozitatea fiind mult mai mare la -15C


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by vyp75 View Post
                            Am un lodgy din 2012, nu stiu daca blocul de lumini este ca la logan2, al meu are faza lunga in fata catre bord, problema o am pe faza scurta, nu mai merge, restul functioneaza normal la bloc, aveti o idee ce poate fi?
                            BUNA, revin cu rezolvarea problemei la blocul de lumini, pentru cei care au bloc model Lodgy de fabricatie valeo:
                            - faza scurta este conectata in mufa ce intra la bloc pe pinul 7 (alb)
                            - blocul are iesirea directa pe pinul 6 (fara fir in mufa ce intra la bloc)
                            - in bloc este un sunt intre pin 6 si pin 7 care se intrerupe si ramane blocul fara iesirea spre mufa de pe pin 7 pentru firul ce duce la sigurante.
                            - se scoate firul din mufa ce duce la bloc de pe pinul 7 si se introduce in locarul gol pentru pinul 6 din mufa.
                            - operatiunea in sine dureaza 10 minute, eu am tras putin pana am masurat iesirile din bloc si am gasit buba.
                            Totul functioneaza perfect, am reusit sa raman cu bani de bloc in buzunar.
                            Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

                            Comment


                            • Si la mine sa auzit un sunet la rece cand am ridicat capota era de la aeroterma cateva secunde si dupa a trecut

                              Comment


                              • Buna seara.Odata cu frigul au aparut si problemele.
                                1-Dimineata la pornire incepe sa bip-ue si nu mai trece pe gpl decat dupa 10- 15 km, dupa ce opresc motorul si il repornesc.Am mai patit-o si a doua oara in aceeasi zi dupa 30-60 min. de stationare ,cu aceeasi rezolvare.
                                2-De obicei cand ajung la ultimul led verde aprins, alimentez, si uneori nu se mai aprind si celelalte.Deabia a doua zi dimineata, se aprind si celelalte care ar trebui ,in functie de cantitatea de gpl.A mai avut cineva aceste simptome?Care e cauza, e problema de service?Va multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google