Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deci nu motorul da rateuri la pornire, gasim alte motive, maine poimaine o sa spunem ca n-a pornit pentru ca ploua afara.
    -Benzina veche de 3 saptamani de la alimentare, asta e culmea, benzina isi pierde din proprietati prin evaporarea unor fractii volatile in timp relativ lung.
    -Din manualul Logan 1.2 16 V scrie sa aerisiti rezervorul prin scoaterea busonului de alimentare, sa nu traga pompa de benzina vid, ea fiind de fapt scufundata in benzina?

    La Dacia cand apelati, cei cu garantie? Eu m-as duce zilnic pe capul lor. Revenim la vremurile cand Dacia 1310 pornea doar dupa ce o gadileai la aprindere si avans?
    Last edited by mr.K; 19 January 2015, 23:31.

    Comment


    • Eu cand am cumparat o corsa c, si am plecat cu ea, avea benzina de 6 luni in rezervor, si era mai mult de jumate de rezervor, mi-a zis tipu sa o consum cat mai repede, si sa nu pun peste, sa alimentez dupa ce o termin pe asta aproape pe toata, da nu am avut nici o prb, a mers, si pornit ca unsa. Ps masina aia era in stare sa porneasca la sfert cu doar 6 v in baterie...

      Ptr mine a fost masina ideala.

      LA 1.2 16v de la reno sa stiut de foarte mult de prb cu pornitul...
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Dacă ar fi tentative repetate(și reproductibile) nereușite de pornire, da - e de la motor, dar colegul specifică clar Azi mi s-a intamplat si mie ca masina sa nu porneasca din prima(prima data de cand sunt posesorul masinii

        P.S. Orice Dacie 1310 pornea din prima dacă avea aprindere electronică cu corector octanic (made in urss).
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Originally posted by mr.K View Post
          La Dacia cand apelati, cei cu garantie?
          Sunt un "client fidel" al lor. Daca problema se va manifesta din nou, cu siguranta le voi face o vizita.

          Comment


          • Originally posted by Crs. Sandel View Post
            Azi mi s-a intamplat si mie ca masina sa nu porneasca din prima(prima data de cand sunt posesorul masinii, exceptand cazurile cu bateria pe low).
            A pornit la prima cheie, am parcurs un drum de 5 kilometri, am parcat masina.Am repornit-o dupa 3 ore, nu a vrut sa porneasca. Se auzea ceva pe la motor cum invartea, m-am panicat si am revenit cu cheia pe 0. Am initiat din nou procedura de pornire si am asteptat ceva(vreo 3 secunde) pana a pornit. Masina nu a mai fost alimentata din 26 decembrie. Aceasta sa fie cauza? Indicatoul de benzina arata o pavela plina.
            E problema de pornire cu motorul la cald. Aceleasi simptome le-am avut si eu. Dupa 6 luni de lamuriri cu cei de la dacia am rezolvat problema. Nu e de la benzina, astea sunt povesti inventate de Dorel din service. La ei orice pornire ratata este de la benzina. Succes!

            Comment


            • Cum sa rezolvat, ce anume au facut? Am patit si eu acest fenomen....dar era vara si foarte cald afara, deoarece nu sa mai repetat nu am acordat importanta.....tot asa, dupa 3-5s am dat cheie si a pornit, este mai grav daca porneste si se opreste dupa 3-5s.
              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

              Comment


              • Loganul meu de 1.4 cand era nou facea aceleasi figuri, random, la cald nu pornea...

                Am curatat senzorul ala din dreapta motorului, pe lateralul lui, cum te uiti la el din fata, de atunci zero probleme.
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • Logan-ul era nou şi tu deja îi curăţai senzorii?

                  Comment


                  • Pe caldura mare, vara, principala cauza a rateurilor la pornire la 1.4/1.6 era canistra de carbon suprasaturata de vapori de benzina, nu senzorul de turatie.
                    La 1.2 16V cand a aparut, era problema de soft, au zis. Au facut resoftare si s-a rezolvat cu pornirea greoaie, imi inchipui ca cele dupa 2012 au deja softul ala "bun".

                    Comment


                    • Diferenta dintre unul care citeste si se documenteaza (nea k) si unul care doar tasteaza (humus).

                      Comment


                      • Update de soft injectie 2014. Din iulie 2014 nu am mai avut rateuri la pornire. La mine a inceput sa dea rateuri frecvente (odata la doua saptamani) de la 5000 + km. Cand au venit caldurile din iunie au fost mai dese, in special cand parcam masina cu spatele, urmatoarea cheie era sigur ratata labun interval de cateva minute distanta. Cand am fost in Constanta, am avut multe rateuri si atunci m-am certat rau cu ei. La VC, mai ca nu mi-a zis ca sunt "nebun" dupa 3 interventii cu diagnostic "problema nu se manifesta".

                        Comment


                        • Originally posted by aris86 View Post
                          La VC, mai ca nu mi-a zis ca sunt "nebun" dupa 3 interventii cu diagnostic "problema nu se manifesta".
                          Trebuia să-i întrebi:
                          - Atunci când am achitat maşina, banii mei au fost "buni"?

                          Comment


                          • Originally posted by mumus View Post
                            Loganul meu de 1.4 cand era nou facea aceleasi figuri, random, la cald nu pornea...

                            Am curatat senzorul ala din dreapta motorului, pe lateralul lui, cum te uiti la el din fata, de atunci zero probleme.
                            Avea un an, si da, de acolo era problema, inca merge si porneste perfect.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • In 7000km, am avut 2-3 rateuri daca se pot numi asa, ori m-am grabit (bagat cheia si tentativa pornire......), 2 prin vara, si unul iarna la -15grade, asa ca nu stiu daca se pot numi probleme cu pornirea, cum a patit aris86 sunt porniri ratate....
                              „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                              Comment


                              • I-am amenintat cu ANPC-ul i-a durut in cot ca stiau ca nu se poate proba. In schimb cu alarma si pata de ulei, cu trimiterea reclamatiei la ANPc au devenit maleabili si am returnat alarma si rezolvat pe garantie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google